abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:52:20 #276
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77549415
Ik zit er de laatste dagen heel voorzichtig over te denken om toch maar de creditcard te trekken. Eén uberwapen is iets van 5 euro, dat is toch wel te doen.

Eigenlijk moet ik natuurlijk principieel weigeren om me te laten assrapen door EA, maar ja, het is zo'n leuk spelletje hè...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:55:29 #277
15967 Frollo
pi_77549544
Ik zag trouwens dat je nu 'fireproof onderbroeken' kunt kopen, waarmee je health ERBIJ krijgt als je door Burning Bullets geraakt wordt.

Echt schandalig, de soldier was al vet underpowered en nu hebben ze hem dus ook nog BB afgenomen, de enige kans die hij had om toch nog af en toe een kill te maken?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:08:47 #278
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77549998
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Frollo het volgende:
Ik zag trouwens dat je nu 'fireproof onderbroeken' kunt kopen, waarmee je health ERBIJ krijgt als je door Burning Bullets geraakt wordt.

Echt schandalig, de soldier was al vet underpowered en nu hebben ze hem dus ook nog BB afgenomen, de enige kans die hij had om toch nog af en toe een kill te maken?
Ik speel alleen als soldier en het is inderdaad behoorlijk lastig als je tegenover gunners komt de staan. Dan leg je bijna altijd het loodje, behalve als je voldoende afstand kan houden of ze slecht zijn Wat wel helpt is zoveel mogelijk in de groep blijven en je healing ability gebruiken om je teammaten te helen. Moet er ook wel bij zeggen dat door de duurdere valor points lang niet iedereen die broeken kan betalen en veel mensen ze ook niet hebben. Maak nog regelmatig kills achteraf (als ik al ben neergeknald) met de BB.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:10:14 #279
280298 Hameren_Yzer
mept moraalridders
pi_77592731
Kut game: in het begin hadden ze nog zo gezweerd bij niet gameplay gerelateerde bonussen die kunnen aangekocht worden met battlefunds .
pi_77598510
Geen zin om zoveel geld te betalen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_77699605
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Frollo het volgende:

Zo underpowered is soldier niet hoor, ik win 1 v 1 tegen gunner vrijwel altijd. Gewoon eerst in de fik steken, dan wegblasten & vervolgens afmaken
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Frollo het volgende:
Ik zit er de laatste dagen heel voorzichtig over te denken om toch maar de creditcard te trekken. Eén uberwapen is iets van 5 euro, dat is toch wel te doen.

Eigenlijk moet ik natuurlijk principieel weigeren om me te laten assrapen door EA, maar ja, het is zo'n leuk spelletje hè...
5 euro voor een spel vind ik geen hoge prijs hoor. En buiten dat, zonder betalende spelers zou dit spel niet eens bestaan. EA maakt ook gewoon veel kosten aan dit project.

Als iemand de gratis Dr Pepper mountaineer outfit wil:

http://www.drpepper.com/promotions/

Deze code invullen (voor royal set): CBEEAAA41NWH

Bij Dr Pepper kan je gewoon een fictief account maken, je hoeft er verder niks mee te doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door kensei op 06-02-2010 13:04:44 ]
pi_77821758
Thanks Kensei, super! Vroeg me al af waar al die Ice Climbers pakjes ineens vandaan kwamen.

Maar dus unlimited? Dat is wel netjes!
pi_77834032
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef KridCalf het volgende:
Thanks Kensei, super! Vroeg me al af waar al die Ice Climbers pakjes ineens vandaan kwamen.

Maar dus unlimited? Dat is wel netjes!
Graag gedaan

Ze zijn inderdaad unlimited. Ik zie overigens nu pas dat je met die zelfde code ook een National outfit kan halen.
Die moet je dan kiezen als je je prijs selecteert.
pi_77834333
Dat heb ik dan ook gedaan. Vreemd contrast trouwens tussen de prijzen. 'n Wallpaper of een hele outfit ter waarde van enkele euro's... die keuze is niet moeilijk!
pi_77889897
TVP, ook al is hij bijna vol. Ik ga ook weer eens Heroes spelen, was toch grappig Ik zit ook nog steeds in de Fok!clan zie ik, RiVDD

Maar als je nou echt voor geld betere items kan kopen hoeft hij het voor mij eigenlijk niet meer.

edit; Wapens moet je dus kopen met battlefunds.. laat dan maar zitten

[ Bericht 15% gewijzigd door ufopiloot op 11-02-2010 17:55:15 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:52:45 #286
15967 Frollo
pi_78675599
Nieuwe update sinds een uurtje of zo.

Nu met 'daily missions'! Ik ben benieuwd, ga het ff proberen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:57:29 #287
15967 Frollo
pi_78675813
Grappig, de missie van vandaag heet 'Tank Conquest': doe 75 damage met de tank en verover 1 vlag. En dat voor 75 VP!
Die 75 damage kun je met één schot al hebben.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:57:56 #288
15967 Frollo
pi_78675829
Ik kom alleen maar in VV en RR, alle vehicle maps zijn stampensvol natuurlijk.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:32:40 #289
15967 Frollo
pi_78677035
Zo, mission of the day gehaald.

Ik denk dat dit een poging van de ontwikkelaar is om de balans een beetje terug te brengen. Nu je praktisch gratis 75 VP per dag kunt krijgen kunnen ook niet-betalende spelers eens een uberweapon proberen, zoiets zal de gedachte wel zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frollo op 03-03-2010 12:38:11 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 07:22:39 #290
15967 Frollo
pi_78717372
Vandaag is het Fairness Day: 1 commando kill, 1 soldier kill & 1 gunner kill voor 75 VP.
  donderdag 4 maart 2010 @ 07:59:53 #291
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_78717602
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Frollo het volgende:
Zo, mission of the day gehaald.

Ik denk dat dit een poging van de ontwikkelaar is om de balans een beetje terug te brengen. Nu je praktisch gratis 75 VP per dag kunt krijgen kunnen ook niet-betalende spelers eens een uberweapon proberen, zoiets zal de gedachte wel zijn.
ja alleen is bijna alles alleen met BF te kopen. dus uiteindelijk maakt het niet heel veel uit...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:11:43 #292
15967 Frollo
pi_78717719
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 07:59 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ja alleen is bijna alles alleen met BF te kopen. dus uiteindelijk maakt het niet heel veel uit...
Nee hoor, ook met VP dacht ik. Maar wel absurd veel. 150 VP voor één dag een uberweapon bijvoorbeeld (terwijl je per potje maximaal 7 VP verdient). Dus nu met die daily missions hoef je maar met twee van je chars een daily mission te halen en je hebt een uberweapon voor die dag. Of 10 wrenches, om maar iets te noemen.
pi_78894796
Helaas kost een überweapon het drievoudige van wat jij beweert. De 'normale' wapens kosten wel 150 VP. Maarja, daarmee breek je weinig potten tegenover spelers die wél ubers hebben.

Ik dacht dat je 6 characters kon hebben he? Als dat zo is, moet je met AL deze characters spelen om 1 dag 1 superwapen te gebruiken.

Tja, er is íets meer balans... maar nu is het gewoon superweapon gallore.

Jammer dat EA besloot deze pleziervergallers in de game te gooien. Vooral Gunners zijn hiermee zwáááár overpowered. Al is een Tommy's Super Typewriter ook funest.

Hell, als commando ben je gewoon genaaid.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:41:26 #294
15967 Frollo
pi_78895027
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef KridCalf het volgende:
Helaas kost een überweapon het drievoudige van wat jij beweert. De 'normale' wapens kosten wel 150 VP. Maarja, daarmee breek je weinig potten tegenover spelers die wél ubers hebben.

Ik dacht dat je 6 characters kon hebben he? Als dat zo is, moet je met AL deze characters spelen om 1 dag 1 superwapen te gebruiken.

Tja, er is íets meer balans... maar nu is het gewoon superweapon gallore.

Jammer dat EA besloot deze pleziervergallers in de game te gooien. Vooral Gunners zijn hiermee zwáááár overpowered. Al is een Tommy's Super Typewriter ook funest.

Hell, als commando ben je gewoon genaaid.
Je mag 4 characters hebben, geen 6, dacht ik. Maar dat maakt nog steeds niets uit, want ik heb tot mijn ongenoegen ontdekt dat je maar met één character een daily mission kunt doen.
En wat de prijs van de uberweapons betreft zat ik er inderdaad naast.
Kutspel.
Maar verslavend.
pi_80130847
Jeesh hier ook al gejank over ubers.

Een beetje spel kost tegenwoordig 50 euro, maar als je bij Heroes 5 euro moet betalen vind iedereen het meteen vreselijk. Betaal gewoon die 5 euro of speel niet meer. Als je een spel geen 5 euro waard vind speel het dan gewoon niet.

EA is echt geen liefdadigheidsinstelling, ze moeten ook gewoon winst maken. Mensen die betalen maken nieuwe content mogelijk, dus je zou ze dankbaar moeten zijn.

Als je zonder uber wapen al slecht ben zal je echt niet veel beter worden dankzij een paar extra rounds & crits.

Moeilijk doen over 5 euro
pi_80131974
oude topics bumpen met een flame
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_80132263
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:15 schreef Ame_thyst het volgende:
oude topics bumpen met een flame
Omdat het kan
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:26:59 #298
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80132304
is dit ding nou nog niet vol rot op uit mijn MyAT man...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80133131
Wie is dat in die foto's in de OP..?
pi_80133414
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef kensei het volgende:
Jeesh hier ook al gejank over ubers.

Een beetje spel kost tegenwoordig 50 euro, maar als je bij Heroes 5 euro moet betalen vind iedereen het meteen vreselijk. Betaal gewoon die 5 euro of speel niet meer. Als je een spel geen 5 euro waard vind speel het dan gewoon niet.

EA is echt geen liefdadigheidsinstelling, ze moeten ook gewoon winst maken. Mensen die betalen maken nieuwe content mogelijk, dus je zou ze dankbaar moeten zijn.

Als je zonder uber wapen al slecht ben zal je echt niet veel beter worden dankzij een paar extra rounds & crits.

Moeilijk doen over 5 euro
Die 5 euro, daar gaat het helemaal niet om. Als ze nou IEDEREEN om 5 euro zouden vragen was het een andere zaak. Waar het hier om gaat is dat ze in een gratis game door middel van echt geld betere wapens en items verkopen, welke trouwens ook allemaal tijdelijk zijn. Hierdoor hebben de spelers tegen elkaar geen balans en is het oneerlijk, omdat de persoon die wapens koopt een voordeel heeft. En dan vind ik echt niet kunnen, in welke game dan ook. Het moet wel allemaal eerlijk blijven, en als ze zonodig geld willen verdienen, doe het dan (zoals het vroeger was) met alleen kleding, of vraag gewoon geld aan iedereen.

Daarbij komt ook dat EA altijd heeft gezegd dat ze er nooit voor zullen zorgen dat de gameplay wordt aangetast door het wel of niet besteden van geld in de game door spelers. Dat bleek dus een hele valse belofte want nu introduceren ze opeens wél items die de gameplay erg aantasten, wat ik ook niet vind kunnen, zeker als ze er vanaf het begin op gehamerd hebben dat ze dit nooit zullen doen.

Het gaat de meeste mensen ook niet om het geld, maar om het principe, wat gewoon oneerlijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ufopiloot op 09-04-2010 19:24:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')