heb je nu alle VIP slots verwijderdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Klik hier om 1 euro over te maken via Paypal voor een VIP slot
Zodra je dit gedaan hebt stuur me dan een PM met je paypal account naam + je BFH login.
Is voor één maand
Zit wat inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Nu wel
De optie om admin rechten voor 3¤ te kopen vind ik een beetje onzin, heb liever een betrouwbaar iemand dan iemand die power will kopen zeg maar![]()
hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Laat die 1 euro maar zitten, wat een onzin
Das mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
graag, ik krijg binnen een week een nieuwe pc, dan ga ik het ook eens wat vaker spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
Hee, dat ben ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
Met wat speel je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
Speel nu regelmatig maar kan nog niet de juiste ability/wapen combinatie vinden.
Wil je wat tegen tanks willen zijn zou ik die ..(naam vergeten) hand clap atack goed upgraden.quote:
Ja dat weet ik maar ze zijn allemaal handig. Tanks is vermijden of er zelf inzitten. Daarnaast burning bullets doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wil je wat tegen tanks willen zijn zou ik die ..(naam vergeten) hand clap atack goed upgraden.
en je heal ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |