Nee. Die heeft door een conflictje met Cinelli even geen ploeg meer.quote:
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, hij wint wel twee Ronde van Vlaanderen's zonder Demol.
Leuk om 7de te worden in een Tour of Vuelta, maar een klassieker winnen zegt de gemiddelde Vlaming meer.
Ik denk niet dat Devolder voor de gemiddelde Vlaming rijdt. Maar inderdaad, hij kan zich beter blijven richten op de Ronde, Parijs-Roubaix en het WK. Maar ik denk dat hij dat nu wel door heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leuk om 7de te worden in een Tour of Vuelta, maar een klassieker winnen zegt de gemiddelde Vlaming meer.
zijn eerste rvv overwinning was toch wel bij demol hoor (beiden stapten over naar QS). incl zijn belgisch kampioenschap (weg en TT), zijn prestatie in ronde van oostenrijk/ronde van zwitserland, ronde van belgië.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
My bad, is waar ook. Demol was ook in dienst van QS.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:40 schreef Devpartner het volgende:
[..]
zijn eerste rvv overwinning was toch wel bij demol hoor (beiden stapten over naar QS). incl zijn belgisch kampioenschap (weg en TT), zijn prestatie in ronde van oostenrijk/ronde van zwitserland, ronde van belgië.
enkel deze rvv was zonder demol, en zelfs daar was hij maar net op tijd klaar (wedstrijden ervoor waren ook niet super, en erna trokken ook op de ballen).
Koffie is toch gewoon lekker? Bovendien lijkt het me nou niet echt ongezond, mits je er geen sloten van drinkt of het vlak voor de wedstrijd nuttigt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Leatherface het volgende:
Wat hebben renners toch met koffie?
Lijkt me niet de meest gezonde sportdrank.
Absoluut.quote:
Daar maak ik me te veel schuldig aan.quote:Bovendien lijkt het me nou niet echt ongezond, mits je er geen sloten van drinkt of het vlak voor de wedstrijd nuttigt.
Gesink beschermt hier onterecht zijn ploeg. Je bent kopman of je bent het niet. Ook al is het improviseren....dan zorg je alsnog voor goede begeleiding. Sowieso getuigt een geimproviseerd trainingskamp al niet van een degelijke voorbereiding op de Vueltaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:00 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Reactie van Gesink via twitter:
"Onzinnige uitspraak van Kramer op i-net, makkelijk praten als je trainingskamp al een jaar gepland is,Mijn trainingskamp was improviseren!"
"...Dan is het lastig om je verzorgers van een ander programma af te halen. Snap zijn insteek wel,training heeft er echt niet onder geleden."
Cafeine is toch een doping produkt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Leatherface het volgende:
Wat hebben renners toch met koffie?
Lijkt me niet de meest gezonde sportdrank.
Wordt niet meer bestraft/gecontroleerd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Cafeine is toch een doping produkt?.
Volgens mij minstens een flinke emmerquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Cafeine is toch een doping produkt?.
(je moet dan wel min 5koppen drinken voor je gaat rijden dacht ik)
Niet mee eens. Kramer heeft makkelijk praten. Het trainingskamp van Gesink is ongepland, middenin het wielerseizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gesink beschermt hier onterecht zijn ploeg. Je bent kopman of je bent het niet. Ook al is het improviseren....dan zorg je alsnog voor goede begeleiding. Sowieso getuigt een geimproviseerd trainingskamp al niet van een degelijke voorbereiding op de Vuelta.
Delahaye was er continu bij. Die kan alleen niet masseren, big deal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Wombcat het volgende:
Dat Gesink begeleiding moet hebben, betekent niet dat er continu iemand bij hem moet zijn. Het trainingskamp is georganiseerd. De massage is geregeld, weliswaar in een naburig hotel, maar is een paar honderd meter lopen nu zo erg?
En ik mag er van uitgaan dat 'ie wel dagelijks contact heeft met zijn trainer.
Okay, met deze informatie denk ik wat genuanceerder over de uitlatingen van Kramer. Ik verkeerde in de veronderstelling dat Gesink met z'n fiets in de achterbak zelf naar het trainingskamp was gereden zonder noemenswaardige begeleiding.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Delahaye was er continu bij. Die kan alleen niet masseren, big deal.
Kijk, en daarin weet jij niet heel veel meer dan Kramer. Dus daarom is het raar dat hij zich daarover kan uiten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:22 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Okay, met deze informatie denk ik wat genuanceerder over de uitlatingen van Kramer. Ik verkeerde in de veronderstelling dat Gesink met z'n fiets in de achterbak zelf naar het trainingskamp was gereden zonder noemenswaardige begeleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |