abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:27:40 #151
14505 OProg
A Life in Music
pi_71943242
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Deed VDB wel mee?
Nee. Die heeft door een conflictje met Cinelli even geen ploeg meer.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:26:11 #152
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71944436
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nou ja, hij wint wel twee Ronde van Vlaanderen's zonder Demol.

Leuk om 7de te worden in een Tour of Vuelta, maar een klassieker winnen zegt de gemiddelde Vlaming meer.
Ja.

Dat de Tour niets ging worden was te voorspellen, maar dat de wegrace van het WK ook automatisch weer een ramp gaat worden, vind ik niet zo vanzelfsprekend. Voor eendagswedstrijden zit je nog altijd veel beter bij Lefevere dan bij De Mol. Geen enkele andere actieve ploegleider heeft volgens mij zoveel klassiekers gewonnen (ook de ploegleider met de meeste wereldtitels van de laatste 15 jaar dacht ik)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:59:29 #153
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_71949166
quote:

[..]

Leuk om 7de te worden in een Tour of Vuelta, maar een klassieker winnen zegt de gemiddelde Vlaming meer.
Ik denk niet dat Devolder voor de gemiddelde Vlaming rijdt. Maar inderdaad, hij kan zich beter blijven richten op de Ronde, Parijs-Roubaix en het WK. Maar ik denk dat hij dat nu wel door heeft.

7de worden in een grote ronde behoort sowieso niet tot zijn mogelijkheden. Ook niet in de Ronde van Spanje. Dat moet nu - na vijf grote rondes - toch wel duidelijk zijn.
pi_71952153
Ik heb vandaag al een hoop prof's gespot in het centrum van Rotterdam. Drie Fuji-Servetto's en drie Astana's zaten een bakje te doen op een terrasje, later zag ik nog heel Euskaltel zitten en nog even later zag ik een Saxo (moet Frank Hoj geweest zijn) in vol ornaat wachten bij een Etos. Kwamen er op dat moment twee andere Saxo's uit, waarvan eentje met een gloednieuwe tandenborstel (de andere was Matthew Goss dacht ik)...

Toch leuk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_71952209
Wat hebben renners toch met koffie?

Lijkt me niet de meest gezonde sportdrank.
pi_71953476
quote:

[..]

zijn eerste rvv overwinning was toch wel bij demol hoor (beiden stapten over naar QS). incl zijn belgisch kampioenschap (weg en TT), zijn prestatie in ronde van oostenrijk/ronde van zwitserland, ronde van belgië.

enkel deze rvv was zonder demol, en zelfs daar was hij maar net op tijd klaar (wedstrijden ervoor waren ook niet super, en erna trokken ook op de ballen).
pi_71953613
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:40 schreef Devpartner het volgende:

[..]

zijn eerste rvv overwinning was toch wel bij demol hoor (beiden stapten over naar QS). incl zijn belgisch kampioenschap (weg en TT), zijn prestatie in ronde van oostenrijk/ronde van zwitserland, ronde van belgië.

enkel deze rvv was zonder demol, en zelfs daar was hij maar net op tijd klaar (wedstrijden ervoor waren ook niet super, en erna trokken ook op de ballen).
My bad, is waar ook. Demol was ook in dienst van QS.
pi_71959078
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Leatherface het volgende:

Koffie is toch gewoon lekker? Bovendien lijkt het me nou niet echt ongezond, mits je er geen sloten van drinkt of het vlak voor de wedstrijd nuttigt.
pi_71959986
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Koffie is toch gewoon lekker?
Absoluut.
quote:
Bovendien lijkt het me nou niet echt ongezond, mits je er geen sloten van drinkt of het vlak voor de wedstrijd nuttigt.
Daar maak ik me te veel schuldig aan.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:23:21 #160
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_71960433
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:00 schreef thewarrior82 het volgende:

[..]

Reactie van Gesink via twitter:
"Onzinnige uitspraak van Kramer op i-net, makkelijk praten als je trainingskamp al een jaar gepland is,Mijn trainingskamp was improviseren!"
"...Dan is het lastig om je verzorgers van een ander programma af te halen. Snap zijn insteek wel,training heeft er echt niet onder geleden."
Gesink beschermt hier onterecht zijn ploeg. Je bent kopman of je bent het niet. Ook al is het improviseren....dan zorg je alsnog voor goede begeleiding. Sowieso getuigt een geimproviseerd trainingskamp al niet van een degelijke voorbereiding op de Vuelta .
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_71960536
Denk dat er weinig bedacht hadden dat Gesink in een greppel ging leggen in de Tour. Dan kan je nog zo'n grote ploeg hebben, als er 1 grote wedstrijd gaande is en 1 wedstrijd die belangrijk is voor de overige renners lijkt het me lastig om nog wat begeleiders achter de hand te hebben.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:28:48 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71960615
Sowieso vind ik dat Kramer hier geen mening over zou moeten geven.
Die moet zich lekker met zichzelf bezighouden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71963462
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Leatherface het volgende:

Cafeine is toch een doping produkt? .

(je moet dan wel min 5koppen drinken voor je gaat rijden dacht ik )
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 22:39:32 #164
73911 ultra_ivo
pi_71965609
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Wordt niet meer bestraft/gecontroleerd.
pi_71965915
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Devpartner het volgende:

[..]

(je moet dan wel min 5koppen drinken voor je gaat rijden dacht ik )
Volgens mij minstens een flinke emmer
pi_71976121
Sentjens, Jacobs en Dockx moeten vertrekken bij Silence
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:00:05 #168
49615 Bismarck
pi_71977266
Sella heeft weer werk.

After serving a one-year suspension for doping, Italian rider Emanuele Sella will return to competition today in the Tre Valli Varesine.

Sella tested positive to the latest-generation variant of EPO, CERA, in an out-of-competition test last year. At the 2008 Giro d'Italia he won two Alpine stages and the mountains classification.
He received a 12-month ban rather than the mandatory two-year sanction due to an admission that he used performance-enhancing products and his co-operation with the Italian Olympic Committee (CONI) in relation to its anti-doping investigations.
Having been signed for Continental squad Carmiooro Style-A, the rider from Vicenza will ride the Tre Valli Varesine as his comeback race before competing in the Coppa Agostoni, Coppa Bernocchi and Trofeo Melinda over the next five days. [Cyclingnews]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:37:40 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71984909
Borut Bozic van Vacansoleil wint de eerste etappe in de Ronde van de Limousin.
Florencio werd tweede en Paul Martens van Rabobank derde.

Die Bozic rijdt toch wel aardig wat bij elkaar dit seizoen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71985446
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Gesink beschermt hier onterecht zijn ploeg. Je bent kopman of je bent het niet. Ook al is het improviseren....dan zorg je alsnog voor goede begeleiding. Sowieso getuigt een geimproviseerd trainingskamp al niet van een degelijke voorbereiding op de Vuelta .
Niet mee eens. Kramer heeft makkelijk praten. Het trainingskamp van Gesink is ongepland, middenin het wielerseizoen.
Dat Gesink begeleiding moet hebben, betekent niet dat er continu iemand bij hem moet zijn. Het trainingskamp is georganiseerd. De massage is geregeld, weliswaar in een naburig hotel, maar is een paar honderd meter lopen nu zo erg?
En ik mag er van uitgaan dat 'ie wel dagelijks contact heeft met zijn trainer.
Dat het geïmproviseerd is, betekent niet dat het slecht georganiseerd is. Het betekent in dit geval dat het ongepland was, en dat ze dus wat hebben moeten schipperen.

Rabobank heeft weliswaar flink wat begeleiding, maar ze hebben ook flink wat verplichtingen. Ronde van Polen, Vattenfall classics, Eneco Tour en vele andere wedstrijden. Ze komen net uit de Tour. En ook met de begeleiding zijn (neem ik aan) afspraken gemaakt over het programma.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2009 18:03:06 ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:20:56 #171
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_71993884
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Wombcat het volgende:
Dat Gesink begeleiding moet hebben, betekent niet dat er continu iemand bij hem moet zijn. Het trainingskamp is georganiseerd. De massage is geregeld, weliswaar in een naburig hotel, maar is een paar honderd meter lopen nu zo erg?
En ik mag er van uitgaan dat 'ie wel dagelijks contact heeft met zijn trainer.
Delahaye was er continu bij. Die kan alleen niet masseren, big deal.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:22:53 #172
49615 Bismarck
pi_71996123
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Zelva het volgende:

[..]

Delahaye was er continu bij. Die kan alleen niet masseren, big deal.
Okay, met deze informatie denk ik wat genuanceerder over de uitlatingen van Kramer. Ik verkeerde in de veronderstelling dat Gesink met z'n fiets in de achterbak zelf naar het trainingskamp was gereden zonder noemenswaardige begeleiding.
pi_71996208
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:22 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Okay, met deze informatie denk ik wat genuanceerder over de uitlatingen van Kramer. Ik verkeerde in de veronderstelling dat Gesink met z'n fiets in de achterbak zelf naar het trainingskamp was gereden zonder noemenswaardige begeleiding.
Kijk, en daarin weet jij niet heel veel meer dan Kramer. Dus daarom is het raar dat hij zich daarover kan uiten.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:26:53 #174
73911 ultra_ivo
pi_71996280
Armstrong ging even trainen in Schotland:
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)and_west/8207007.stm
pi_71996299
De Ronde van Ierland komt in samenvatting 's avonds laat op Eurosport (vanaf vrijdag).
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')