abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 07:58:30 #126
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_71895394
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

Het is natuurlijk ook niet zeker dat er volgend jaar weer een ploegentijdrit in zit.
Het is vrijwel zeker. Volgend jaar en in 2011. Was al eerder aangekondigd door de ASO, dacht ik.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:48:07 #127
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_71898617
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Nee, verbaasd me niets aangezien het startrecht voor 9 volledig de verdiensten zijn van (slechts) twee renners, Boasson Hagen en Hushovd. Maar ja, lijkt me toch dat je dan een paar jokers wegplukt bij Team Joker Bianchi. Kunnen die jongens ook eens meerijden op het grote toneel en een paar bidons aanreiken.
Noorwegen toch met 9 man naar het WK.

The NCF had confirmed on Monday that Thor Hushovd (Cervélo) and Edvald Boasson Hagen (Columbia-HTC) would form part of the squad.

The six riders so far confirmed to ride alongside Hushovd and Boassen Hagen will be Kurt-Asle Arvesen (Saxo Bank), Gabriel Rasch (Cervélo), Frederik Wilmann (Joker Bianchi), Lars Petter Nordhaug (Joker Bianchi), Stian Remme (Joker Bianchi) and Håvard Nybø (Sparebanken Vest).

The final position on the team will be filled by either Roy Hegreberg (Sparebanken Vest) or Svein Erik Vold (Joker Bianchi).
Cyclingnews
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_71899071
Mooi zo, Hushovd en Boasson Hagen hebben die knechten gewoon verdiend
pi_71899252
Dat is waar.
pi_71907506
Voor die onbekende natuurlijk ook geweldig om eens in zo een sterk bezette wedstrijd te starten en te mogen rijden voor sterke kopmannen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_71909138
Noorwegen heeft drie echte toppers (daar reken ik ondanks een minder gelukkig jaar Arvesen ook bij), maar die zijn dan ook meteen zo goed dat ze een WK-team met negen startplekken bijeen rijden.

Zo ook de gebroeders Schleck en Kirchen namens Luxemburg,
pi_71911663
'Bertje' wordt aan zijn contract gehouden door Astana :

http://www.cyclingnews.co(...)tadors-role-for-2010

Veel plezier bij een uitgekleed Astana dan maar.

In other news, Armstrong heeft Leadville gewonnen in een nieuw record. Met een lekke band op het laatst waarmee hij heeft doorgereden.
pi_71912889
Foto's De Klinge - Vrouwen

1. Emma Johansson
2. Lensy Debboudt
3. Sharon Laws
4. Emma Silversides
5. Veerle Ingels
6. Fiona Dutriaux
7. Katie Colclough
pi_71914988
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:48 schreef Ericr het volgende:
'Bertje' wordt aan zijn contract gehouden door Astana :

http://www.cyclingnews.co(...)tadors-role-for-2010

Veel plezier bij een uitgekleed Astana dan maar.

In other news, Armstrong heeft Leadville gewonnen in een nieuw record. Met een lekke band op het laatst waarmee hij heeft doorgereden.
Dat lijkt mij niet de juiste aanpak van Astana. Als ze de confrontatie (eventueel zelfs juridisch) aangaan met Contador, zal de Spanjaard waarschijnlijk alles in het werk stellen om te vertrekken. Ze kunnen beter aan hem tegemoet komen en wat goede Spanjaarden of Latijns-Amerikanen aantrekken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:37:04 #135
40566 Ericr
Livewrong
pi_71916441
Denk dat Astana wel versterking gaat zoeken maar na de perikelen van dit jaar zullen veel renners toch wel 2 keer nadenken voordat ze de overstap maken. Je kan dan wel een sterk team hebben, als het een rommeltje achter de schermen is ben je beter af bij strak geleide Europese of Amerikaanse ploegen.

Contador is dan wel een meervoudig Tourwinnaar maar volgens mij wordt het net zo lastig om voor hem een ploeg te vinden als dat in 2007 was. Die overstap naar Astana toen was volgens mij ook niet uit luxe. Caisse heeft al aangegeven dat ze het geld niet hebben en veel andere ploegen hebben al een sterke kopman of zijn ploegen waarbij Contador het echt helemaal zelf mag doen.
pi_71916767
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:37 schreef Ericr het volgende:
Denk dat Astana wel versterking gaat zoeken maar na de perikelen van dit jaar zullen veel renners toch wel 2 keer nadenken voordat ze de overstap maken. Je kan dan wel een sterk team hebben, als het een rommeltje achter de schermen is ben je beter af bij strak geleide Europese of Amerikaanse ploegen.

Contador is dan wel een meervoudig Tourwinnaar maar volgens mij wordt het net zo lastig om voor hem een ploeg te vinden als dat in 2007 was. Die overstap naar Astana toen was volgens mij ook niet uit luxe. Caisse heeft al aangegeven dat ze het geld niet hebben en veel andere ploegen hebben al een sterke kopman of zijn ploegen waarbij Contador het echt helemaal zelf mag doen.
Prijst Contador zichzelf uit de markt op deze manier, denk je?
pi_71916947
Vanmiddag eens in Etten-Leur gaan kijken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:02:10 #138
40566 Ericr
Livewrong
pi_71916999
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Prijst Contador zichzelf uit de markt op deze manier, denk je?
Denk dat wel meespeelt dat hij geen renner is die in een internationale ploeg echt goed in communiceren is. Hoeveel Spanjaarden of Italianen zijn er die bij een internationale ploeg rijden terwijl ze amper Engels of een andere taal dan hun eigen taal spreken?

Contador zal op dit moment geen misselijke eisen hebben. Iedere ploeg die hem nu aantrekt is bijna verplicht om het hele seizoen af te stemmen op de wedstrijden van Contador. Lijkt me toch vrij riskant. Buiten Katusha, Rabo en nog wat andere ploegen zijn de budgetten ook niet van dien aard bij de meeste ploegen dat je en Contador kan binnenhalen en ook nog een representatieve ploeg kan neerzetten in andere wedstrijden. Contador is wat dat betreft beter af bij Astana waar de geldkraan weer open lijkt te staan.
pi_71918568
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Ericr het volgende:

[..]

Buiten Katusha, Rabo en nog wat andere ploegen zijn de budgetten ook niet van dien aard bij de meeste ploegen dat je en Contador kan binnenhalen en ook nog een representatieve ploeg kan neerzetten in andere wedstrijden
Zelfs voor Quick Step lijkt dat een probleem. Als ze Contador aantrekken moeten ze Devolder of Boonen verkopen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:21:55 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71919590
Als ze Contador willen houden en verder problemen zouden hebben om aan sterke helpers te raken, dan vraag ik me af waarom zoveel mensen het vanzelfsprekend lijken te vinden dat Leipheimer en Horner (en eventueel Kloden) allemaal wel naar RadioShack zullen mogen gaan om een grote concurrent nog wat sterker te maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:28:04 #141
40566 Ericr
Livewrong
pi_71919797
Leipheimer had in ieder geval een contract dat dit jaar afloopt, van Kloden en Horner weet ik het niet precies.
pi_71930438
Maxime Monfort is Belgisch kampioen tijdrijden geworden.

1. Monfort 52 km in 1u32'48"
2. Rosseler 36"
3. Cornu 54"
4. Devolder 58"

Dus geen Vandenbroucke...
pi_71930478
Dat was flink klimmen of niet? 52 km in ruim anderhalf uur.
sig verwijderd door FA
pi_71930696
lijkt me wel
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:52:39 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71935694
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:

2. Rosseler 36"
3. Cornu 54"
4. Devolder 58"

Echt die Devolder
Nu laat ie weer weten dat ie het WK Tijdrijden niet gaat rijden en alles op de weg gaat zetten.
Volgens mij mogen er niet eens vier Belgen naar het WK maar dat terzijde.

Hij gaat op de weg net zo hard falen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:59:38 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71937779
Ik zag trouwens dat dit nog niet gepost was:
quote:
Carrière Markus Zberg eindigt na val
za 15/08/2009 - 12:03
Markus Zberg zet met onmiddelijke ingang een punt achter zijn carrière. De 35-jarige Zwitserse renner is zwaar gevallen in de Ronde van de Ain.
Zberg hield aan de val een gebroken bekken en ribben over. "Het doet vreselijk veel pijn. Ook mijn milt baart mij zorgen. Als die gescheurd is moet ik hem laten verwijderen", vertelt Zberg.

Zberg was 14 jaar prof. Op zijn erelijst staan twee nationale titels, twee etappes in de Vuelta en zeges in Rund um den Henninger Turm en Milaan-Turijn.

In 1999 werd Zberg tweede op het WK in Verona, achter Oscar Freire.
Mooie renner vond ik dat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71940113
Lensy Debboudt won voor de 3x opeenvolgend in Haasdonk. ze versloeg de britse Katie Colclough in de sprint. Rochelle Gilmore won de sprint van het peloton voor plaats 3.

fotos Haasdonk

pi_71943049
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Echt die Devolder
Nu laat ie weer weten dat ie het WK Tijdrijden niet gaat rijden en alles op de weg gaat zetten.
Volgens mij mogen er niet eens vier Belgen naar het WK maar dat terzijde.

Hij gaat op de weg net zo hard falen
Die moet dringend terug bji demol gaan rijden, tot nutoe iemand die weet hoe volder werkt en moet trainen..
pi_71943103
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Die moet dringend terug bji demol gaan rijden, tot nutoe iemand die weet hoe volder werkt en moet trainen..
Nou ja, hij wint wel twee Ronde van Vlaanderen's zonder Demol.

Leuk om 7de te worden in een Tour of Vuelta, maar een klassieker winnen zegt de gemiddelde Vlaming meer.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:25:42 #150
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71943203
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:

2. Rosseler 36"
3. Cornu 54"
4. Devolder 58"

Deed VDB wel mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')