quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
Nee, zulke kleine penissen zijn biologisch gezien niet houdbaar. Waarschijnlijk zal hij langzaam aan gaan verschrompelen en eraf vallen.
Sterkte!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef Onorgineel het volgende:
Je hoort trouwens helemaal geen seks te hebben met je penis, dat ding is er om mee te plassen, beetje opletten bij bio
Als er wel eens wit spul uitkomt is dat een teken dat het verschrompelingsproces is begonnen trouwens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef Onorgineel het volgende:
Je hoort trouwens helemaal geen seks te hebben met je penis, dat ding is er om mee te plassen, beetje opletten bij bio
Helemaal nederlandsquote:
Oow kijk, de kleine piemelman word boos!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef michaeldevil het volgende:
Wil je eve ophouden ik vindt dit echt niet leuk hoor.
hij kan het weten, hij spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef -Marc- het volgende:
Minimaal 7 cm nodig :-)
een hart onder de riem dan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef michaeldevil het volgende:
Wil je eve ophouden ik vindt dit echt niet leuk hoor.
Bakkerbier Je mag Michael niet pestenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Oow kijk, de kleine piemelman word boos!
hihi
Overactief, Irritant, Kansloosquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Bakkerbier Je mag Michael niet pesten
hij is vast verdrietigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Overactief, Irritant, Kansloos
quote:sneeuwwitje(l) (170)
10 jul, 13:13
heey sgatjj.ik miss je egt fucking erg.
ookal heb ik je 3 jaar niet in het egt gesien xD.
ly(l) 4ever :hearteyes:
xD ookal houd je van heavy metal.
ikke ook btwxD.
(ojaa en meliger kn ik niet sijn dn vandaag)
en ik ga het me ouders over ene paar dagen seggen.
stuur pleas een prive bericht terug.
anders gaan me ouders weer seike.
mara ik spreek je miss nog aan de tel en anders spreek ik je zondag avond op msn.
Ja he, die schijnen er wel meer te zijn. Maar niet veel met zo'n belachelijk kleine piemul muhahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef WurM het volgende:
Leuk, zo iemand met voor- en achternaam en locatie en hyves enzo.
Nou, hoiquote:iets over meself: nou ik bn een emo.
bn 15 jaar oud.
heb nog geen vriendje, jammer genoeg.
Dan ga ik de goede kant opquote:
wat gaat ze zeggen TS?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
sneeuwwitje(l) (170)
10 jul, 13:13
heey sgatjj.ik miss je egt fucking erg.
ookal heb ik je 3 jaar niet in het egt gesien xD.
ly(l) 4ever :hearteyes:
xD ookal houd je van heavy metal.
ikke ook btwxD.
(ojaa en meliger kn ik niet sijn dn vandaag)
en ik ga het me ouders over ene paar dagen seggen.
stuur pleas een prive bericht terug.
anders gaan me ouders weer seike.
mara ik spreek je miss nog aan de tel en anders spreek ik je zondag avond op msn.
hij is offine en komt nooit meer terug dankzij jouquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:14 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Dan ga ik de goede kant op
Hij begon
Mooi, krijg ik eindelijk het aanzien dat ik verdienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij is offine en komt nooit meer terug dankzij jou![]()
We zullen em missenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij is offine en komt nooit meer terug dankzij jou![]()
Zal moeilijk gaanquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef michaeldevil het volgende:
ik heb een probleempje:( ik wil het graag doen met me vriendin maar
ben me hier zorgen over aan het maken want mijn penis.
is in slappe stand 4-5 cm
en erectie 8-9 cm
en kan ik wel met zo'n klein ding neuken?
Kan niet bij dat wijf, die hyves is privé, die van hem zelf wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef wise het volgende:
iemand met een fake hyves, post dat en de link op zijn hyves en op de hare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
i Lolledquote:ik heb een probleempje:-( ik wil het graag doen met me vriendin maar
en erectie 8-9 cm
Whehe, met zo'n lul kan je een mier nog niet eens kietelen. :winkkiss:
Zal helemaal geniaal zijn dat nadat iemand dat doet, blijkt dat TS die michael helemaal niet isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef wise het volgende:
iemand met een fake hyves, post dat en de link op zijn hyves en op de hare
Link van het topic er ff bij gepleurd, anders moet Pamela dalijk huilen dat het nep isquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Link van het topic er ff bij gepleurd, anders moet Pamela dalijk huilen dat het nep is.
quote:Rel (0)
vandaag, 16:36
Serieuse vraag
Heb je al gezien wat voor vuige dingen je broertje op het internet post. Nu weet half Nederland dat hij een kleine plasser heeft :'-(
Dat dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:38 schreef The_stranger het volgende:
Dit is nu het voorbeeld van hoe je je niet op het internet moet neerzetten...
Laat het een les zijn voor TS dat je niet alles maar op het net moet zetten, ooit gaat er iemand, of een heel forum, er iets naars mee doen![]()
slecht zijn voelde nog nooit zo goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:37 schreef Ronhui het volgende:
Aantal zelfmoorden na dit topic in Flevoland: +1
Nog ff quoten voor de sicherkeitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef michaeldevil het volgende:
ik heb een probleempje:( ik wil het graag doen met me vriendin maar
en erectie 8-9 cm
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Jeoom het volgende:
Jongens kijk uit dat jullie niet te ver gaan, plagen is één ding he
Serieus?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
Ho, dit komt op Hart van Nederland hoorde ik?
Groetjes aan Geer!
indd, even in de gaten houden die profielenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Inverted_World het volgende:
ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, dus een verkapte tvpTevens die reactie op die hyves van z'n zus
![]()
.
Why should I?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je gaat michael toch niet toevoegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef michaeldevil het volgende:
Waarom vallen jullie me op hyves lastig???
dat is echt niet normaal hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef michaeldevil het volgende:
Ho ho, ik deed niks.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef michaeldevil het volgende:
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef michaeldevil het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |