quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
Nee, zulke kleine penissen zijn biologisch gezien niet houdbaar. Waarschijnlijk zal hij langzaam aan gaan verschrompelen en eraf vallen.
Sterkte!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef Onorgineel het volgende:
Je hoort trouwens helemaal geen seks te hebben met je penis, dat ding is er om mee te plassen, beetje opletten bij bio
Als er wel eens wit spul uitkomt is dat een teken dat het verschrompelingsproces is begonnen trouwens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef Onorgineel het volgende:
Je hoort trouwens helemaal geen seks te hebben met je penis, dat ding is er om mee te plassen, beetje opletten bij bio
Helemaal nederlandsquote:
Oow kijk, de kleine piemelman word boos!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef michaeldevil het volgende:
Wil je eve ophouden ik vindt dit echt niet leuk hoor.
hij kan het weten, hij spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef -Marc- het volgende:
Minimaal 7 cm nodig :-)
een hart onder de riem dan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef michaeldevil het volgende:
Wil je eve ophouden ik vindt dit echt niet leuk hoor.
Bakkerbier Je mag Michael niet pestenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Oow kijk, de kleine piemelman word boos!
hihi
Overactief, Irritant, Kansloosquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Bakkerbier Je mag Michael niet pesten
hij is vast verdrietigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Overactief, Irritant, Kansloos
quote:sneeuwwitje(l) (170)
10 jul, 13:13
heey sgatjj.ik miss je egt fucking erg.
ookal heb ik je 3 jaar niet in het egt gesien xD.
ly(l) 4ever :hearteyes:
xD ookal houd je van heavy metal.
ikke ook btwxD.
(ojaa en meliger kn ik niet sijn dn vandaag)
en ik ga het me ouders over ene paar dagen seggen.
stuur pleas een prive bericht terug.
anders gaan me ouders weer seike.
mara ik spreek je miss nog aan de tel en anders spreek ik je zondag avond op msn.
Ja he, die schijnen er wel meer te zijn. Maar niet veel met zo'n belachelijk kleine piemul muhahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef WurM het volgende:
Leuk, zo iemand met voor- en achternaam en locatie en hyves enzo.
Nou, hoiquote:iets over meself: nou ik bn een emo.
bn 15 jaar oud.
heb nog geen vriendje, jammer genoeg.
Dan ga ik de goede kant opquote:
wat gaat ze zeggen TS?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
sneeuwwitje(l) (170)
10 jul, 13:13
heey sgatjj.ik miss je egt fucking erg.
ookal heb ik je 3 jaar niet in het egt gesien xD.
ly(l) 4ever :hearteyes:
xD ookal houd je van heavy metal.
ikke ook btwxD.
(ojaa en meliger kn ik niet sijn dn vandaag)
en ik ga het me ouders over ene paar dagen seggen.
stuur pleas een prive bericht terug.
anders gaan me ouders weer seike.
mara ik spreek je miss nog aan de tel en anders spreek ik je zondag avond op msn.
hij is offine en komt nooit meer terug dankzij jouquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:14 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Dan ga ik de goede kant op
Hij begon
Mooi, krijg ik eindelijk het aanzien dat ik verdienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij is offine en komt nooit meer terug dankzij jou![]()
We zullen em missenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij is offine en komt nooit meer terug dankzij jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |