Ik zelf vind orale seks de nummer 1 van seksueel kontakt. Het is wat mij betreft het meest intieme dat je voor je partner kunt doen. En als je er zelf ook nop erg opgewonden van wordt is het helemaal perfect!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben niet eens 100% lesbisch maar orale seks staat bij mij wel hoog op het lijstje. Zeker bij Vr/Vr contact!
Ben wel benieuwd hoe de rest daar over denkt.
Hoe denk jij daar eigenlijk over, scanman1?
er zijn serieus wel vrouwen die lesbisch zijn en niet van oraal houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of álle lesbische vrouwen aan orale seks doen of dat er onder de lesbiennes ook vrouwen zijn die dat niet willen?
Meld je anders eens bij een holebi-vereniging in de buurt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:11 schreef capricia het volgende:
Heb vandaag het meest receente nummer van de Zij aan Zij ontvangen. Het gaat in dat nummer relatief veel over de problemen van bi-seksuele vrouwen: Ze voelen zich niet gay, maar ook niet straight.
Nou zit ik zelf een beetje in dat pakket: Heb een okay vent, waar ik veel van hou. Maar ik mis de vrouw in mijn leven. Moeilijk is dat.
Heb er zelf geen antwoord op.
Zou heel graag weer in contact komen met leuke vrouwen. Gewoon om eens te ontmoeten.
Zijn er wel eens meets vanuit de lesbo of bi community van fok?
Orale seks is voor veel vrouwen toch wel maximaal genieten. Ik persoonlijk heb er ook zeker geen moeite mee om het te geven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of álle lesbische vrouwen aan orale seks doen of dat er onder de lesbiennes ook vrouwen zijn die dat niet willen?
Is er dan nog een andere manier om sex te bedrijven voor lesbo`s? orale sex/beffen is toch net als neuken(penetratie) voor hetero`s en anale sex voor homo`s het hoogtepunt, het punt waar het allemaal om te doen is, het hoofdgerecht na het voorspel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Orale seks is voor veel vrouwen toch wel maximaal genieten. Ik persoonlijk heb er ook zeker geen moeite mee om het te geven.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Is er dan nog een andere manier om sex te bedrijven voor lesbo`s?
Niet alle homo's hebben anale sex hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Is er dan nog een andere manier om sex te bedrijven voor lesbo`s? orale sex/beffen is toch net als neuken(penetratie) voor hetero`s en anale sex voor homo`s het hoogtepunt, het punt waar het allemaal om te doen is, het hoofdgerecht na het voorspel?![]()
Ja, dat is ook heel kut. Want je kan er geen fuck aan doen als man. Tis als meisje dus ook heel lullig om tegen een vent te zeggen. Want ik weet dat hij er niks aan kan veranderen, dus commentaar is zinloos en alleen maar krenkend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Dat lijkt me dus echt een hel voor een man he, dat je meisje zich onbevredigd voelt omdat je klein geschapen bent... Wat kut
Ik moet een beetje huilenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel kut. Want je kan er geen fuck aan doen als man. Tis als meisje dus ook heel lullig om tegen een vent te zeggen. Want ik weet dat hij er niks aan kan veranderen, dus commentaar is zinloos en alleen maar krenkend.
Tja hij kan misschien wat meer z'n best gaan doen met vingeren of beffen etc. maar dat is toch niet hetzelfde als sex (en ik tref tot nu toe altijd mannen die niet willen beffen enz.)
Maar tis wel serieus reden tot relatie-twijfel, omdat ik gewoon iets tekort kom/ beter kan krijgen (in bed) naar mijn idee
Ik hou er niet van om gedomineerd te worden: als iemand mij op bed gooit om me te nemen breek ik z'n kaak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef bulbjes het volgende:
Wat leuk om te zien dat mijn topic zo actief was/ weer is. Ik bedenk me dat ik laatst nog een vraagje had voor dit topic....maar weet dus niet meer wat het was
Misschien dat ik er nog op kom....
Misschien al gevraagd, maar voor de vrouwen die lesbisch of bi zijn maar wel ooit ervaring hebben gehad met een man, missen jullie soms niet het gevoel gepenetreerd te worden, opgevuld te worden, gedomineerd te worden?
Natuurlijk als je echt bevredigende seks hebt dan mis je dat misschien allemaal niet...alhoewel het toch iets compleet anders is als beffen en alhoewel de essentie van vrouw-zijn toch het 'genomen worden' is. Iemand die je neemt. Ik word toch wel geil van de gedachte dat iemand me op bed neerdrukt en me neemt of zo. Ik zou dat toch wel missen denk ik. Dat mannelijke, dominante.
(Alhoewel het lang niet bevredigend hoeft te zijn. Heb momenteel ook een relatie maar hij is niet van het 'mij soms op bed gooien en nemen', daar moet dan eerst zinloos ge-aai en naast elkaar liggen aan vooraf. En hij is niet zo groot geschapen dus hij raakt gewoon bepaalde delen van mijn vagijn niet, en voel me dus eigenlijk voortdurend onbevredigd).
Anderzijds: er valt misschien nog wel zoveel meer 'essentie van vrouw-zijn' te vinden behalve dat wij als vrouwen gemaakt zijn om 'genomen te worden'.
Denk dat er misschien heel wat meer te genieten valt als ik die essentie los laat.
Ja, wel eens gezegd. Maar niet veel resultaat. Als ik moet zeggen dat ik NU geneukt wil worden en daar weer een discussie over moet voeren is mijn zin ook alweer weg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Dat lijkt me dus echt een hel voor een man he, dat je meisje zich onbevredigd voelt omdat je klein geschapen bent... Wat kut
Over dat zinloos geaai, weet hij wel wat jij daarover denkt?
Nou hier word ik ook niet bepaald geil van... Helemaal omdat je het zelf ook niet wilt.. Dus je moet er niet over zeuren ook nogquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef bulbjes het volgende:
Ik versta onder voorspel handmatige of orale seks (hebben we nooit, alleen soms ik bij hem maar andersom nauwelijks). Hij verstaat onder voorspel tegen elkaar aanliggen enzo.
Maarja moet er wel eerlijk bijzeggen dat hij mij ook niet MAG vingeren. Ik vind het vaak heel vervelend als ik na verloop van tijd die hand in mijn kruis voel of bij mijn tepels dus probeer steeds zijn hand daar weg te slaan (heeft misschien ook te maken met eerdere vervelende ervaringen, dat ik het snel vervelend vind als iemand aan me zit).
Waarom klauter jij niet op hem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, wel eens gezegd. Maar niet veel resultaat. Als ik moet zeggen dat ik NU geneukt wil worden en daar weer een discussie over moet voeren is mijn zin ook alweer weg.
Dus herhaalt het ge-aai zich nog altijd (lees: net na het wakker worden of net voor het slapen gaan tegen elkaar liggen en verder niks doen. Ik ga dan na een paar minuten echt denken 'komt er nog wat van anders hoeft het niet meer/ wil ik ontbijten/ val ik in slaap' maar als ik er tegenwoordig iets van zeg dan zegt hij dat het niet zomaar lukt en ik daar toch eerst iets voor moet doen of krijgen we weer een discussie over dat het zo onromantisch is om alleen maar te willen neuken en dat hij geen dekhengst is.
Ja tis mij gewoon heel subtiel. Vingeren doet bij mij soms zeer (zeker met die lange nagels) en ik vind het 'vernederend' voelen als iemand meteen naar mijn kruis grijpt of mijn tepels etc. (wat misschien te maken heeft met nare ervaringen).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou hier word ik ook niet bepaald geil van... Helemaal omdat je het zelf ook niet wilt.. Dus je moet er niet over zeuren ook nog![]()
Weet niet zeker of je het tegen mij hebt, maar ik lig alleen met mannen in bed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef gupje86 het volgende:
Dat je met een vrouw in bed ligt wil niet zeggen dat je niet gedomineerd kan worden. Geloof me, ook vrouwen kunnen je alle hoeken van de kamer laten zien
Tjah, maar je slaat ook gelijk iemand weg als je geen zin hebt.. Schiet lekker op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja tis mij gewoon heel subtiel. Vingeren doet bij mij zeer (zeker met die lange nagels) en ik vind het 'vernederend' voelen als iemand meteen naar mijn kruis grijpt of mijn tepels etc.
Maar op een moment dat ik al opgewonden ben, en iemand het goed doet, dan kan ik het heel erg lekker vinden. Maarja vind idd maar eens uit wanneer ik het wél wil, en wanneer niet. Dat is een onmogelijke opgave, dus hij probeert het ook maar niet meer
Wat maakt het ons uit dat jullie genieten? Kom op zeg. Laten wij mannen maar vooral eens eerst aan onszelf denken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een gevoelige plek geraakt bij mannen zie ik.
Johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar je slaat ook gelijk iemand weg als je geen zin hebt.. Schiet lekker op.
Subtieler mag wel allicht.. Maar tegelijkertijd wil je het ook juist niet subtiel...
Je bent een moeilijke weet je dat
Tjah...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef bulbjes het volgende:
Ik denk teveel aan sex als dingen die je moet doen om een man te plezieren.
Terwijl het veel leuker is als seks meer een erotisch iets is en/ of je het doet omdat je van iemand houdt.
Hihihi.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef gupje86 het volgende:
Dat je met een vrouw in bed ligt wil niet zeggen dat je niet gedomineerd kan worden. Geloof me, ook vrouwen kunnen je alle hoeken van de kamer laten zien
Bij de eerste had ik best goede sex. Voelde meer tijdens het neuken, voelde me dus meer bevredigd. En het was soms echt erotisch. Met uitgebreid erotisch masseren etc. (alhoewel ik het andersom dan vaak wel tegen mijn zin deed). Soms vond ik het vingeren fijn. Maar vaak ook net als nu dat ik het liever niet heb en niet fijn vind (misschien omdat hij het was of zo). Maar van sommige dingen voelde ik toen al beetje walging. Als hij spuug gebruikte, als hij me wou beffen en ik zijn hoofd tussen mijn benen zag etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah...
Zo hoort dat niet, had je dat ook bij vorige relaties?
Nee niet tegen jouwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef TripleP het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je het tegen mij hebt, maar ik lig alleen met mannen in bed.
Mijn moraal van het verhaal was dat niet elke hetero vrouw dezelfde behoeftes heeft. Zelfde geldt dus ook voor lesbiënnes etc.
Als ik het hele verhaal, en met name het laatste, lees, krijg ik het idee dat je toch echt "de verkeerde kerels" in je bed hebt gehaald....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
...gewonden was (tijdens het neuken) maarja geen vent zo gek dat ie na het neuken of tijdens het neuken ff gaat beffen.
Ik vind sowieso het woord 'pot' al vrij aanstootgevend uit de mond van een hetero. Noem het dan gewoon een Butch.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:34 schreef bulbjes het volgende:
Nog een vraag: fantaseren de lesbiennes hier die een echte pot hebben als vriendin of die vaak potten als vriendin hebben (dwz de lesbiennes die over het algemeen door mannen als 'echte potten/ lelijk' beschouwd worden en er vaak mannelijker uitzien) ook echt over potten, of fantaseren zij toch ook wel over vrouwelijke vrouwen, dus wat meer slankere taille, bredere heupen, strakkere en/of vollere kont en mooigevormde borsten en evt. lang haar?
Of worden jullie niet warm of koud als je een (wat in de ogen van deze maatschappij) mooi meisje langs ziet lopen en alleen van een -om het zo maar even oneerbiedig te zeggen- plompe, vormeloze vrouw met kort haar?
Kan me wel voorstellen dat je uiteindelijk gaat fantaseren over mensen die op je partner en/of expartner lijken en daar een zwak voor hebt, maar toch....is dat dan echt al je hele leven zo geweest (voor je je partner ontmoette of voordat je beinvloed werd door de 'scene') dat je op vormeloze types valt met kort haar die niet vrouwelijk aan doen of fantaseer je stiekem ook wel over een vrouw met vrouwelijke vormen?
Of heb je gewoon vaak een pot als vriendin omdat het je meer om het innerlijk gaat maar vind je haar uiterlijk ook niet bijzonder boeiend en geil je van oorsprong meer op vrouwen met vrouwelijke vormen?
Of ben je gaandeweg je meer in de scene zat meer gaan vallen voor androgyne of jongensachtige vrouwen? (daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen)
Ik vind het toch wel apart zoiets (wat iemand hier eerder op pagina 1 van dit topic ook al noemde: dat je niet op mannen valt, niet op vrouwelijke vrouwen, maar wel op mannelijke vrouwen die er totaal niet vrouwelijk uitzien) en vroeg me dus af hoe dat zat/ zit.
De vraag over fantasieën ging m.i. ook meer over butches dan over potten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:38 schreef lezzer het volgende:
Euh ja, maar een butch is wmb toch niet hetzelfde als een pot.
En het verschil is ????quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Voor mij is een butch een mannelijke lesbo en een tomboy een jongensachtige. Wereld van verschil.
En een pot is een vrouw die het geen reet kan schelen hoe ze er uit zietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Voor mij is een butch een mannelijke lesbo en een tomboy een jongensachtige. Wereld van verschil.
Oh, ik vind pot gewoon een scheldwoord voor een lesbienne.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
En een pot is een vrouw die het geen reet kan schelen hoe ze er uit ziet
Verschil butch-pot zit 'm wat mij betreft meer in de mate van dominantie.
Een butch is wel graag de stoerste zeg maar. En de dominantste.
quote:Pot: van lollepot afgeleid scheldwoord voor lesbiennes, maar door hen zelf ook als geuzennaam gebruikt
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lesbienne
Dit dus. Tommies en butches zijn idd heel anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind pot gewoon een scheldwoord voor een lesbienne.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |