ja het is heel naar dat de meeste lesbisch bij voorbaat denken dat jij ook zo 1tje bent die vreemd gaat.... dat ligt aan de persoon die ze uitkiezen ipv geaardheid als je het mij vraagt....quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Das gelukkig een beetje een opluchting![]()
Ik wist niet dat er op bi-sexuele meiden zo gereageerd werd en het beangstigde me een beetje. Maar nu weet ik dat ik als ik maar tof genoeg ben misschien nog wel aan de vrouw kom
heb het ook over de meeste lesbo´squote:Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik associeer biseksualiteit trouwens absoluut niet met vreemdgaan.
Met deze opmerking kan ik prima leven. Het is immers (misschien mag ik zelfs zeggen juist) zo dat bij bisexuele mensen er vaak gezegd wordt dat ze op een persoon vallen? Ik vond het wel een vreemde gewaarwording dat dan anderen juist op de persoon al veroordelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja het is heel naar dat de meeste lesbisch bij voorbaat denken dat jij ook zo 1tje bent die vreemd gaat.... dat ligt aan de persoon die ze uitkiezen ipv geaardheid als je het mij vraagt....
Hoe langer ik uit de kast ben hoe meer ik merk dat ik mijn leven wil doorbrengen met een vrouw. Ik kan niet uitsluiten dat ik niet meer verliefd word op man maar de laatste keer dat ik met een man heb gekloot voelde ik me vies. Dat was een aparte gewaarwordingquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk tot over mijn oren verliefd zijn op zowel een man als een vrouw, maak in principe geen onderscheid. Ik val op een type, gedrag en karakter spreekt mij meer aan dan sexe.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Quote uit de nieuwe ZijAanZij:
"33 % van de heterovrouwen geniet van elke vrijpartij en 68 % van de lesbische vrouwen vindt de seks elke keer wow". Need I say more?.
ja. Het blijft moeilijk voor mannen om die stap te zetten. Moeilijker dat bij vrouwen, zie ik om mijheen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ook vast andersom, alleen mannen zullen het nooit toegeven. Of nooit durven proberen, gewoon angst denk ik. De angst om als homo ontdekt te worden
Maar uiteindelijk deel je nu wel je leven met een man, kun je daar eens iets meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag gaf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:30 schreef capricia het volgende:
Ik, als bi-seksuele vrouw, val op de persoon. Heb inmiddels relaties met mannen gehad, maar ook met vrouwen. Waarbij met een bijzondere vrouw ongeveer anderhalf jaar.
Niet echt 'proberen' dus.
Ik ben gewoon verliefd op hem geworden. Mijn ervaring is dat ik verliefd op zowel mannen als vrouwen kan zijn. En vanuit die verliefdheid zijn we een relatie begonnen. Inmiddels al jaren geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk deel je nu wel je leven met een man, kun je daar eens iets meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag gaf.
Nee, geen verrassing. Voor zover ik weet ben ik mijn hele leven al verliefd op zowel mannen als vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar was je op dat punt in je leven meer richting de mannen aan het gaan? Of was dit een verrassing voor je?
hhaha same here XDquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen ik een vriendin had vreeen we meer dan in al mijn hetero-relaties bij elkaar...
Maar das natuurlijk voor iedereen persoonlijk...
Sex met vrouwen is zeker veel beter dan met mannen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
sex met vrouwen is gewoon ook beter dan met mannen haha
Truste!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:46 schreef dikkemongul het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.
heb wel genoeg van mijzelf.
Ik ben niet eens 100% lesbisch maar orale seks staat bij mij wel hoog op het lijstje. Zeker bij Vr/Vr contact!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of įlle lesbische vrouwen aan orale seks doen of dat er onder de lesbiennes ook vrouwen zijn die dat niet willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |