Ah, dan bedoelde je dus iets anders dan ik lasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En een kind opvoeden met een man: als een relatie met een man al nooit zou werken zoals het hoort, en daarin dus altijd een soort van onvrede voelen, hoe zou je er dan een kind mee op moeten voeden? Afgezien van de nadelen die vaders met zich meebrengen natuurlijk.
Ik begreep dat je geen kind van een homo-stel zou willen opvoeden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet, ik zou geen kind van een man met een man op willen voeden.
Je hapt wel als een vrouw.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Nee, sigaretten. Veel testosteron wil niet zeggen dat je automatisch mannelijk bent. Ik ben om te zien heel erg vrouwelijk en ik ben en blijf altijd een vrouw. En zo voel ik me ook. Maar in bepaalde aspecten zoals vriendschap, ruimtelijk inzicht en handigheid, wat betreft onderlinge concurrentie met vrouwen etc. ben ik veel eerder mannelijk.
Testosteron heeft toch echt voornamelijk invloed op je uiterlijk en niet op je gedragquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Nee, sigaretten. Veel testosteron wil niet zeggen dat je automatisch mannelijk bent. Ik ben om te zien heel erg vrouwelijk en ik ben en blijf altijd een vrouw. En zo voel ik me ook. Maar in bepaalde aspecten zoals vriendschap, ruimtelijk inzicht en handigheid, wat betreft onderlinge concurrentie met vrouwen etc. ben ik veel eerder mannelijk.
Ik ben echt niet super vrouwlijk maar zeker ook niet mannelijk qua uiterlijk. Ik val er beetje tussen in maar het is niet zo dat je eerst dicht bij me hoeft te staan om te zien dat ik een vrouw ben hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hapt wel als een vrouw..
Ohw, en eh, zeggen niet alle lesbo's over zichzelf dat ze er toch vrouwelijk uitzien?
Volgens mij ben jij behoorlijk vrouwelijk hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben echt niet super vrouwlijk maar zeker ook niet mannelijk qua uiterlijk. Ik val er beetje tussen in maar het is niet zo dat je eerst dicht bij me hoeft te staan om te zien dat ik een vrouw ben haha
Wat ik me dan wel afvraag (o.a. bij jou en Lezzer): hoe beoordeel je zoiets als je net iemand ontmoet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij is het simpel: als een vrouw rond wil sletten en met mij wil experimenteren, dan is het nee. Weet een biseksuele dame mij te overtuigen van haar goede intenties, dan is het ja. Maar als ze aangeeft relaties met mannen niet uit te sluiten, dan ga ik me wel ernstig afvragen of ik zin heb om de concurrentie aan te gaan met mannen en of ik wel zin heb in een relatie.
Een generalisatie dan. Het klinkt in elk geval onaardig richting de mensen die ik ken die in meer of mindere mate biseksueel zijn en niet onbetrouwbaar of zoekend naar een man voor de kindjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:53 schreef lezzer het volgende:
Overigens klopt het naar mijn idee niet dat je het een vooroordeel noemt. Het is gewoon mijn beeld, dat zich in de afgelopen 20 jaar gevormd heeft.
Weet je wat mij hier nou opvalt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een generalisatie dan. Het klinkt in elk geval onaardig richting de mensen die ik ken die in meer of mindere mate biseksueel zijn en niet onbetrouwbaar of zoekend naar een man voor de kindjes.
Gevoel. En meestal wordt dat wel duidelijk gemaakt, ik geef meestal wel aan hoe ik erin sta.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel afvraag (o.a. bij jou en Lezzer): hoe beoordeel je zoiets als je net iemand ontmoet?
Dat kan, maar dat gebeurt net zovaak met mannen denk ik. Dat is niet gerelateerd aan iemands seksualiteit.quote:Want ik zit te denken: het kan toch voorkomen dat je bij de 2e (of zelfs 1e) date al met elkaar in bed belandt omdat het zo goed klikt/ je enorm geil van elkaar wordt or whatever (dat kan immers bij gewone heterorelaties ook..en dus neem ik aan ook bij lesbo's/ homo's etc. Het is niet zo netjes, maar als de aantrekkingskracht er is zijn er ook genoeg mensen die denken 'waarom wachten?'. En daar kan dan best een lange relatie uit voortvloeien).
.....stel dat die ander alleen maar seks wou, dan ben je dus mooi bedonderd de dag erna of een paar dates verder als je erachter komt dat het haar alleen maar om de seks te doen was of een geheime verhouding, maar dat ze er nooit mee in de openbaarheid zou willen treden.
Wachten tot je iemand beter kent. En zulke dingen komen echt wel ter sprake hoor, het zijn tenslotte vrouwen onder elkaar. Tegen elkaar liegen doen mannen en vrouwen.quote:Hoe voorkom je die situatie dan? Wacht je altijd met seks hebben tot je helemaal zeker bent van iemands intenties? Of test je iemand uit door eerst te proberen in het openbaar hand in hand te lopen of zo (zo van als ze dat niet wil dat ze dan ook niet vol voor een lesbische relatie zou willen gaan/ er voor uit zou willen komen....alhoewel er ook 100% lesbo's zijn die daar misschien nog moeite mee hebben in het openbaar dus klopt ook niet helemaal denk ik) of hoe doe je dat? Onderwerp je die ander meteen aan een vragenvuur om te beoordelen wat haar intenties zijn, dat je vraagt of ze ook wel ervaringen heeft gehad met mannen of nog behoeftes heeft aan mannen?
Ik laat me sowieso nooit meer meeslepen in verliefdheden.quote:En vraag je zoiets dan recht op de man af, of probeer je daar subtiel achter te komen?
En probeer je dan ook je verliefdheid en het jezelf bloot geven in toom te houden in het begin tot je het zeker weet?
Sjezus wat een rare conclusies trek je hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef Vanyel het volgende:
Weet je wat mij hier nou opvalt?
Jij lijkt mij als bimeid te classificeren op basis van mijn mening over bimeiden. Dat vind ik nou vreemd. En nee, je zegt het niet letterlijk, maar je impliceert het wel degelijk.
Dat ik het kan met mannen wil niet zeggen dat ik er op zit te wachten. Moet je wat jou betreft een echte-heuse-pure-nooit-een-man-aangeraakt-hebbende-lesbiënne (vandaar de goldstaropmerking) zijn om een lesbische mening over biseksualiteit te hebben?
Ik ben, oh horror, geïnteresseerd in het waarom van de verschillende beelden die heersen over biseksualiteit. Jij blijkbaar niet, dat kan. WTF dat met projectie van mijn kant te maken heeft is me een raadsel. Ik zou niet weten waarom ik wakker zou moeten liggen van jouw mening over relaties met bimeiden.
Overigens heb ik nergens gezegd dat jij je mening moet bijstellen, hoogstens dat ie wellicht wat kortzichtig is.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Even for the record, ik heb dus niets tegen biseksuelen.
En dan trek ik rare conclusies...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:58 schreef lezzer het volgende:
De opmerking over golden star is helemaal ruk. Klinkt bijna als "je hebt nog nooit een goede beurt van een vent gehad"...![]()
Hoe bedoel je dat? Als je iemand heel leuk vindt, hou je dan echt afstand tot je iemand beter kent of bedoel je iets heel anders?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik laat me sowieso nooit meer meeslepen in verliefdheden.
Die heb ik al 10 keer gegeven, alleen jij neemt er geen genoegen mee. Sterker nog, je kwalificeert 'm als narrow minded/bekrompen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef Vanyel het volgende:
Jammer dat een serieuze reactie blijkbaar teveel gevraagd is.
Ik heb in general een vertrouwens-issue. Het duurt gewoon lang voordat ik er aan toe durf te geven. Of ik ben de juiste gewoon nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als je iemand heel leuk vindt, hou je dan echt afstand tot je iemand beter kent of bedoel je iets heel anders?
je wacht gewoon nog op mijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik heb in general een vertrouwens-issue. Het duurt gewoon lang voordat ik er aan toe durf te geven. Of ik ben de juiste gewoon nog niet tegengekomen.
dus wij moeten het ons aantrekken dat normale vrouwen niet van sex genieten? dacht het nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een gevoelige plek geraakt bij mannen zie ik.
Ik heb mijn momenten ja hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij behoorlijk vrouwelijk hoor.
Als ik iemand al heel leuk vind zal het niet zo gek veel uitmaken. Al zou ik wel moeten slikken bij het idee als ze geen relatie met een man uitsluit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:59 schreef skunkasaur het volgende:
Maar stel dan dat je iemand tegenkomt die je ontzettend leuk vindt en na een aantal dates komt het hoge woord eruit: Ik ben bisexueel. Zou je dan breken? Diegene minder leuk vinden?
Das gelukkig een beetje een opluchtingquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:59 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Als ik iemand al heel leuk vind zal het niet zo gek veel uitmaken. Al zou ik wel moeten slikken bij het idee als ze geen relatie met een man uitsluit.
ja het is heel naar dat de meeste lesbisch bij voorbaat denken dat jij ook zo 1tje bent die vreemd gaat.... dat ligt aan de persoon die ze uitkiezen ipv geaardheid als je het mij vraagt....quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Das gelukkig een beetje een opluchting![]()
Ik wist niet dat er op bi-sexuele meiden zo gereageerd werd en het beangstigde me een beetje. Maar nu weet ik dat ik als ik maar tof genoeg ben misschien nog wel aan de vrouw kom
heb het ook over de meeste lesbo´squote:Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik associeer biseksualiteit trouwens absoluut niet met vreemdgaan.
Met deze opmerking kan ik prima leven. Het is immers (misschien mag ik zelfs zeggen juist) zo dat bij bisexuele mensen er vaak gezegd wordt dat ze op een persoon vallen? Ik vond het wel een vreemde gewaarwording dat dan anderen juist op de persoon al veroordelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja het is heel naar dat de meeste lesbisch bij voorbaat denken dat jij ook zo 1tje bent die vreemd gaat.... dat ligt aan de persoon die ze uitkiezen ipv geaardheid als je het mij vraagt....
Hoe langer ik uit de kast ben hoe meer ik merk dat ik mijn leven wil doorbrengen met een vrouw. Ik kan niet uitsluiten dat ik niet meer verliefd word op man maar de laatste keer dat ik met een man heb gekloot voelde ik me vies. Dat was een aparte gewaarwordingquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk tot over mijn oren verliefd zijn op zowel een man als een vrouw, maak in principe geen onderscheid. Ik val op een type, gedrag en karakter spreekt mij meer aan dan sexe.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Quote uit de nieuwe ZijAanZij:
"33 % van de heterovrouwen geniet van elke vrijpartij en 68 % van de lesbische vrouwen vindt de seks elke keer wow". Need I say more?.
ja. Het blijft moeilijk voor mannen om die stap te zetten. Moeilijker dat bij vrouwen, zie ik om mijheen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ook vast andersom, alleen mannen zullen het nooit toegeven. Of nooit durven proberen, gewoon angst denk ik. De angst om als homo ontdekt te worden
Maar uiteindelijk deel je nu wel je leven met een man, kun je daar eens iets meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag gaf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:30 schreef capricia het volgende:
Ik, als bi-seksuele vrouw, val op de persoon. Heb inmiddels relaties met mannen gehad, maar ook met vrouwen. Waarbij met een bijzondere vrouw ongeveer anderhalf jaar.
Niet echt 'proberen' dus.
Ik ben gewoon verliefd op hem geworden. Mijn ervaring is dat ik verliefd op zowel mannen als vrouwen kan zijn. En vanuit die verliefdheid zijn we een relatie begonnen. Inmiddels al jaren geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk deel je nu wel je leven met een man, kun je daar eens iets meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag gaf.
Nee, geen verrassing. Voor zover ik weet ben ik mijn hele leven al verliefd op zowel mannen als vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar was je op dat punt in je leven meer richting de mannen aan het gaan? Of was dit een verrassing voor je?
hhaha same here XDquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen ik een vriendin had vreeen we meer dan in al mijn hetero-relaties bij elkaar...
Maar das natuurlijk voor iedereen persoonlijk...
Sex met vrouwen is zeker veel beter dan met mannen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
sex met vrouwen is gewoon ook beter dan met mannen haha
Truste!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:46 schreef dikkemongul het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.
heb wel genoeg van mijzelf.
Ik ben niet eens 100% lesbisch maar orale seks staat bij mij wel hoog op het lijstje. Zeker bij Vr/Vr contact!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of álle lesbische vrouwen aan orale seks doen of dat er onder de lesbiennes ook vrouwen zijn die dat niet willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |