abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:59:18 #201
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72182712
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En een kind opvoeden met een man: als een relatie met een man al nooit zou werken zoals het hoort, en daarin dus altijd een soort van onvrede voelen, hoe zou je er dan een kind mee op moeten voeden? Afgezien van de nadelen die vaders met zich meebrengen natuurlijk .
Ah, dan bedoelde je dus iets anders dan ik las
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik weet het niet, ik zou geen kind van een man met een man op willen voeden.
Ik begreep dat je geen kind van een homo-stel zou willen opvoeden.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_72182783
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Nee, sigaretten. Veel testosteron wil niet zeggen dat je automatisch mannelijk bent. Ik ben om te zien heel erg vrouwelijk en ik ben en blijf altijd een vrouw. En zo voel ik me ook. Maar in bepaalde aspecten zoals vriendschap, ruimtelijk inzicht en handigheid, wat betreft onderlinge concurrentie met vrouwen etc. ben ik veel eerder mannelijk.
Je hapt wel als een vrouw. .

Ohw, en eh, zeggen niet alle lesbo's over zichzelf dat ze er toch vrouwelijk uitzien?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:17:01 #203
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72183222
Is een van mijn irritante vrouwentrekjes ja .

Ehm..
Resistance is futile
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:44:32 #204
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_72185817
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Nee, sigaretten. Veel testosteron wil niet zeggen dat je automatisch mannelijk bent. Ik ben om te zien heel erg vrouwelijk en ik ben en blijf altijd een vrouw. En zo voel ik me ook. Maar in bepaalde aspecten zoals vriendschap, ruimtelijk inzicht en handigheid, wat betreft onderlinge concurrentie met vrouwen etc. ben ik veel eerder mannelijk.
Testosteron heeft toch echt voornamelijk invloed op je uiterlijk en niet op je gedrag Kan best dat je qua karakter wat mannelijke trekjes hebt, maar dat heeft niks met je hormoonlevel te maken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:49:12 #205
259412 Seven.of.Nine
pi_72185982

Dan is het een persoonlijkheidsstoornis.
Resistance is futile
  donderdag 27 augustus 2009 @ 06:00:20 #206
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72191236
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef Modus het volgende:

[..]

Je hapt wel als een vrouw. .

Ohw, en eh, zeggen niet alle lesbo's over zichzelf dat ze er toch vrouwelijk uitzien?
Ik ben echt niet super vrouwlijk maar zeker ook niet mannelijk qua uiterlijk. Ik val er beetje tussen in maar het is niet zo dat je eerst dicht bij me hoeft te staan om te zien dat ik een vrouw ben haha
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:04:49 #207
259412 Seven.of.Nine
pi_72212865
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ik ben echt niet super vrouwlijk maar zeker ook niet mannelijk qua uiterlijk. Ik val er beetje tussen in maar het is niet zo dat je eerst dicht bij me hoeft te staan om te zien dat ik een vrouw ben haha
Volgens mij ben jij behoorlijk vrouwelijk hoor.
Resistance is futile
pi_72214837
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Hoe dan ook, voor mij is het simpel: als een vrouw rond wil sletten en met mij wil experimenteren, dan is het nee. Weet een biseksuele dame mij te overtuigen van haar goede intenties, dan is het ja. Maar als ze aangeeft relaties met mannen niet uit te sluiten, dan ga ik me wel ernstig afvragen of ik zin heb om de concurrentie aan te gaan met mannen en of ik wel zin heb in een relatie.
Wat ik me dan wel afvraag (o.a. bij jou en Lezzer): hoe beoordeel je zoiets als je net iemand ontmoet?

Want ik zit te denken: het kan toch voorkomen dat je bij de 2e (of zelfs 1e) date al met elkaar in bed belandt omdat het zo goed klikt/ je enorm geil van elkaar wordt or whatever (dat kan immers bij gewone heterorelaties ook..en dus neem ik aan ook bij lesbo's/ homo's etc. Het is niet zo netjes, maar als de aantrekkingskracht er is zijn er ook genoeg mensen die denken 'waarom wachten?'. En daar kan dan best een lange relatie uit voortvloeien).
.....stel dat die ander alleen maar seks wou, dan ben je dus mooi bedonderd de dag erna of een paar dates verder als je erachter komt dat het haar alleen maar om de seks te doen was of een geheime verhouding, maar dat ze er nooit mee in de openbaarheid zou willen treden.

Hoe voorkom je die situatie dan? Wacht je altijd met seks hebben tot je helemaal zeker bent van iemands intenties? Of test je iemand uit door eerst te proberen in het openbaar hand in hand te lopen of zo (zo van als ze dat niet wil dat ze dan ook niet vol voor een lesbische relatie zou willen gaan/ er voor uit zou willen komen....alhoewel er ook 100% lesbo's zijn die daar misschien nog moeite mee hebben in het openbaar dus klopt ook niet helemaal denk ik) of hoe doe je dat? Onderwerp je die ander meteen aan een vragenvuur om te beoordelen wat haar intenties zijn, dat je vraagt of ze ook wel ervaringen heeft gehad met mannen of nog behoeftes heeft aan mannen?

En vraag je zoiets dan recht op de man af, of probeer je daar subtiel achter te komen?
En probeer je dan ook je verliefdheid en het jezelf bloot geven in toom te houden in het begin tot je het zeker weet?

[ Bericht 12% gewijzigd door bulbjes op 27-08-2009 22:08:42 ]
pi_72215072
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:53 schreef lezzer het volgende:
Overigens klopt het naar mijn idee niet dat je het een vooroordeel noemt. Het is gewoon mijn beeld, dat zich in de afgelopen 20 jaar gevormd heeft.
Een generalisatie dan. Het klinkt in elk geval onaardig richting de mensen die ik ken die in meer of mindere mate biseksueel zijn en niet onbetrouwbaar of zoekend naar een man voor de kindjes.

Misschien heeft het ook wel met leeftijd te maken, zou me niks verbazen dat in verschillende 'generaties' potten verschillende bimeiden en bimeningen heersen (ik weet niet hoeveel wij schelen, misschien kraam ik nu dikke onzin uit). Of ken ik toevallig veel niet-gold-starkandidaten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_72215485
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een generalisatie dan. Het klinkt in elk geval onaardig richting de mensen die ik ken die in meer of mindere mate biseksueel zijn en niet onbetrouwbaar of zoekend naar een man voor de kindjes.
Weet je wat mij hier nou opvalt?
Er wordt een vraag aan lesbiënnes gesteld, en die 1 of 2 lesbiënnes die dan de vraag beantwoorden moeten vervolgens aan alle bi-meiden hun antwoord verdedigen.
Of, de bi-meiden gaan aan de lesbiënnes vertellen wat zij zouden moeten vinden.
Het spijt me, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n trek in.

De mensen die jij kent, ken ik weer niet, en andersom ook niet. Dus waarom zou ik mijn mening moeten bijstellen op basis van mensen die jij kent? Bovendien, zó erg is mijn mening helemaal niet.
Ik zeg gewoon dat ik er geen relatie mee aan ga... Wat heel veel lesbiënnes overigens zeggen, zo uitzonderlijk is het niet. Misschien ben je daar wel nijdig over en projecteer je dat op mij, so be it.

En ja, ik kon dat onderscheid wel maken met m'n gaydar.
WTF dit geheel met goldstar te maken heeft is mij ook een raadsel.

Op naar de volgende vraag zou ik zeggen.
pi_72217498
Jij lijkt mij als bimeid te classificeren op basis van mijn mening over bimeiden. Dat vind ik nou vreemd. En nee, je zegt het niet letterlijk, maar je impliceert het wel degelijk.
Dat ik het kan met mannen wil niet zeggen dat ik er op zit te wachten. Moet je wat jou betreft een echte-heuse-pure-nooit-een-man-aangeraakt-hebbende-lesbiënne (vandaar de goldstaropmerking) zijn om een lesbische mening over biseksualiteit te hebben?

Ik ben, oh horror, geïnteresseerd in het waarom van de verschillende beelden die heersen over biseksualiteit. Jij blijkbaar niet, dat kan. WTF dat met projectie van mijn kant te maken heeft is me een raadsel. Ik zou niet weten waarom ik wakker zou moeten liggen van jouw mening over relaties met bimeiden.

Overigens heb ik nergens gezegd dat jij je mening moet bijstellen, hoogstens dat ie wellicht wat kortzichtig is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vanyel op 27-08-2009 23:29:59 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:09:16 #212
236264 crew  capricia
pi_72218621
Ik ben zo'n bi-meid.
Ik heb zielsveel gehouden van mijn toenmalige vriendin. En eerlijk is eerlijk, ik hou nog veel van haar, ook al is het tussen ons uit.
Dat het uit gegaan is, is iets wat me nog steeds pijn doet, maar zoiets komt van 2 kanten. En heeft niets te maken met het feit dat ik ook op mannen kan vallen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:39:22 #213
259412 Seven.of.Nine
pi_72219188
Even for the record, ik heb dus niets tegen biseksuelen. Het zal ongetwijfeld met mijn eigen onzekerheid te maken hebben dat ik ze als bedreigend beschouw. Het komt er sowieso op neer dat ik er weinig ken en weinig ervaring mee heb, dus daar zullen mijn vooroordelen vast vandaan komen.
Resistance is futile
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:42:54 #214
259412 Seven.of.Nine
pi_72219243
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Wat ik me dan wel afvraag (o.a. bij jou en Lezzer): hoe beoordeel je zoiets als je net iemand ontmoet?
Gevoel. En meestal wordt dat wel duidelijk gemaakt, ik geef meestal wel aan hoe ik erin sta.
quote:
Want ik zit te denken: het kan toch voorkomen dat je bij de 2e (of zelfs 1e) date al met elkaar in bed belandt omdat het zo goed klikt/ je enorm geil van elkaar wordt or whatever (dat kan immers bij gewone heterorelaties ook..en dus neem ik aan ook bij lesbo's/ homo's etc. Het is niet zo netjes, maar als de aantrekkingskracht er is zijn er ook genoeg mensen die denken 'waarom wachten?'. En daar kan dan best een lange relatie uit voortvloeien).
.....stel dat die ander alleen maar seks wou, dan ben je dus mooi bedonderd de dag erna of een paar dates verder als je erachter komt dat het haar alleen maar om de seks te doen was of een geheime verhouding, maar dat ze er nooit mee in de openbaarheid zou willen treden.
Dat kan, maar dat gebeurt net zovaak met mannen denk ik. Dat is niet gerelateerd aan iemands seksualiteit.
quote:
Hoe voorkom je die situatie dan? Wacht je altijd met seks hebben tot je helemaal zeker bent van iemands intenties? Of test je iemand uit door eerst te proberen in het openbaar hand in hand te lopen of zo (zo van als ze dat niet wil dat ze dan ook niet vol voor een lesbische relatie zou willen gaan/ er voor uit zou willen komen....alhoewel er ook 100% lesbo's zijn die daar misschien nog moeite mee hebben in het openbaar dus klopt ook niet helemaal denk ik) of hoe doe je dat? Onderwerp je die ander meteen aan een vragenvuur om te beoordelen wat haar intenties zijn, dat je vraagt of ze ook wel ervaringen heeft gehad met mannen of nog behoeftes heeft aan mannen?
Wachten tot je iemand beter kent. En zulke dingen komen echt wel ter sprake hoor, het zijn tenslotte vrouwen onder elkaar. Tegen elkaar liegen doen mannen en vrouwen.
quote:
En vraag je zoiets dan recht op de man af, of probeer je daar subtiel achter te komen?
En probeer je dan ook je verliefdheid en het jezelf bloot geven in toom te houden in het begin tot je het zeker weet?
Ik laat me sowieso nooit meer meeslepen in verliefdheden.
Resistance is futile
pi_72220782
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef Vanyel het volgende:
Jij lijkt mij als bimeid te classificeren op basis van mijn mening over bimeiden. Dat vind ik nou vreemd. En nee, je zegt het niet letterlijk, maar je impliceert het wel degelijk.
Dat ik het kan met mannen wil niet zeggen dat ik er op zit te wachten. Moet je wat jou betreft een echte-heuse-pure-nooit-een-man-aangeraakt-hebbende-lesbiënne (vandaar de goldstaropmerking) zijn om een lesbische mening over biseksualiteit te hebben?

Ik ben, oh horror, geïnteresseerd in het waarom van de verschillende beelden die heersen over biseksualiteit. Jij blijkbaar niet, dat kan. WTF dat met projectie van mijn kant te maken heeft is me een raadsel. Ik zou niet weten waarom ik wakker zou moeten liggen van jouw mening over relaties met bimeiden.

Overigens heb ik nergens gezegd dat jij je mening moet bijstellen, hoogstens dat ie wellicht wat kortzichtig is.
Sjezus wat een rare conclusies trek je hier.
Je maakt van een mug een olifant, of nee, een hele dierentuin.

De opmerking over golden star is helemaal ruk. Klinkt bijna als "je hebt nog nooit een goede beurt van een vent gehad"...

Ik classificeer jou niet, ik classificeer de vrouwen waar ik ervaring mee heb. En dat heb ik al honderd keer gezegd, maar blijkbaar wil jij er een issue van maken. Nou, dat doe je dan maar lekker alleen.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Even for the record, ik heb dus niets tegen biseksuelen.
Ik ook niet.
Jammer dat er blijkbaar een beeld ontstaan is dat het wel zo is.

[ Bericht 18% gewijzigd door lezzer op 28-08-2009 07:19:40 ]
pi_72222211
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 06:58 schreef lezzer het volgende:
De opmerking over golden star is helemaal ruk. Klinkt bijna als "je hebt nog nooit een goede beurt van een vent gehad"...
En dan trek ik rare conclusies...
Jammer dat een serieuze reactie blijkbaar teveel gevraagd is.
pi_72222381
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik laat me sowieso nooit meer meeslepen in verliefdheden.
Hoe bedoel je dat? Als je iemand heel leuk vindt, hou je dan echt afstand tot je iemand beter kent of bedoel je iets heel anders?
pi_72224407
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef Vanyel het volgende:
Jammer dat een serieuze reactie blijkbaar teveel gevraagd is.
Die heb ik al 10 keer gegeven, alleen jij neemt er geen genoegen mee. Sterker nog, je kwalificeert 'm als narrow minded/bekrompen.

edit: ik zit nog eens terug te lezen, maar volgens mij hebben we écht een misverstand hoor.
Waar val je nou over? Over het woord bi-curieuze slettebakken? Daarvan heb ik toch uitgelegd wat ik daarmee bedoel? Daar val jij toch helemaal niet onder? Je valt toch ook niet onder die vrouwen die één keer een relatie hebben met een vrouw en vervolgens bezwijkt voor man/kind/golden retriever?
Waarom voel je je nou aangesproken?

[ Bericht 17% gewijzigd door lezzer op 28-08-2009 11:17:16 ]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:09:24 #219
259412 Seven.of.Nine
pi_72230154
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Als je iemand heel leuk vindt, hou je dan echt afstand tot je iemand beter kent of bedoel je iets heel anders?
Ik heb in general een vertrouwens-issue. Het duurt gewoon lang voordat ik er aan toe durf te geven. Of ik ben de juiste gewoon nog niet tegengekomen.
Resistance is futile
pi_72450784
Maar stel dan dat je iemand tegenkomt die je ontzettend leuk vindt en na een aantal dates komt het hoge woord eruit: Ik ben bisexueel. Zou je dan breken? Diegene minder leuk vinden?

h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:18:50 #221
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72455385
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ik heb in general een vertrouwens-issue. Het duurt gewoon lang voordat ik er aan toe durf te geven. Of ik ben de juiste gewoon nog niet tegengekomen.
je wacht gewoon nog op mij
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:20:23 #222
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_72455406
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een gevoelige plek geraakt bij mannen zie ik .
dus wij moeten het ons aantrekken dat normale vrouwen niet van sex genieten? dacht het niet
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:25:34 #223
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72455462
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij behoorlijk vrouwelijk hoor.
Ik heb mijn momenten ja haha
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:59:41 #224
259412 Seven.of.Nine
pi_72459852
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:59 schreef skunkasaur het volgende:
Maar stel dan dat je iemand tegenkomt die je ontzettend leuk vindt en na een aantal dates komt het hoge woord eruit: Ik ben bisexueel. Zou je dan breken? Diegene minder leuk vinden?

Als ik iemand al heel leuk vind zal het niet zo gek veel uitmaken. Al zou ik wel moeten slikken bij het idee als ze geen relatie met een man uitsluit.
Resistance is futile
pi_72469287
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:59 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Als ik iemand al heel leuk vind zal het niet zo gek veel uitmaken. Al zou ik wel moeten slikken bij het idee als ze geen relatie met een man uitsluit.
Das gelukkig een beetje een opluchting
Ik wist niet dat er op bi-sexuele meiden zo gereageerd werd en het beangstigde me een beetje. Maar nu weet ik dat ik als ik maar tof genoeg ben misschien nog wel aan de vrouw kom
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:11:42 #226
259412 Seven.of.Nine
pi_72469398
Ik denk toch in ieder geval dat als ik iemand tegenkom waarvoor ik echt head over heels val, dat ik het zeker niet gelijk af zou kappen. Ik heb bij mijn mannelijke exen ook wel dingen geaccepteerd waar ik eerst moeite mee had.
Resistance is futile
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:12:12 #227
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72469413
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Das gelukkig een beetje een opluchting
Ik wist niet dat er op bi-sexuele meiden zo gereageerd werd en het beangstigde me een beetje. Maar nu weet ik dat ik als ik maar tof genoeg ben misschien nog wel aan de vrouw kom
ja het is heel naar dat de meeste lesbisch bij voorbaat denken dat jij ook zo 1tje bent die vreemd gaat.... dat ligt aan de persoon die ze uitkiezen ipv geaardheid als je het mij vraagt....
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:13:25 #228
259412 Seven.of.Nine
pi_72469451
Ik associeer biseksualiteit trouwens absoluut niet met vreemdgaan.
Resistance is futile
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:27:20 #229
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72469887
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik associeer biseksualiteit trouwens absoluut niet met vreemdgaan.
heb het ook over de meeste lesbo´s als jij dat niet doet dan moet je je ook zeker niet aangesproken voelen want dan bedoel ik jou niet
pi_73406618
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ja het is heel naar dat de meeste lesbisch bij voorbaat denken dat jij ook zo 1tje bent die vreemd gaat.... dat ligt aan de persoon die ze uitkiezen ipv geaardheid als je het mij vraagt....
Met deze opmerking kan ik prima leven. Het is immers (misschien mag ik zelfs zeggen juist) zo dat bij bisexuele mensen er vaak gezegd wordt dat ze op een persoon vallen? Ik vond het wel een vreemde gewaarwording dat dan anderen juist op de persoon al veroordelen.

Ik kan persoonlijk tot over mijn oren verliefd zijn op zowel een man als een vrouw, maak in principe geen onderscheid. Ik val op een type, gedrag en karakter spreekt mij meer aan dan sexe.

Excuses voor de extreem late bump. Ik was te scheel om te zien dat mijn post niet meer de laatste was in de actieve topicslist...
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:06:58 #231
259412 Seven.of.Nine
pi_73408233
We trappen er gewoon nieuw leven in.

Tegenwoordig sluit ik een relatie met een man uit, maar het gekke is dat ik altijd op supermannelijke mannen viel. De vrouwen mogen wat mij betreft ook stoer zijn, maar niet zo stoer als ik . Dus wat dat betreft heb ik geen echt karaktertype, hoewel het altijd het beste klikt met mensen die op mij lijken.
Resistance is futile
pi_73409088
Doen we!

Ik vind mensen erg mooi als ze iets hebben waar ik langer naar kan kijken. Iets aparts. Zo ben ik een hele hele tijd verliefd geweest op een (hetero ) meid met een sterke kaaklijn en een ietsiepietsie grotere neus dan "regulier". Ik kon stiekem uren naar haar kijken. *memories*
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:03:58 #233
259412 Seven.of.Nine
pi_73410581
Ik heb dat met levenslust. Ik voel me enorm aangetrokken tot levensgenieters en mensen die altijd energiek zijn. Dat kan ik dan ook met veel bewondering gadeslaan. Uiteindelijk is het nooit iemands uiterlijk waar ik op val. Back in the day heb ik her en der ook echt lelijke vriendjes gehad. Vrouwen hoeven wat mij betreft ook niet mooi te zijn als ze mij met hun karakter weten te betoveren.
Resistance is futile
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:55:24 #234
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73413439
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ik kan persoonlijk tot over mijn oren verliefd zijn op zowel een man als een vrouw, maak in principe geen onderscheid. Ik val op een type, gedrag en karakter spreekt mij meer aan dan sexe.
Hoe langer ik uit de kast ben hoe meer ik merk dat ik mijn leven wil doorbrengen met een vrouw. Ik kan niet uitsluiten dat ik niet meer verliefd word op man maar de laatste keer dat ik met een man heb gekloot voelde ik me vies. Dat was een aparte gewaarwording maar laat wel steeds meer zien dat ik mannen steeds meer achter mij laat.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:30:41 #235
236264 crew  capricia
pi_73413830
Ik, als bi-seksuele vrouw, val op de persoon. Heb inmiddels relaties met mannen gehad, maar ook met vrouwen. Waarbij met een bijzondere vrouw ongeveer anderhalf jaar.
Niet echt 'proberen' dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:47:46 #236
263912 herenliefe
God no! I'm coming!
pi_73562791
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Quote uit de nieuwe ZijAanZij:

"33 % van de heterovrouwen geniet van elke vrijpartij en 68 % van de lesbische vrouwen vindt de seks elke keer wow". Need I say more? .

ook vast andersom, alleen mannen zullen het nooit toegeven. Of nooit durven proberen, gewoon angst denk ik. De angst om als homo ontdekt te worden
Ik kwam je tegen, jij ging me geven, in dat ene krappe bruine sterretje
-weer je webicon, nu van 1,6Mb verwijderd, bij volgende webicon >100Kb volgt een ban-
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 00:23:52 #237
236264 crew  capricia
pi_73563943
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef herenliefe het volgende:

[..]

ook vast andersom, alleen mannen zullen het nooit toegeven. Of nooit durven proberen, gewoon angst denk ik. De angst om als homo ontdekt te worden
ja. Het blijft moeilijk voor mannen om die stap te zetten. Moeilijker dat bij vrouwen, zie ik om mijheen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:05:40 #238
259412 Seven.of.Nine
pi_73573686
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:30 schreef capricia het volgende:
Ik, als bi-seksuele vrouw, val op de persoon. Heb inmiddels relaties met mannen gehad, maar ook met vrouwen. Waarbij met een bijzondere vrouw ongeveer anderhalf jaar.
Niet echt 'proberen' dus.
Maar uiteindelijk deel je nu wel je leven met een man, kun je daar eens iets meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag gaf.
Resistance is futile
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:48:34 #239
236264 crew  capricia
pi_73575016
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk deel je nu wel je leven met een man, kun je daar eens iets meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag gaf.
Ik ben gewoon verliefd op hem geworden. Mijn ervaring is dat ik verliefd op zowel mannen als vrouwen kan zijn. En vanuit die verliefdheid zijn we een relatie begonnen. Inmiddels al jaren geleden.

Eigenlijk niet zo anders al bij hetero- of homomensen..
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:51:03 #240
259412 Seven.of.Nine
pi_73575084
Maar was je op dat punt in je leven meer richting de mannen aan het gaan? Of was dit een verrassing voor je?
Resistance is futile
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 15:04:49 #241
236264 crew  capricia
pi_73575502
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar was je op dat punt in je leven meer richting de mannen aan het gaan? Of was dit een verrassing voor je?
Nee, geen verrassing. Voor zover ik weet ben ik mijn hele leven al verliefd op zowel mannen als vrouwen.
Het gaat bij mij echt om de persoon.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73583107
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Toen ik een vriendin had vreeen we meer dan in al mijn hetero-relaties bij elkaar...
Maar das natuurlijk voor iedereen persoonlijk...
hhaha same here XD
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:18:07 #243
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73583334
sex met vrouwen is gewoon ook beter dan met mannen haha
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:42:47 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74244991
TVP.
Resistance is futile.
pi_74245005
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
sex met vrouwen is gewoon ook beter dan met mannen haha
Sex met vrouwen is zeker veel beter dan met mannen!
pi_74245020
Ik ga maar eens slapen denk ik.
heb wel genoeg van mijzelf.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:50:28 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74245040
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 02:46 schreef dikkemongul het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.
heb wel genoeg van mijzelf.
Truste!
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 03:11:58 #248
236264 crew  capricia
pi_74245133
Heb vandaag het meest receente nummer van de Zij aan Zij ontvangen. Het gaat in dat nummer relatief veel over de problemen van bi-seksuele vrouwen: Ze voelen zich niet gay, maar ook niet straight.

Nou zit ik zelf een beetje in dat pakket: Heb een okay vent, waar ik veel van hou. Maar ik mis de vrouw in mijn leven. Moeilijk is dat.
Heb er zelf geen antwoord op.

Zou heel graag weer in contact komen met leuke vrouwen. Gewoon om eens te ontmoeten.
Zijn er wel eens meets vanuit de lesbo of bi community van fok?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74245143
Ik vraag me eigenlijk wel af of álle lesbische vrouwen aan orale seks doen of dat er onder de lesbiennes ook vrouwen zijn die dat niet willen?
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 03:23:51 #250
236264 crew  capricia
pi_74245192
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of álle lesbische vrouwen aan orale seks doen of dat er onder de lesbiennes ook vrouwen zijn die dat niet willen?
Ik ben niet eens 100% lesbisch maar orale seks staat bij mij wel hoog op het lijstje. Zeker bij Vr/Vr contact!
Ben wel benieuwd hoe de rest daar over denkt.

Hoe denk jij daar eigenlijk over, scanman1?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')