abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:54:52 #151
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72141299
Ik vind bimeiden vaak bedreigend. Mijn indruk is namelijk dat het ze wat betreft vrouwen vooral om de seks te doen is. En mannen zijn voor de relaties. Volgens mij ben je dan ook totaal niet biseksueel.

Wat voor mij de doorslag geeft in het etiketje is met welk geslacht je een relatie aan wil gaan. Ik kan best genieten van seks met een man hoor, en ik sluit ook niet uit dat het nog eens gebeurt met een vent. Ik heb het voor ik uit de kast was ook met mannen gedaan en toen kon ik er ook gewoon geil van worden dus ik zie niet in waarom ik er dan nu ineens een afkeer van zou moeten hebben. De mannelijke eigenschappen waar ik me nu aan irriteer, stoorden mij vroeger ook al mateloos. Er is niet zoveel veranderd, alleen dat ik inzag dat mijn toekomst niet met een man is maar met een vrouw. Met mannen werkt het gewoon niet.

Maar een relatie met een man: no thanks. Verder ben ik gewoon tegen vreemdgaan zoals het hoort. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om mijn vriendin te verlaten voor een vent, wat daarbij nogal van pas komt is dat ik er toch niet verliefd op word.
Resistance is futile
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:58:11 #152
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72141426
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind bimeiden vaak bedreigend. Mijn indruk is namelijk dat het ze wat betreft vrouwen vooral om de seks te doen is. En mannen zijn voor de relaties. Volgens mij ben je dan ook totaal niet biseksueel.

Wat voor mij de doorslag geeft in het etiketje is met welk geslacht je een relatie aan wil gaan. Ik kan best genieten van seks met een man hoor, en ik sluit ook niet uit dat het nog eens gebeurt met een vent. Ik heb het voor ik uit de kast was ook met mannen gedaan en toen kon ik er ook gewoon geil van worden dus ik zie niet in waarom ik er dan nu ineens een afkeer van zou moeten hebben. De mannelijke eigenschappen waar ik me nu aan irriteer, stoorden mij vroeger ook al mateloos. Er is niet zoveel veranderd, alleen dat ik inzag dat mijn toekomst niet met een man is maar met een vrouw. Met mannen werkt het gewoon niet.

Maar een relatie met een man: no thanks. Verder ben ik gewoon tegen vreemdgaan zoals het hoort. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om mijn vriendin te verlaten voor een vent, wat daarbij nogal van pas komt is dat ik er toch niet verliefd op word.
die meiden zijn gewoon "bi curious" maar in mijn mening ook gewoon hetero.

Ik ben ook al in jaren niet meer verliefd geweest op een man. "mannen zijn maar goed voor 1 ding en zelfs dan presteren ze niet altijd" is ook mijn motto haha

Neen geef mij maar een vrouw voor de rest van mijn leven
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:00:15 #153
259412 Seven.of.Nine
pi_72141511
Sluit jij een relatie met een man uit, Kz?
Resistance is futile
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:03:42 #154
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72141627
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sluit jij een relatie met een man uit, Kz?
Ik word daar niet gelukkiger mee met een man vooral sexueel gezien ben ik heel snel uitgekeken op een man. Dus ja relatie met mannen sluit ik uit.

Tijdje geleden nog gekloot met een man, niet eens de daad zelf en neen ik voelde me vreemd daarna....
pi_72141920
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vragen als onbeschoft werden ervaren...
jij bent onbeschoft TroetelTurk
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:13:39 #156
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72141977
quote:

No offense, maar als ik jouw verhaal lees dan ben jij voor mij biseksueel. De gangbare norm is dat bi, homo of lesbo iets zegt over je seksuele geaardheid, niet over de persoon waarmee je een relatie hebt. Als dat wel zo was is het gros van de biseksuelen de ene keer lesbisch/homo, en de andere keer hetero, terwijl ze nou juist geen van beiden zijn.

Maar terug naar je eerste regel: bi-meiden bedreigend? Als het alleen om de sex te doen is, wat is daar dan bedreigend aan? Het is 'alleen maar' niet leuk als je exclusiviteit hebt afgesproken met je partner. Juist als het om een relatie gaat lijkt het me bedreigend?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:18:46 #157
259412 Seven.of.Nine
pi_72142151
Jij mag mij biseksueel vinden hoor . Ondertussen profileer ik me als lesbo want zo voel ik me.

Kijk, het is niet erg om door een man gebruikt te worden voor seks want als ik het met een vent doe, gebruik ik hem ook. De bedreiging zit 'm er in dat ik nooit seks zou hebben met een vrouw gewoon voor de seks.
Resistance is futile
pi_72142339
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

beetje narrowmindend opmerkingen van je om eerlijk te zijn.
Waarom? Het is toch mijn mening? Ik loop zo'n 20 jaar mee in het lesbowereldje en heb denk ik al heel wat gezien. Ik ben niet narrowminded, maar ik heb al heel vaak discussies over pedosexualteit moeten voeren n.a.v. de gaypridebeelden op tv. Ik kan er ook niks aan doen...
quote:
Ik ben zelf bi en ja zo op zijn tijd vind ik met een man best lekker maar de kans dat ik een lesbi vrouw verlaat in een vaste relatie is net zo groot als ik volledig lesbi zou zijn en haar verlaat voor een andere vrouw. Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik met een vrouw verder wil maar zolang ik single ben en de mogelijkheid is aanwezig kan het gebeuren dat ik nog wat met een man zou doen. Monogaam is monogaam punt klaar uit. Dat is voor alle ho/le/bi dat heeft met aardje van het beestje te maken en niet met sexuele voorkeur.
Ik bekijk het denk ik toch vanuit een ander perspectief. Ik ben degene die geen piemel heeft als de bi-vrouw mij verlaat omdat ze nu een piemel wil.
pi_72142448
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ik word daar niet gelukkiger mee met een man vooral sexueel gezien ben ik heel snel uitgekeken op een man. Dus ja relatie met mannen sluit ik uit.

Tijdje geleden nog gekloot met een man, niet eens de daad zelf en neen ik voelde me vreemd daarna....
No offence, maar ik begrijp niet dat je jezelf bi noemt.

Overigens sluit ik me aan bij wat Seven zegt over bi-meiden.
De vrouwen zijn leuk voor de sex, maar als er kinderen moeten komen snel naar een vent. Ik vind het heel rot, maar ik zie het gewoon vaak om me heen dat het zo gaat.
En die bi-curieuze meisjes doen het imago ook geen goed. Dat zijn slettebakken die zich bi noemen, maar het gewoon niet zijn.
pi_72143054
Ik heb geen enkel probleem met biseksuele vrouwen. Zo lang ze t.o.v. monogamie dezelfde moraal hebben als ik is het voor mij ook geen beletsel voor een relatie.
Eigenlijk is mijn huidige lief de eerste die echt volledig lesbisch (als in nooit verliefd geweest op een man) is, bedenk ik nu. Ik heb wat dat betreft een diversere geschiedenis , maar ben na de eerste vrouw steeds meer naar vrowen gaan neigen. Meer dan casual sex met een man zou ik me niet meer kunnen voorstellen. En dat doe ik niet, want heb een monogame relatie.

Maar dus: niks mis met bi-meiden. Daar schaar ik hetero's die ook eens een meisje willen proeven niet onder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:46:37 #161
259412 Seven.of.Nine
pi_72145018
Ik begon jaren geleden trouwens als zo'n bi curious slettebak. Toen wat geexperimenteerd, maar toen zat ik nog zo vast in het normale man/vrouwpatroon dat ik het destijds afdeed als alleen seks. Toen ik een heteromeisje leuk begon te vinden dacht ik dat ik dan wel biseksueel zou zijn. Daarna nog een paar keer op mijn bek gegaan met mannen. Daarna kwam het besef pas dat ik helemaal niet met een man wil zijn. Het gekke is wel dat het experiment van toen me heel lang is bijgebleven, terwijl ik het afdeed als redelijk betekenisloos. Ik denk nog elke week aan haar, terwijl het toch al een paar jaar geleden is.

Als ik daar een op terugkijk: zo'n bi curious slettebakje zou ik zelf niet willen. OK, keer mee zoenen als ze mooi is maar seks om de seks doe ik niet met vrouwen. Toen ik biseksueel was ging ik er nog steeds vanuit dat ik oud zou worden met een man, zo een zou ik persoonlijk ook niet willen. Verder zou ik ook geen vriendin willen die tegen de tijd dat de eierstokken gaan rammelen gauw naar een man rent. Ik wil iemand waarmee ik een toekomst op kan bouwen en biseksuelen zijn daarin onberekenbaarder.
Resistance is futile
pi_72146018
Ow trouwens dat ik hier rond hang is puur en alleen omdat ik een kennis heb die jullie hier omschrijven als bi-curious. En ben gewoon beetje nieuwschierig hoe dat zit enzulks
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:21:48 #163
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72146184
alsof je een excuus nodig hebt om in SEX rond te hangen!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_72146513
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef RonaldV het volgende:
alsof je een excuus nodig hebt om in SEX rond te hangen!
niet in Sex ansich. Maar wel in deze lesbiennes-draadjes lijkt me
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:33:14 #165
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72146533
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:

[..]

De vrouwen zijn leuk voor de sex, maar als er kinderen moeten komen snel naar een vent. Ik vind het heel rot, maar ik zie het gewoon vaak om me heen dat het zo gaat.
En die bi-curieuze meisjes doen het imago ook geen goed. Dat zijn slettebakken die zich bi noemen, maar het gewoon niet zijn.
Misschien moet ik me dan maar helemaal lesbi noemen, schrikt overigens ook de vrouwen minder af.... Maar de reden dat ik me zelf onder bi schaar (vertel mensen ook duidelijk dat ik overwegend op vrouwen val) is dat het wel eens voor komt dat ik wel eens zin heb in een man maar daar doe ik uitsluitend dan wat mee als ik single ben en zelfs dan gebeurt er vaak niets. In een relatie heb je daar andere oplossingen voor

pff kinderen... die stokken zullen bij mij iig niet snel rammelen. vind ze heel leuk en aardig maar die komen never nooit niet uit mijn lichaam als mijn toekomstige vriendin ze wilt vind ik allemaal prima maar dan gaat zij maar met die toeter lopen en niet ik
pi_72150269
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:32 schreef TJDoornbos het volgende:
niet in Sex ansich. Maar wel in deze lesbiennes-draadjes lijkt me
Je dacht dat anders iedereen zou denken dat jij als man misschien ook wel lesbo was? .
pi_72150364
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef Modus het volgende:

[..]

Je dacht dat anders iedereen zou denken dat jij als man misschien ook wel lesbo was? .
nee slimmerd. Maar TS vind mij beetje vreemd dus ik denk ik leg het ff uit
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:51:33 #168
259412 Seven.of.Nine
pi_72150667
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

TS is zelf wel heel normaal natuurlijk.
Resistance is futile
pi_72150699
Geen idee ken dr niet zo dus geen mening
pi_72150704
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:
TS reageert nergens op jou noch vice versa?
pi_72150776
nog niet nee maar ter voorkoming daarvan.
pi_72153252
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als ik daar een op terugkijk: zo'n bi curious slettebakje zou ik zelf niet willen. OK, keer mee zoenen als ze mooi is maar seks om de seks doe ik niet met vrouwen. Toen ik biseksueel was ging ik er nog steeds vanuit dat ik oud zou worden met een man, zo een zou ik persoonlijk ook niet willen. Verder zou ik ook geen vriendin willen die tegen de tijd dat de eierstokken gaan rammelen gauw naar een man rent. Ik wil iemand waarmee ik een toekomst op kan bouwen en biseksuelen zijn daarin onberekenbaarder.
Dit geeft wel aardig mijn beeld van bi-sexuelen weer. Ja, het spijt me, sorry, maar ik heb het nog niet anders gezien. Dat "onberekenbaar", dat voel ik ook zo.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:32 #173
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72158834
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem daarvan? mogen mensen niet gewoon doen wat ze willen? sex hebben met wie ze willen?
En ook al is het uit nieuwsgierigheid, boeiend!
Zolang ze toch eerlijk zijn over hun bedoelingen maakt het niks uit lijkt me.

Er zijn genoeg heterostellen die sex hebben voor fun en ook genoeg homostellen die sex hebben voor fun, waarom mag een bisexueel dan geen sex hebben voor de fun?

en komt er wel een vaste relatie uit dan is de kans dat diegene vreemdgaat toch net zo groot als waneer diegene hetero of lesbiene zou zijn.
Ik zou nooit vreemdgaan, of ik nu een relatie met een man of een vrouw zou hebben, toevallig is dat in mijn geval met een man.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_72158913
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem daarvan? mogen mensen niet gewoon doen wat ze willen? sex hebben met wie ze willen?
En ook al is het uit nieuwsgierigheid, boeiend!
Zolang ze toch eerlijk zijn over hun bedoelingen maakt het niks uit lijkt me.

Er zijn genoeg heterostellen die sex hebben voor fun en ook genoeg homostellen die sex hebben voor fun, waarom mag een bisexueel dan geen sex hebben voor de fun?

en komt er wel een vaste relatie uit dan is de kans dat diegene vreemdgaat toch net zo groot als waneer diegene hetero of lesbiene zou zijn.
Ik zou nooit vreemdgaan, of ik nu een relatie met een man of een vrouw zou hebben, toevallig is dat in mijn geval met een man.
Taboe's Bestaan nog steeds.
pi_72162236
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het een algemeen probleem is? Ik zeg dat ík er geen relatie meer mee aan ga.
Mensen mogen binnen de algemene normen en waarden doen wat ze willen van mij, alleen ík heb een beeld van bi-vrouwen, wat ik omschreef, en dat komt door mijn eigen ervaringen.
En toevallig weet ik dat veel lesbiënnes er zo over denken.
Moet ik daar nou verantwoording over af gaan leggen?

Je legt me nu echt woorden in de mond hoor. Ik heb nergens gezegd dat mensen niet zelf mogen weten met wie ze sex hebben. Dat concludeer je nou zelf.
pi_72163910
Maar je hebt wel een hele duidelijke mening over het soort vrouw dat iemand is die toevallig piemel ook lekker vindt. Wat op zich natuurlijk je goed recht is, je hoeft er zeker geen relatie mee te beginnen als je dat niet wil, maar dat neemt niet weg dat het een vooroordeel is.

Vergelijk het met negatieve ervaringen met Marokkanen, Amerikanen, wie dan ook. Dat de mensen die jij totnogtoe bent tegengekomen iets negatiefs delen, wil niet zeggen dat de hele groep meteen mis is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_72164723
quote:

Eindelijk iemand die er dezelfde mening over heeft als ik over het bi-curious geslettenbak, ik heb ook dingen op dat gebied gedaan en dan zeggen mensen van 'Ooh je bent dus bi?' nou euhm nee, ik zou mezelf niet biseksueel noemen voordat ik verliefd ben geweest op een vrouw.
pi_72165369
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:50 schreef Vanyel het volgende:
Maar je hebt wel een hele duidelijke mening over het soort vrouw dat iemand is die toevallig piemel ook lekker vindt. Wat op zich natuurlijk je goed recht is, je hoeft er zeker geen relatie mee te beginnen als je dat niet wil, maar dat neemt niet weg dat het een vooroordeel is.
Daarom zeg ik ook dat het mijn beeld is, en niet dat het voor iedereen zo is.
Over mij leven ook genoeg vooroordelen. Iedereen heeft vooroordelen. En dan kunnen we wel politiek correct gaan zitten beweren van niet, maar dat klopt natuurlijk niet.

Overigens klopt het naar mijn idee niet dat je het een vooroordeel noemt. Het is gewoon mijn beeld, dat zich in de afgelopen 20 jaar gevormd heeft.
Dan kun je elke mening wel een vooroordeel noemen. Wat niet klopt, want:
quote:
voor·oor·deel het; o -delen op een gebrek aan kennis berustende mening of afkeer
pi_72165676
Daarnaast wordt volgens mij aan lesbiënnes gevraagd wat hun beeld van bi-vrouwen is.
Dan geef ik, als lesbiënne, antwoord en dan krijg ik de termen "narrow minded" en "vooroordeel" om m'n oren.
Dan denk ik
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:35:49 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72169467
Nou, moet zeggen dat het woord "bi-curious slettenbakken" nogal narrow minded en vooroordelend vind klinken.

Waarom zijn dat slettebakken? omdat ze graag sex hebben? jeetje kom op zeg, we leven in 2009, mag toch hopen dat vrouwen ook gewoon sexueel vrij mogen zijn.

Je hoeft er inderdaad geen relatie mee te beginnen, maar ze te veroordelen op hun levenswijze vind ik ook weer ver gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_72171431
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:35 schreef snakelady het volgende:
Nou, moet zeggen dat het woord "bi-curious slettenbakken" nogal narrow minded en vooroordelend vind klinken.

Waarom zijn dat slettebakken? omdat ze graag sex hebben? jeetje kom op zeg, we leven in 2009, mag toch hopen dat vrouwen ook gewoon sexueel vrij mogen zijn.

Je hoeft er inderdaad geen relatie mee te beginnen, maar ze te veroordelen op hun levenswijze vind ik ook weer ver gaan.
Heb je wel gelezen wat ik schreef?
Met bicurieuze slettebakken bedoel ik meisjes van 18 die met hun beste vriendin bekken om hun vriendje op te geilen.
Je zal die beste vriendin zijn en wel echte gevoelens hebben voor dat meisje zeg...

Ik weet niet in hoeverre mensen hier bekend zijn met de terminologie, maar er is een verschil tussen bicurieus, bischierig en bisexueel. Waarvan de laatste wat mij betreft de meest serieuze is, en de eerste twee een val voor lesbische pubers.

Bischierige vrouwen zijn naar mijn idee heterovrouwen die het ook wel een keertje met een vrouw willen doen.
Die vrouwen waarvan in de advertentie in de zij aan zij staat "ik ben in een relatie maar mijn man is akkoord". "Laat jij me de vrouwenliefde ontdekken?".
quote:
Voorbeeldje:
Hi girls,

Ik ben een blonde meid,getrouwd en heb 2 kindjes
Ik ben altijd al bi-schierig geweest maar is er nooit echt van gekomen helaas..
Mijn man vindt het goed en hoef niet mee te doen,is wel graag op de hoogte,ja eerlijkheid staat in een hoog vaandel.

Ik ben op zoek naar een mooie jonge meid,die graag een ervaring met mij wil delen,wel discreet en hygienisch.

Ga regelmatig stappen,maar kan aan de buitenkant niet zien of iemand bi is,helaas..

Meiden,zin?
Let me know!

Voor de goede orde.
Het zal me echt de rozen boeien wie het met wie, wanneer en waar doet.
Echt niet. Lang leve de lol en de liefde.
Maar de vraag werd gesteld hoe lesbiënnes er tegenover staan, en ik heb daarop geantwoord dat ik er geen relatie mee begin.
Daarnaast heb ik gezegd dat ik heel veel bicurieze slettebakjes ben tegen gekomen (en ook mee naar bed ben geweest in mijn jongere jaren, if you must know), en dat dat allemaal voor het uitproberen was. Ze doen of ze serieus zijn, maar ze zijn geil en zat. Dát bedoel ik.

Van échte bisexuele vrouwen, heb ik gezegd dat ik me niet kan voorstellen dat iemand het überhaupt met een man wil doen. En dat ik er geen relatie mee wil. Omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.

Maar nogmaals. Al neuk je een dag lang met 20 vrouwen en mannen tegelijk, midden op de Dam in Amsterdam, het interesseert me geen reet.
Als ik het maar niet hoef te zien en ik zou het dan als ik jou was veilig doen.
Dus kap nou eens met zeggen dat ik een mening heb over wat die vrouwen in hun vrije tijd in bed doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door lezzer op 26-08-2009 14:54:51 ]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:52:50 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72171814
Dan is dat toch de verantwoording zelf van die vriendin die echte gevoelens heeft?
Die kan ook gewoon nee zeggen lijkt me als ze de motieven van het andere meisje niet geheel zuiver vind.

en ja, veel jongens geilen erop en daarom doen die meiden dat, laat ze toch lekker als ze dat nou zo leuk vinden.
pi_72171897
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:52 schreef snakelady het volgende:
Dan is dat toch de verantwoording zelf van die vriendin die echte gevoelens heeft?
Die kan ook gewoon nee zeggen lijkt me als ze de motieven van het andere meisje niet geheel zuiver vind.

en ja, veel jongens geilen erop en daarom doen die meiden dat, laat ze toch lekker als ze dat nou zo leuk vinden.
Effe eerlijk.
Ben jij ooit een lesbische tiener geweest?
Ik wel...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:41:18 #184
259412 Seven.of.Nine
pi_72173251
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:35 schreef snakelady het volgende:

Er is een verschil tussen seksueel vrij en elke maand een andere vent scoren om je vervolgens te bedenken dat vrouwen ook wel lekker zijn.
Resistance is futile
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:44:34 #185
259412 Seven.of.Nine
pi_72173349
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:52 schreef snakelady het volgende:

Kijk, en dat is dus lastiger met vrouwen onder elkaar. Vrouwen zijn subtieler, de motieven liggen er zelden dik bovenop. En vrouwen veranderen ook vaker van gedachte en kunnen zichzelf beter iets wijsmaken dan mannen.
Resistance is futile
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:55:11 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72177361
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef lezzer het volgende:

[..]

Effe eerlijk.
Ben jij ooit een lesbische tiener geweest?
Ik wel...
Ik ben een bisexuele tiener geweest, alleen op mijn 17de ontmoette ik mijn huidige man en heb dus geen behoefte aan iemand anders.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:56:26 #187
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72177399
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Kijk, en dat is dus lastiger met vrouwen onder elkaar. Vrouwen zijn subtieler, de motieven liggen er zelden dik bovenop. En vrouwen veranderen ook vaker van gedachte en kunnen zichzelf beter iets wijsmaken dan mannen.
Uiterarad, maar het kan net zo goed een jongen zijn die een meisje kust en dan alleen om stoer te doen tegenover zijn vrienden terwijl het meisje wel gevoelens voor hem heeft.
Geslacht staat er dus eigenlijk buiten.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:06:27 #188
259412 Seven.of.Nine
pi_72177653
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiterarad, maar het kan net zo goed een jongen zijn die een meisje kust en dan alleen om stoer te doen tegenover zijn vrienden terwijl het meisje wel gevoelens voor hem heeft.
Geslacht staat er dus eigenlijk buiten.
Je gaat nu voorbij aan het feit dat het met mannen toch makkelijker in te schatten is. Tenslotte is het helemaal niet belangrijk welk geslacht, want mannen doen er simpelweg niet toe. Die willen we niet. Hoe mannen zich gedragen in de liefde doet er niet toe dus die vergelijking moet niet gemaakt worden. Het was alleen maar om aan te geven hoe hetero- en homoseksuele relaties van elkaar verschillen.

Hoe dan ook, voor mij is het simpel: als een vrouw rond wil sletten en met mij wil experimenteren, dan is het nee. Weet een biseksuele dame mij te overtuigen van haar goede intenties, dan is het ja. Maar als ze aangeeft relaties met mannen niet uit te sluiten, dan ga ik me wel ernstig afvragen of ik zin heb om de concurrentie aan te gaan met mannen en of ik wel zin heb in een relatie.
Resistance is futile
pi_72177839
Ik snap die redenering niet helemaal. Je houdt toch altijd 'concurrentie', of je partner nou op 1 of op 2 geslachten kan vallen? Als jij nou een lesbo vrouw treft heb je toch ook nog steeds 'concurrentie' van andere vrouwen waarmee ze het ook kan doen? Waarom wordt dat ineens 'erger' als er ook mannen in het plaatje gaan meespelen?

Als ik een hetero vrouw tref, moet ik die dan ook maar laten schieten wegens de concurrentie van andere mannen?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:18:17 #190
259412 Seven.of.Nine
pi_72177955
Ja, maar het probleem is dus dat mannen anders zijn in hun aanpak. Ik weet uit ervaring hoe volhoudend mannen kunnen zijn als ze hun oog op een dame laten vallen. Als dat toevallig net mijn is, is dat wel even wat kutter dan een andere vrouw die verliefd is op mijn . Ik kan de concurrentie met elke vrouw aan en winnen, maar met mannen ligt dat anders.

En dat is dus het 'probleem' met biseksuelen: a) ze staan daar wel degelijk voor open en b) de algemene indruk is dat biseksuele vrouwen uiteindelijk toch met een man oud willen worden.
Resistance is futile
pi_72178494
Overkomt je dat vaak dan, dat je een hebt en dat een ander M/V daar ook voor valt?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:47:19 #192
259412 Seven.of.Nine
pi_72178760
Nee. Het overkomt me niet zo vaak dat ik een heb. Nogal picky wat betreft vrouwen.
Resistance is futile
pi_72179057
Dus er is eik ook geen probleem. .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:59:15 #194
259412 Seven.of.Nine
pi_72179085
Klopt. Nu niet. Maar evengoed heb ik er wel een mening over.
Resistance is futile
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 augustus 2009 @ 19:01:24 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72179141
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja, maar het probleem is dus dat mannen anders zijn in hun aanpak. Ik weet uit ervaring hoe volhoudend mannen kunnen zijn als ze hun oog op een dame laten vallen. Als dat toevallig net mijn is, is dat wel even wat kutter dan een andere vrouw die verliefd is op mijn . Ik kan de concurrentie met elke vrouw aan en winnen, maar met mannen ligt dat anders.

En dat is dus het 'probleem' met biseksuelen: a) ze staan daar wel degelijk voor open en b) de algemene indruk is dat biseksuele vrouwen uiteindelijk toch met een man oud willen worden.
Ik kom er even tussendoor hoor, maar heeft dat laatste, denken jullie, misschien ook deels te maken met dat sommige vrouwen kinderen willen & dan bedoel ik van, echt van haarzelf en haar partner, fysiek?

Ik heb geen idee hoor, ik probeer hier ook niets mee te zeggen, maar ik vraag me af of dat iets is wat vaak meespeelt?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:02:43 #196
259412 Seven.of.Nine
pi_72179194
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik kom er even tussendoor hoor, maar heeft dat laatste, denken jullie, misschien ook deels te maken met dat sommige vrouwen kinderen willen & dan bedoel ik van, echt van haarzelf en haar partner, fysiek?

Ik heb geen idee hoor, ik probeer hier ook niets mee te zeggen, maar ik vraag me af of dat iets is wat vaak meespeelt?
Zou kunnen. Ik weet het niet, ik zou geen kind van een man met een man op willen voeden.
Resistance is futile
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:09:51 #197
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72181200
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik weet het niet, ik zou geen kind van een man met een man op willen voeden.
Dat is de vraag toch ook niet? en waarom eigenlijk niet, als ik vragen mag?

Bi-vrouwen hebben de mogelijkheid om een kind via de natuurlijke weg te krijgen, terwijl dat voor lesbiënnes alleen met enige moeite, en voor homos al helemaal met veel moeite kan. Dat een bi-vrouw voor een man kiest is dus waarschijnlijk eerder een gewone biologische drang naar voortplanting, dan het verlangen naar een lul om te neuken. Volgens mij is het geen wetmatigheid dat ze een lul lekkerder vindt dan jouw vingers. Dat hij haar iets biedt dat jij niet kunt bieden, dat klopt dan weer wel: hij geeft haar de mogelijkheid om langs natuurlijke/biologische weg voor nakomelingen te zorgen.
- Privacy Matters
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:48:07 #198
259412 Seven.of.Nine
pi_72182365
Ik zeg ook niet dat het om de piemel gaat. Ik kan haar mijn kwakje niet aanbieden. En verder zullen er vast wel mannelijke eigenschappen zijn die ik niet kan compenseren, maar ik weet van mezelf dat ik redelijk wat testosteron heb en dat ik me dus over het ontbreken van mannelijke eigenschappen niet zo snel druk hoef te maken. Ik heb geen pik maar ik kan wel een strap-on gebruiken. Ik klus, ik ben goed in kaartlezen en navigeren, ik ben dominant en soms egoistisch. Verder ben ik niet zoveel bezig mijn uiterlijk, al verzorg ik het wel goed. Aan de andere kant heb ik wel de trekjes die lesbo's en bi's nou juist fijn vinden onder elkaar. Maar ik kan haar geen biologische kinderen geven. We zouden wel allebei gebruik kunnen maken van dezelfde donor.

En een kind opvoeden met een man: als een relatie met een man al nooit zou werken zoals het hoort, en daarin dus altijd een soort van onvrede voelen, hoe zou je er dan een kind mee op moeten voeden? Afgezien van de nadelen die vaders met zich meebrengen natuurlijk .
Resistance is futile
pi_72182382
Rook je zware shag? .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:52:53 #200
259412 Seven.of.Nine
pi_72182504
Nee, sigaretten. Veel testosteron wil niet zeggen dat je automatisch mannelijk bent. Ik ben om te zien heel erg vrouwelijk en ik ben en blijf altijd een vrouw. En zo voel ik me ook. Maar in bepaalde aspecten zoals vriendschap, ruimtelijk inzicht en handigheid, wat betreft onderlinge concurrentie met vrouwen etc. ben ik veel eerder mannelijk.
Resistance is futile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')