die meiden zijn gewoon "bi curious" maar in mijn mening ook gewoon hetero.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind bimeiden vaak bedreigend. Mijn indruk is namelijk dat het ze wat betreft vrouwen vooral om de seks te doen is. En mannen zijn voor de relaties. Volgens mij ben je dan ook totaal niet biseksueel.
Wat voor mij de doorslag geeft in het etiketje is met welk geslacht je een relatie aan wil gaan. Ik kan best genieten van seks met een man hoor, en ik sluit ook niet uit dat het nog eens gebeurt met een vent. Ik heb het voor ik uit de kast was ook met mannen gedaan en toen kon ik er ook gewoon geil van worden dus ik zie niet in waarom ik er dan nu ineens een afkeer van zou moeten hebben. De mannelijke eigenschappen waar ik me nu aan irriteer, stoorden mij vroeger ook al mateloos. Er is niet zoveel veranderd, alleen dat ik inzag dat mijn toekomst niet met een man is maar met een vrouw. Met mannen werkt het gewoon niet.
Maar een relatie met een man: no thanks. Verder ben ik gewoon tegen vreemdgaan zoals het hoort. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om mijn vriendin te verlaten voor een vent, wat daarbij nogal van pas komt is dat ik er toch niet verliefd op word.
Ik word daar niet gelukkiger mee met een man vooral sexueel gezien ben ik heel snel uitgekeken op een man. Dus ja relatie met mannen sluit ik uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sluit jij een relatie met een man uit, Kz?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vragen als onbeschoft werden ervaren...
No offense, maar als ik jouw verhaal lees dan ben jij voor mij biseksueel. De gangbare norm is dat bi, homo of lesbo iets zegt over je seksuele geaardheid, niet over de persoon waarmee je een relatie hebt. Als dat wel zo was is het gros van de biseksuelen de ene keer lesbisch/homo, en de andere keer hetero, terwijl ze nou juist geen van beiden zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind bimeiden vaak bedreigend. Mijn indruk is namelijk dat het ze wat betreft vrouwen vooral om de seks te doen is. En mannen zijn voor de relaties. Volgens mij ben je dan ook totaal niet biseksueel.
Wat voor mij de doorslag geeft in het etiketje is met welk geslacht je een relatie aan wil gaan. Ik kan best genieten van seks met een man hoor, en ik sluit ook niet uit dat het nog eens gebeurt met een vent. Ik heb het voor ik uit de kast was ook met mannen gedaan en toen kon ik er ook gewoon geil van worden dus ik zie niet in waarom ik er dan nu ineens een afkeer van zou moeten hebben. De mannelijke eigenschappen waar ik me nu aan irriteer, stoorden mij vroeger ook al mateloos. Er is niet zoveel veranderd, alleen dat ik inzag dat mijn toekomst niet met een man is maar met een vrouw. Met mannen werkt het gewoon niet.
Maar een relatie met een man: no thanks. Verder ben ik gewoon tegen vreemdgaan zoals het hoort. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om mijn vriendin te verlaten voor een vent, wat daarbij nogal van pas komt is dat ik er toch niet verliefd op word.
Waarom? Het is toch mijn mening? Ik loop zo'n 20 jaar mee in het lesbowereldje en heb denk ik al heel wat gezien. Ik ben niet narrowminded, maar ik heb al heel vaak discussies over pedosexualteit moeten voeren n.a.v. de gaypridebeelden op tv. Ik kan er ook niks aan doen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beetje narrowmindend opmerkingen van je om eerlijk te zijn.
Ik bekijk het denk ik toch vanuit een ander perspectief. Ik ben degene die geen piemel heeft als de bi-vrouw mij verlaat omdat ze nu een piemel wil.quote:Ik ben zelf bi en ja zo op zijn tijd vind ik met een man best lekker maar de kans dat ik een lesbi vrouw verlaat in een vaste relatie is net zo groot als ik volledig lesbi zou zijn en haar verlaat voor een andere vrouw. Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik met een vrouw verder wil maar zolang ik single ben en de mogelijkheid is aanwezig kan het gebeuren dat ik nog wat met een man zou doen. Monogaam is monogaam punt klaar uit. Dat is voor alle ho/le/bi dat heeft met aardje van het beestje te maken en niet met sexuele voorkeur.
No offence, maar ik begrijp niet dat je jezelf bi noemt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik word daar niet gelukkiger mee met een man vooral sexueel gezien ben ik heel snel uitgekeken op een man. Dus ja relatie met mannen sluit ik uit.
Tijdje geleden nog gekloot met een man, niet eens de daad zelf en neen ik voelde me vreemd daarna....
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef RonaldV het volgende:
alsof je een excuus nodig hebt om in SEX rond te hangen!
Misschien moet ik me dan maar helemaal lesbi noemen, schrikt overigens ook de vrouwen minder af.... Maar de reden dat ik me zelf onder bi schaar (vertel mensen ook duidelijk dat ik overwegend op vrouwen val) is dat het wel eens voor komt dat ik wel eens zin heb in een man maar daar doe ik uitsluitend dan wat mee als ik single ben en zelfs dan gebeurt er vaak niets. In een relatie heb je daar andere oplossingen voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
No offence, maar ik begrijp niet dat je jezelf bi noemt.
Overigens sluit ik me aan bij wat Seven zegt over bi-meiden.
De vrouwen zijn leuk voor de sex, maar als er kinderen moeten komen snel naar een vent. Ik vind het heel rot, maar ik zie het gewoon vaak om me heen dat het zo gaat.
En die bi-curieuze meisjes doen het imago ook geen goed. Dat zijn slettebakken die zich bi noemen, maar het gewoon niet zijn.
Je dacht dat anders iedereen zou denken dat jij als man misschien ook wel lesbo was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:32 schreef TJDoornbos het volgende:
niet in Sex ansich. Maar wel in deze lesbiennes-draadjes lijkt me
nee slimmerd. Maar TS vind mij beetje vreemd dus ik denk ik leg het ff uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Je dacht dat anders iedereen zou denken dat jij als man misschien ook wel lesbo was?.
TS is zelf wel heel normaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee slimmerd. Maar TS vind mij beetje vreemd dus ik denk ik leg het ff uit
TS reageert nergens op jou noch vice versa?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:
nee slimmerd. Maar TS vind mij beetje vreemd dus ik denk ik leg het ff uit
Dit geeft wel aardig mijn beeld van bi-sexuelen weer. Ja, het spijt me, sorry, maar ik heb het nog niet anders gezien. Dat "onberekenbaar", dat voel ik ook zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als ik daar een op terugkijk: zo'n bi curious slettebakje zou ik zelf niet willen. OK, keer mee zoenen als ze mooi is maar seks om de seks doe ik niet met vrouwen. Toen ik biseksueel was ging ik er nog steeds vanuit dat ik oud zou worden met een man, zo een zou ik persoonlijk ook niet willen. Verder zou ik ook geen vriendin willen die tegen de tijd dat de eierstokken gaan rammelen gauw naar een man rent. Ik wil iemand waarmee ik een toekomst op kan bouwen en biseksuelen zijn daarin onberekenbaarder.
Maar wat is het probleem daarvan? mogen mensen niet gewoon doen wat ze willen? sex hebben met wie ze willen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
No offence, maar ik begrijp niet dat je jezelf bi noemt.
Overigens sluit ik me aan bij wat Seven zegt over bi-meiden.
De vrouwen zijn leuk voor de sex, maar als er kinderen moeten komen snel naar een vent. Ik vind het heel rot, maar ik zie het gewoon vaak om me heen dat het zo gaat.
En die bi-curieuze meisjes doen het imago ook geen goed. Dat zijn slettebakken die zich bi noemen, maar het gewoon niet zijn.
Taboe'squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem daarvan? mogen mensen niet gewoon doen wat ze willen? sex hebben met wie ze willen?
En ook al is het uit nieuwsgierigheid, boeiend!
Zolang ze toch eerlijk zijn over hun bedoelingen maakt het niks uit lijkt me.
Er zijn genoeg heterostellen die sex hebben voor fun en ook genoeg homostellen die sex hebben voor fun, waarom mag een bisexueel dan geen sex hebben voor de fun?
en komt er wel een vaste relatie uit dan is de kans dat diegene vreemdgaat toch net zo groot als waneer diegene hetero of lesbiene zou zijn.
Ik zou nooit vreemdgaan, of ik nu een relatie met een man of een vrouw zou hebben, toevallig is dat in mijn geval met een man.
Ik zeg toch niet dat het een algemeen probleem is? Ik zeg dat ík er geen relatie meer mee aan ga.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem daarvan? mogen mensen niet gewoon doen wat ze willen? sex hebben met wie ze willen?
Eindelijk iemand die er dezelfde mening over heeft als ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Daarom zeg ik ook dat het mijn beeld is, en niet dat het voor iedereen zo is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:50 schreef Vanyel het volgende:
Maar je hebt wel een hele duidelijke mening over het soort vrouw dat iemand is die toevallig piemel ook lekker vindt. Wat op zich natuurlijk je goed recht is, je hoeft er zeker geen relatie mee te beginnen als je dat niet wil, maar dat neemt niet weg dat het een vooroordeel is.
quote:voor·oor·deel het; o -delen op een gebrek aan kennis berustende mening of afkeer
Heb je wel gelezen wat ik schreef?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:35 schreef snakelady het volgende:
Nou, moet zeggen dat het woord "bi-curious slettenbakken" nogal narrow minded en vooroordelend vind klinken.
Waarom zijn dat slettebakken? omdat ze graag sex hebben? jeetje kom op zeg, we leven in 2009, mag toch hopen dat vrouwen ook gewoon sexueel vrij mogen zijn.
Je hoeft er inderdaad geen relatie mee te beginnen, maar ze te veroordelen op hun levenswijze vind ik ook weer ver gaan.
quote:Voorbeeldje:
Hi girls,
Ik ben een blonde meid,getrouwd en heb 2 kindjes
Ik ben altijd al bi-schierig geweest maar is er nooit echt van gekomen helaas..
Mijn man vindt het goed en hoef niet mee te doen,is wel graag op de hoogte,ja eerlijkheid staat in een hoog vaandel.
Ik ben op zoek naar een mooie jonge meid,die graag een ervaring met mij wil delen,wel discreet en hygienisch.
Ga regelmatig stappen,maar kan aan de buitenkant niet zien of iemand bi is,helaas..
Meiden,zin?
Let me know!
Effe eerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:52 schreef snakelady het volgende:
Dan is dat toch de verantwoording zelf van die vriendin die echte gevoelens heeft?
Die kan ook gewoon nee zeggen lijkt me als ze de motieven van het andere meisje niet geheel zuiver vind.
en ja, veel jongens geilen erop en daarom doen die meiden dat, laat ze toch lekker als ze dat nou zo leuk vinden.
Er is een verschil tussen seksueel vrij en elke maand een andere vent scoren om je vervolgens te bedenken dat vrouwen ook wel lekker zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:35 schreef snakelady het volgende:
Nou, moet zeggen dat het woord "bi-curious slettenbakken" nogal narrow minded en vooroordelend vind klinken.
Waarom zijn dat slettebakken? omdat ze graag sex hebben? jeetje kom op zeg, we leven in 2009, mag toch hopen dat vrouwen ook gewoon sexueel vrij mogen zijn.
Je hoeft er inderdaad geen relatie mee te beginnen, maar ze te veroordelen op hun levenswijze vind ik ook weer ver gaan.
Kijk, en dat is dus lastiger met vrouwen onder elkaar. Vrouwen zijn subtieler, de motieven liggen er zelden dik bovenop. En vrouwen veranderen ook vaker van gedachte en kunnen zichzelf beter iets wijsmaken dan mannen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:52 schreef snakelady het volgende:
Dan is dat toch de verantwoording zelf van die vriendin die echte gevoelens heeft?
Die kan ook gewoon nee zeggen lijkt me als ze de motieven van het andere meisje niet geheel zuiver vind.
en ja, veel jongens geilen erop en daarom doen die meiden dat, laat ze toch lekker als ze dat nou zo leuk vinden.
Ik ben een bisexuele tiener geweest, alleen op mijn 17de ontmoette ik mijn huidige man en heb dus geen behoefte aan iemand anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Effe eerlijk.
Ben jij ooit een lesbische tiener geweest?
Ik wel...
Uiterarad, maar het kan net zo goed een jongen zijn die een meisje kust en dan alleen om stoer te doen tegenover zijn vrienden terwijl het meisje wel gevoelens voor hem heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus lastiger met vrouwen onder elkaar. Vrouwen zijn subtieler, de motieven liggen er zelden dik bovenop. En vrouwen veranderen ook vaker van gedachte en kunnen zichzelf beter iets wijsmaken dan mannen.
Je gaat nu voorbij aan het feit dat het met mannen toch makkelijker in te schatten is. Tenslotte is het helemaal niet belangrijk welk geslacht, want mannen doen er simpelweg niet toe. Die willen we niet. Hoe mannen zich gedragen in de liefde doet er niet toe dus die vergelijking moet niet gemaakt worden. Het was alleen maar om aan te geven hoe hetero- en homoseksuele relaties van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiterarad, maar het kan net zo goed een jongen zijn die een meisje kust en dan alleen om stoer te doen tegenover zijn vrienden terwijl het meisje wel gevoelens voor hem heeft.
Geslacht staat er dus eigenlijk buiten.
Ik kom er even tussendoor hoor,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja, maar het probleem is dus dat mannen anders zijn in hun aanpak. Ik weet uit ervaring hoe volhoudend mannen kunnen zijn als ze hun oog op een dame laten vallen. Als dat toevallig net mijnis, is dat wel even wat kutter dan een andere vrouw die verliefd is op mijn
. Ik kan de concurrentie met elke vrouw aan en winnen, maar met mannen ligt dat anders.
En dat is dus het 'probleem' met biseksuelen: a) ze staan daar wel degelijk voor open en b) de algemene indruk is dat biseksuele vrouwen uiteindelijk toch met een man oud willen worden.
Zou kunnen. Ik weet het niet, ik zou geen kind van een man met een man op willen voeden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom er even tussendoor hoor,maar heeft dat laatste, denken jullie, misschien ook deels te maken met dat sommige vrouwen kinderen willen & dan bedoel ik van, echt van haarzelf en haar partner, fysiek?
Ik heb geen idee hoor, ik probeer hier ook niets mee te zeggen, maar ik vraag me af of dat iets is wat vaak meespeelt?
Dat is de vraag toch ook niet? en waarom eigenlijk niet, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het niet, ik zou geen kind van een man met een man op willen voeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |