Inderdaad. Of heeft ts het rooster eraf gehaald omdat hij/zij bang is voor de stof die erin vast blijft hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
bestaan er nog ventilators zonder zo'n rooster dan?
Misschien dt er door erfenissen nog eentje uit het jaar 1860 rond blijft gaan en na tijdje bij TS is gekomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
Vast niet, maar ik heb dat ding er 10 jaar geleden een keer afgehaald omdat het extra geluid geeft als ik hem gebruik als ik ga slapen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef Mirjam het volgende:
Ze hebben hier net wel een airco zonder buiten-unit neergezet. Die zorgt er voor dat het nog warmer wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef pumpkineater het volgende:
Dat is wel heel triest, gewoon weigeren te werken als je geen verkoeling krijgt/mag!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
Werkt TS in een kantoor zonder airco? Bestaan die nog?
quote:
HAHA, ts heeft een bureaustoel voor gehandicaptenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef mighty_myte het volgende:
Ik laat hier de 'gevaarlijke' situatie zien:
[ afbeelding ]
Ik heb ook lang haar en heb ook gewoon een fan zonder rooster hoor, scheelt een hoop in herrie. Je moet gewoon niet zo stom zijn om met je kop daar in te gaan hangen.quote:
HAHAHA, JitZe rijdt in een auto voor vrouwen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HAHA, ts heeft een bureaustoel voor gehandicapten
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar en heb ook gewoon een fan zonder rooster hoor, scheelt een hoop in herrie. Je moet gewoon niet zo stom zijn om met je kop daar in te gaan hangen.
Dan verdien je het namelijk ook gewoon.
Die zit chill.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HAHA, ts heeft een bureaustoel voor gehandicapten
Ik? een vrouwenauto?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
HAHAHA, JitZe rijdt in een auto voor vrouwen.![]()
sorry, inkoppertje.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
Sinds wanneer is het een schande om gehandicapt te zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ook als iedereen denkt dat je gehandicapt bent?
Geen schande, maar echt positief is het ook niet te noemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een schande om gehandicapt te zijn?
Beter houden we een kussen voor jou gezicht voor 5 min, geeft een leuk effect.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef 3keernix het volgende:
kussen tegenaan houden, geeft een leuk effect
Het zou zomaar kunnen dat TS op een plek werkt waar vreemden komen. Dan telt het wél.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar en heb ook gewoon een fan zonder rooster hoor, scheelt een hoop in herrie. Je moet gewoon niet zo stom zijn om met je kop daar in te gaan hangen.
Dan verdien je het namelijk ook gewoon.
link?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef Cahir het volgende:
OMG GEVAARLIJK!
genoeg filmpjes op joetoep gezien waarmee overspannen kantoorkutjes elkaar te lijf gingen met die dingen
Deal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
ruilen? de airco hier staat op standje diepvries
het is hier 31 graden binnen, kom de airco maar brengenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter houden we een kussen voor jou gezicht voor 5 min, geeft een leuk effect.
een auping!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter houden we een kussen voor jou gezicht voor 5 min, geeft een leuk effect.
Je vraag hoort te bestaan uit de eerste twee woorden van je zin.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vraag hoort te bestaan uit de eerste twee woorden van je zin.
Ik zou graag ruilenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
sukkel...dat is het probleem van de mensen die dat denken. Niet van de mensen die zo'n stoel lekker vinden zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook als iedereen denkt dat je gehandicapt bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |