quote:
Nee Appie was zo aardig het ijs te makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, was je arts wel tevreden? En waarom moet je morgen een scan?
Borisz, lekker zeg! Zelf sorbetijs gemaakt?
Leuke foto's en leuk om te lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
*veegt zweet van voorhoofd*
mmmm sorbetijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, was je arts wel tevreden? En waarom moet je morgen een scan?
Borisz, lekker zeg! Zelf sorbetijs gemaakt?
Nog gecondoleerd Golfer..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lang en vermoeiend dagje.
De uitvaart ging verder prima en daarna met familie en aanverwanten uit eten geweest om het allemaal af te sluiten.
Wat wil je? Ik heb Talisker, Ardbeg, Glen Devron, Famoud Grouse en nog een restje Glenfiddich in de aanbiedingquote:Nu wel heel erg toe aan een glas whisky.
Die Talisker lijkt mij lekker, maar ik doe het hier nu maar even met een net ingeschonken slobber Famous Grouse.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat wil je? Ik heb Talisker, Ardbeg, Glen Devron, Famoud Grouse en nog een restje Glenfiddich in de aanbiedingSinds gister hebben we een heuse whiskyplank in de kast
Heerlijk om zoveel bekende plekken weer te zien en mooie foto's en leuk verslag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
Wat een prachtig verslag en echt supergave foto's !!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
Ja werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef DarkElf het volgende:
T koelt al lekker af hier, mooi want ik moet met koekblikje zo weg
Lekker weekend trouwens bijna, mensen nog leuke plannen?
Ja, wij gaan morgen lekker even rondneuzen en peuzelen bij Haarlem Culinair.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef DarkElf het volgende:
Lekker weekend trouwens bijna, mensen nog leuke plannen?
Hihi nou moet zeggen dat ik de tent ook zo hoppa weer in de auto zou willen gooien ja..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Den_Haag het volgende:
sunny, de foto's zijn geweldignu wil ik ook
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Den_Haag het volgende:
sunny, de foto's zijn geweldignu wil ik ook
Wij ook nog 4 weken voordat we er naartoe gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Wij hebben nog geen vak. gehad hequote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Eindelijk weer eens goed nieuws gehad van een drYeah Elf wat een goed nieuws (op zich) toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dem lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens een roseétje inschenken voor mezelf
Waar. Hoe. Wanneer en waarvoor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef Vork het volgende:
Ha tuig,
Ik mag zowaar nog een keer op sollicitatiegesprek komen ook. Nu moet dit wel succesvol aflopen anders heb ik binnenkort een (financieel) probleem
Oe lekker zwemmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen ga ik zwemmen, Hobje. En dan misschien zondag weer rennen. Ik denk nog steeds aan m'n lijnHoe is het met jouw geskate?
Vork, dat is mooiBaan die je leuk lijkt?
Als spacemanager. Dat klinkt als een chef lege dozen, maar in feite is dat het analyseren, ontwerpen en testen van huidige/nieuwe schappenplannen voor een winkelketen. En ja dat lijkt me leuk jaquote:
Lijkt mij ook leuk die functie! Het houdt me altijd wel bezig wat de gedachte is achter de bepaalde inrichting en opstelling van de schappen bij winkelketens. Ja, de verkoop omhoog proberen te krijgen door de consument zo veel mogelijk te verlijdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef Vork het volgende:
Als spacemanager. Dat klinkt als een chef lege dozen, maar in feite is dat het analyseren, ontwerpen en testen van huidige/nieuwe schappenplannen voor een winkelketen. En ja dat lijkt me leuk jaWoensdag is het gesprek en ik weet niet wat dan de volgende stappen zijn. Volgens mij ben ik tot nu toe nog steeds de eerste en enige die ze gaan spreken, dus ik hoop dat dat een goed teken is.
Heb je naast een hoestende mexicaan met een grote sombrero op in het vliegtuig gezeten? Want dan heb je de Taco-hoestquote:
Oh ja zoiets had ik gister ook. Mijn avondeten kwam er via de natuurlijke weg versneld uit. en ik had ook nog zelf gekooktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
kleine voedselvergiftiging denk ik. deel van het diner van gister vond een verkeerde route uit mijn lichaam vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gemist DHquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
voel me iets beter maar nog steeds niet top.
Zo dat ziet er lekker uit zeg!!quote:
Zwaai! Hebben jullie nog lopen spoken vannacht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:23 schreef ArtyShock het volgende:
dude en arty hier vanaf een pda vanuit schotland. sorry, niets terug gelezen. hopelijk een uitvaart die goed voelde, voor de stiefmoeder van golfer. dikke kus van ons, g en b.
sunny is volgens mij net terug uit schotland. wij hebbenhet nog heerlijk. zitten nu in een eeuwen oud prachtig hotel aan een loch, vol barokke schilderijen, tapijtwn, krakende weelderige trapppen,een oude bibliotheek en overal pianos. ik denk dat het gaat spoken vanacht ! groet van ons!
Een mangosmoothie hierzo. Dat verse en het zelf maken, daar kan toch weinig tegenop.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:29 schreef borisz het volgende:
Nog maar weer eens verse aardbeienmelk gemaakt. Tenminste echte aardbeiendrank dan die troep uit de supermarkt.
.
Ik maak hem ook niet zo zoet.
Proost, enneh het is ergens op de wereld wel 5 uur tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
wij gaan zo al aan de zondaglunchprosecco
Laat ik eerst S1 nog eens een keer afmakenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je aan de tweede serie beginnen, borisz?
Ik ook jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:54 schreef DarkElf het volgende:
ja soms zitten er wel tenenkrommende muziekjes in de lessen
ben te lui om te verzinnen hoe ik dat kan veranderen maar kan me voorstellen dat mensen dat doen.
Au Gastronome, in Paliseul (de Ardennen) voor een lunch, diner en overnachting. En daarna door naar de champagne, waar we in de buurt van Épernay een bed & breakfast hebben geboekt en wat champagnehuizen willen gaan bezoeken. Bijvoorbeeld oa Veuve Clicquot en Taittinger maar ook juist kleine onbekendequote:
dat snap ik wel want dan kan je al zelf rennen natuurlijk, dan heb je evy niet meer nodigquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook ja
Maar als ik klaar ben met serie 2 ga ik toch zelf playlists maken
champagnequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Au Gastronome, in Paliseul (de Ardennen) voor een lunch, diner en overnachting. En daarna door naar de champagne, waar we in de buurt van Épernay een bed & breakfast hebben geboekt en wat champagnehuizen willen gaan bezoeken. Bijvoorbeeld oa Veuve Clicquot en Taittinger maar ook juist kleine onbekende
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
* freecell ploft neer
Huishouden bijwerkdag
ik heb net ook mijn best gedaan. 2.5 jarige neefjes laten overal plakhandjes achter. en ik heb glazen deuren in huisquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb gisteren bijna 3 uur schoongemaakt
Oh joy!
Die website en dan het Nederlands daarop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef DarkElf het volgende:
Au Gastronome, in Paliseul (de Ardennen) voor een lunch, diner en overnachting.
ja mooi he? ze spreken het ook nauwelijks hoor, t zijn zowat Fransen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die website en dan het Nederlands daarop.
Ja dat bedoel ik, dan heb je gewoon een soort online dagboek ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
En het wordt nog erger als mensen helemaal niet meer op elkaar gaan reageren, maar alleen hun eigen sores neerplempen en dat gebeurt ook vaakMaar dat zal overal wel zo zijn.
Heb je last van wespen, DEIk vind die beesten zo naar als ze bij me in de buurt komen! En ik ben niet eens allergisch oid en al in geen járen gestoken. Laatste keer was in mijn keel, dat was niet zo'n fijne ervaring (pas op met eten en drinken! en dan vooral met neefjes van 2,5)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb gisteren bijna 3 uur schoongemaakt
Oh joy!
geen idee. ben sowieso niet echt van de rozijnen in avondetenquote:Dit weekend overigens ook een Hollandse Maaltijdsalade bij de AH gehaald (met sticker, Steer) en er zaten rozijnen in. Is dat hollandsch, want ik ken helemaal niemand die rozijnen in de sla doet.
Tinea Wespusquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Verklaring die ik hoorde was: doordat we geen vochtige winter gehad hebben (wel een hele koude hence minder muggen dat was ook al opgevallen) overleven er veel meer koniniginnewespen die eerder met hun nest gaan beginnen en dus sterker zijn. In een wepsennest kunnen trouwens wel 5000 wepsen zitten, nooit zelf iets aan doen dus.
Als de winter heel vochtig is dan krijgen de koninginnen last van schimmels en gaan ze dood, en dan hebben we dus relatief weinig wespen de zomer erop.
Fijne dag!
je kunt weer een bepaald iemand uitnodigenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd mijn huis maar door iemand schoongemaaktDat zou pas tof zijn
Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Bij mij gaat posten in de SC en/of FOK! ook met vlagen.
Dat is in elke SCquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mij
Alleen dat dagboekerige viel me op de laatste tijd.
Ik zit in 3 of 4sc's maar dat 'dagboekerige' komt in bijna iedere SC voor hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mij
Alleen dat dagboekerige viel me op de laatste tijd.
O, toen ik mijn hart een beetje uitstortte bij Liejannuh in PM met heel erg privé dingen die me dwars zaten en zij me doodleuk ging vertellen wat ik allemaal maar eventjes moest doen en en passant even meldde dat iedereen die op fok persoonlijke zaken schreef een aandachtshoer was.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke opmerking Isa?
Bij mij gaat posten in de SC en/of FOK! ook met vlagen.
Dat doe ik ook hoor! Maar ik zou dus graag door het bos/ de polder fietsen zonder al die vragen in mijn hoofd...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Spiergeheugen bestaat KrakMaar ik zou het gewoon rustig opbouwen.
In dat geval een lekker muzakje op je orenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik doe rustig, maar gelukkig doet fietsen geen pijn. Ik ga er alleen zo erg van nadenken.
ROFL!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Weet ik niet krak, maar dit soort dingen weet golfer vast wel
Nou, Isa, ik post wel heel veel over mezelf compleet mét foto's op FOK! Dus ik ben eenaandachtshoer
![]()
Ook dan denk ik na.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dat geval een lekker muzakje op je oren
Pesto pastaquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef DarkElf het volgende:
De groentjes () zijn de oven ingeschoven. lekkere paprika, courgette, ui, zwarte olijven . wat oregano erover.
zometeen eens een biefstukje bij grillen en voor toe heb ik aardbeien.
Wat eten jullie?
En als je hier wel dingen kwijt kunt, die je vrienden irl niet boeiend vinden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:44 schreef DarkElf het volgende:
iedereen die op fok post is volgens mij in zekere zin een "aandachtshoer" (naar woord soms)
Bedoel, je vindt het blijkbaar boeiend om in het openbaar te posten, als je dat niet vond zou je mensen wel mailen/schrijven/bellen/msnen toch?
Heb net Mihoen gegeten. was lekker. Zit nu te twijfelen of ik nog een beetje vanilleyoghurt met verse bosbessen ga nemenquote:
je had toch zelf pesto gemaakt? hebbie een recept?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Pesto pasta. Met een tomaten mozzarella salade
.
tuurlijk, vind ik ook hoor. T was een post met een knipoogquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als je hier wel dingen kwijt kunt, die je vrienden irl niet boeiend vinden?
Ik kan heel goeie vrienden hebben, die he-le-maal niks om koken geven bv.
Volgens mij is fok eerder een aanvulling.
Weedikwel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk, vind ik ook hoor. T was een post met een knipoog
Golfer, hou je vast:quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook een aandachtshoer, mannelijke versie dan.
Dat is dan 75 euro.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, hou je vast:
Knuffel voor Golfer!![]()
*Smak*
Pesto maak ik echt altijd zelf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je had toch zelf pesto gemaakt? hebbie een recept?
quote:* 25 g pijnboompitten (zakje 65 g)
* 2 tenen knoflook
* 2 ansjovisfilets (blikje 46), fijngesneden
* 2 bakjes verse basilicum (a 15 g)
* 1 eetlepel rozijnen
* 5 eetlepels olijfolie
Materialen
* keukenmachine
Bereiden
Rooster 25 g pijnboompitten (zakje 65 g) en doe ze met 2 tenen knoflook, 2 fijngesneden ansjovisfilets (blikje 46 g), de blaadjes van 2 bakjes basilicum (à 15 g) en 1 el rozijnen in de keukenmachine. Voeg 5 el olijfolie toe en draai er een smeuïge pesto van. Laat de pesto minstens 30 minuten op kamertemperatuur staan, zodat de smaak zich kan ontwikkelen.
Je hoeft niet te betalen hoor, het was gratis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dan 75 euro.
je bent hoer of je bent het niet, toch?![]()
Oh, dat over het been van Oliver Sacks (hij herkende na een operatie z'n eigen been niet meer) dat heet het Potzl-syndroom.
Dat zijn mensen die hun been wel herkennen als hun been, maar het afstotelijk lelijk vinden en denken dat ze beter af zijn. OS vond zijn been niet lelijk, maar zijn lichaamsbeeld was 'stuk'quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
En dan vraag ik me weer af: wat is het verschil met OS en zijn been en mensen met die stoornis die hun gezonde been willen amputeren?
ik maak hem ook zelf hoor (sowieso is uit een potje veel minder lekker maar ook vaak zit er dan ook bijvoorbeeld cashew in ofzo en ik ben allergisch voor noten) maar was benieuwd naar nieuwe receptenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Pesto maak ik echt altijd zelf.Die troep uit een potje
.
[..]
misschien is deze iets? rucolapestoquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:24 schreef freecell het volgende:
Zelgemaakte pestoKan dat ook zonder ansjovis? Dat vind ik namelijk niet echt wat
Oeh lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien is deze iets? rucolapesto
Dit recept komt uit de Allerhandequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik maak hem ook zelf hoor (sowieso is uit een potje veel minder lekker maar ook vaak zit er dan ook bijvoorbeeld cashew in ofzo en ik ben allergisch voor noten) maar was benieuwd naar nieuwe recepten
wist je dat je pesto goed kan invriezen? Ik heb van die ienieminie diepvriesbakjes gekocht en het ingevroren. gaat prima! Kan je zo 3 maanden bewaren.
heb ook een basilucmpesto gemaakt eens die echt heel lekker was. Bladpeterselie, basilicumblaadjes, parmezaanse kaas, olijfolie en knoflook mixen, pijnboompitjes erdoor mixen (doe ik naar smaak) ... en een heel klein klontje roomboter erin. Erg lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh lekkerDie ga ik maken!
Maar dat helpt me niet van mijn basilicumoverschot af natuurlijk, haha(basilicum wil bij mij nooit groeien, dus deze keer maar 4 potten gezaaid ipv 1. nu heb ik dus 4 prachtige volle bossen basilicum
)
Lekker, ga je het vijzelen of mixen? Vijzelen hou je een lekkerdere structuur over.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef freecell het volgende:
Dankdankdank gij lieden
Ik ga met mijn basilicum aan de slag
Snijden denk ik, bij gebrek aan vijzelquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker, ga je het vijzelen of mixen? Vijzelen hou je een lekkerdere structuur over.
ach is een leuke bezigheid hoor, goed voor je armspierenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Snijden denk ik, bij gebrek aan vijzel
hahaha... lein weer at cheese-placequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Uh ja, my bad. Maar hij doet 't weer![]()
Dit is mijn wijk!quote:
And be beware of her!quote:
Ooooh vertel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Slapen? nu al? ben net thuis van werk en helemaal hyper, raare werkavond, fraude, rare problemen etc,
Fraudeur is ons helaas ontglipt
Ik weet nog steeds niet of en hoeveel ik heb gewonnen. De site van de staatsloterij ligt al de hele avond min-of-meer plat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
Heerlijk zo'n echte wiskundige aan de lijn bij het oog. Ging even de kansberekening doen van de staatsloterij. Zijn lievelingsgetal was natuurlijk Pi
.
NOSTT 550quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of en hoeveel ik heb gewonnen. De site van de staatsloterij ligt al de hele avond min-of-meer plat.
Ik speel automatisch mee en weet mijn lotnummers dus nooit, dus heb ik niets aan NOS TT.quote:
Jeutjequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
er zijn hele bendes actief binnen ikea
Watquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
echt joh?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
okquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik speel automatisch mee en weet mijn lotnummers dus nooit, dus heb ik niets aan NOS TT.
8,50... ik moet dus nog wel even voor ik die miljoenen bij elkaar hebquote:
Wat denk je van mensen beroven die hun spullen in de wachtkamer bij ons op de poli laten staan als ze even bij de dokter naar binnen moeten? Hele rollators en wagentjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms wordt ik erg verdrietig van deze samenleving..@ Ikea verhaal..
OP dat soort momenten ben je blij met een mezzalunequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef DarkElf het volgende:
Of snijden, vooral bij de rucola. als je die mixt kan ie wat biter worden, met snijden niet
Ik snap dat al helemaal niet.. hoe haalt iemand het toch in zn hoofd aan de spullen van een ander te zitten.. maar ja, dit zal ik ook nooit helemaal gaan begrijpen geloof ik en misschien is dat maar goed ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen beroven die hun spullen in de wachtkamer bij ons op de poli laten staan als ze even bij de dokter naar binnen moeten? Hele rollators en wagentjes![]()
\en er zijn geen detectiepoortjes etc, wel camera's maarjaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:57 schreef Den_Haag het volgende:
binnen de meeste ketens is dat het geval. hoe groter en meer locaties hoe interessanter.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
Ik zou er dan eerder lijst bij klaal maken.
Bij wokmaaltijden wil ik vaak 'Chinees' gaan platenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sambal bij?![]()
Ik wil iets met minipasta maken vandaag... eens even surfen
Ik vind spaghetti aglio e olio echt verrukkelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij wokmaaltijden wil ik vaak 'Chinees' gaan platen.
Gister trouwens ook een beetje spaghetti klaargemaakt met alleen knoflook, pepertje, zout en peterselie. Vond ik niet echt lekker. Ik wil liever een lekkere goede volle saus erbij.
Volgende keer een takje koriander minder, die overheerst teveel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
16.00 soepje klaar gemaakt. Komkommer-paprika.
Wel lekker.
Als mijn oom tomaat binnen krijgt dan moet zijn maag snel worden leeggepompt anders is het over. En dat is geen grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehoordTomatenovergevoeligheid komt wel vrij vaak voor, dacht ik, maar dan vooral reacties in je mond. Ik kwam er laatst wel achter dat de steeltjes van tomaten heel penetrant ruiken
![]()
probleempje golfer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
Tomaten zijn goed voor de prostaat van mannen.
Aha! Er gaan hier soms echt kilo's tomaten per week doorheen, maar ik verbrand op klassiek Britse wijze zodra ik buiten kom!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef DarkElf het volgende:
als je zeer regelmatig tomaten eet verbrand je minder in de zon
Juist niet. Ik eet regelmatig tomaten.quote:
En voor de prostaat van vrouwen danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
Tomaten zijn goed voor de prostaat van mannen.
Bij mij belanden de meeste tomaten ook wel in sauzen en dergelijke hoor. Rauwe tomaat eet ik eigenlijk bijna nooit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef borisz het volgende:
Hier gaan de tomaten nooit super hard. Al is het nu wel tomatentijd dus straks nog wel een hoop pomodories inslaan om er een goede pastasaus van te maken.
Behalve van die snoeptomaatjes als die in huis zijn, die zijn altijd heel snel op.
Was je booschquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef DarkElf het volgende:
yeah memo!
net lekker hardgelopen, harder dan anders, ik had er zin in
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was je boosch![]()
Memo, wat goedHoe gaat het nu ?? Blij dat ie thuis is, en hoe reageert die andere?
ze is heel wankel en nog steeds geel, de ander is chago en blaast maar dat trekt wel weer bij. Eten en drinken gaat goed, ze heetf hier geplast en bij de DA vanmiddag nog gepoept, moet dr nu om de avond een half pilletje gevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was je boosch![]()
Memo, wat goedHoe gaat het nu ?? Blij dat ie thuis is, en hoe reageert die andere?
Neuh, die E621 is een typisch voorbeeld van de 5e smaak (umami). Het zit van nature in o.a. parmezaanse kaas, ansjovis, sojasaus en (gedroogde) tomaten. Dat maakt ze juist zo lekker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef freecell het volgende:
Tomaat is lekker.
E621?huu, ik dacht dat dat echt kunstmatig was!
dat gele moet ze langzaam aan uitplassen en dan moet het weg trekken en medicijnen zijn tijdelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat ze thuis iszal wennen zijn voor hun allebei maar dat is ok voor je het weet hoor, ze stinkt ook gewoon natuurlijk naar de DA.
Dat gele trekt steeds verder weg? en moet ze nu altijd medicijnen blijven slikken of tijdelijk?
Nou hoop dat ze snel weer aansterkt en dat alles verder ok gaat. is hartstikke spannend geweest zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat gele moet ze langzaam aan uitplassen en dan moet het weg trekken en medicijnen zijn tijdelijk
Volgens mij ook voornamelijk in de pitjespulp van tomaten. Als je eens een hele berg tomaten (zeg drie kilo) moet ontdoen van pitjes en smurrie: vang de boel op, druk het door een zeef en kook het in met wat zout. Geniale tomatenketchup!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, die E621 is een typisch voorbeeld van de 5e smaak (umami). Het zit van nature in o.a. parmezaanse kaas, ansjovis, sojasaus en (gedroogde) tomaten. Dat maakt ze juist zo lekker!
Vind het nog steeds wel spannend hoor, ze is zo wankel e.d. maar ja moet dr rustig dr gangetje laten gaan, is het beste denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou hoop dat ze snel weer aansterkt en dat alles verder ok gaat. is hartstikke spannend geweest zo.
Ik heb er geen verstand van maar vond het echt heel eng en somber klinken allemaal, fijn dat ze nu thuis is
Kun je nagaan, dat mieter ik altijd wegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens mij ook voornamelijk in de pitjespulp van tomaten. Als je eens een hele berg tomaten (zeg drie kilo) moet ontdoen van pitjes en smurrie: vang de boel op, druk het door een zeef en kook het in met wat zout. Geniale tomatenketchup!
Heston Blumenthal/ In Search of Perfection /Tomato sauce
En Memento-Mori, beterschap voor de poes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |