quote:
Nee Appie was zo aardig het ijs te makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, was je arts wel tevreden? En waarom moet je morgen een scan?
Borisz, lekker zeg! Zelf sorbetijs gemaakt?
Leuke foto's en leuk om te lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
*veegt zweet van voorhoofd*
mmmm sorbetijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, was je arts wel tevreden? En waarom moet je morgen een scan?
Borisz, lekker zeg! Zelf sorbetijs gemaakt?
Nog gecondoleerd Golfer..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lang en vermoeiend dagje.
De uitvaart ging verder prima en daarna met familie en aanverwanten uit eten geweest om het allemaal af te sluiten.
Wat wil je? Ik heb Talisker, Ardbeg, Glen Devron, Famoud Grouse en nog een restje Glenfiddich in de aanbiedingquote:Nu wel heel erg toe aan een glas whisky.
Die Talisker lijkt mij lekker, maar ik doe het hier nu maar even met een net ingeschonken slobber Famous Grouse.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat wil je? Ik heb Talisker, Ardbeg, Glen Devron, Famoud Grouse en nog een restje Glenfiddich in de aanbiedingSinds gister hebben we een heuse whiskyplank in de kast
Heerlijk om zoveel bekende plekken weer te zien en mooie foto's en leuk verslag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
Wat een prachtig verslag en echt supergave foto's !!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
Ja werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef DarkElf het volgende:
T koelt al lekker af hier, mooi want ik moet met koekblikje zo weg
Lekker weekend trouwens bijna, mensen nog leuke plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |