quote:
Nee Appie was zo aardig het ijs te makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, was je arts wel tevreden? En waarom moet je morgen een scan?
Borisz, lekker zeg! Zelf sorbetijs gemaakt?
Leuke foto's en leuk om te lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
*veegt zweet van voorhoofd*
mmmm sorbetijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, was je arts wel tevreden? En waarom moet je morgen een scan?
Borisz, lekker zeg! Zelf sorbetijs gemaakt?
Nog gecondoleerd Golfer..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lang en vermoeiend dagje.
De uitvaart ging verder prima en daarna met familie en aanverwanten uit eten geweest om het allemaal af te sluiten.
Wat wil je? Ik heb Talisker, Ardbeg, Glen Devron, Famoud Grouse en nog een restje Glenfiddich in de aanbiedingquote:Nu wel heel erg toe aan een glas whisky.
Die Talisker lijkt mij lekker, maar ik doe het hier nu maar even met een net ingeschonken slobber Famous Grouse.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat wil je? Ik heb Talisker, Ardbeg, Glen Devron, Famoud Grouse en nog een restje Glenfiddich in de aanbiedingSinds gister hebben we een heuse whiskyplank in de kast
Heerlijk om zoveel bekende plekken weer te zien en mooie foto's en leuk verslag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
Wat een prachtig verslag en echt supergave foto's !!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar! klikkerdeklik
Ja werkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef DarkElf het volgende:
T koelt al lekker af hier, mooi want ik moet met koekblikje zo weg
Lekker weekend trouwens bijna, mensen nog leuke plannen?
Ja, wij gaan morgen lekker even rondneuzen en peuzelen bij Haarlem Culinair.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef DarkElf het volgende:
Lekker weekend trouwens bijna, mensen nog leuke plannen?
Hihi nou moet zeggen dat ik de tent ook zo hoppa weer in de auto zou willen gooien ja..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Den_Haag het volgende:
sunny, de foto's zijn geweldignu wil ik ook
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Den_Haag het volgende:
sunny, de foto's zijn geweldignu wil ik ook
Wij ook nog 4 weken voordat we er naartoe gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Wij hebben nog geen vak. gehad hequote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Eindelijk weer eens goed nieuws gehad van een drYeah Elf wat een goed nieuws (op zich) toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dem lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens een roseétje inschenken voor mezelf
Waar. Hoe. Wanneer en waarvoor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef Vork het volgende:
Ha tuig,
Ik mag zowaar nog een keer op sollicitatiegesprek komen ook. Nu moet dit wel succesvol aflopen anders heb ik binnenkort een (financieel) probleem
Oe lekker zwemmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen ga ik zwemmen, Hobje. En dan misschien zondag weer rennen. Ik denk nog steeds aan m'n lijnHoe is het met jouw geskate?
Vork, dat is mooiBaan die je leuk lijkt?
Als spacemanager. Dat klinkt als een chef lege dozen, maar in feite is dat het analyseren, ontwerpen en testen van huidige/nieuwe schappenplannen voor een winkelketen. En ja dat lijkt me leuk jaquote:
Lijkt mij ook leuk die functie! Het houdt me altijd wel bezig wat de gedachte is achter de bepaalde inrichting en opstelling van de schappen bij winkelketens. Ja, de verkoop omhoog proberen te krijgen door de consument zo veel mogelijk te verlijdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef Vork het volgende:
Als spacemanager. Dat klinkt als een chef lege dozen, maar in feite is dat het analyseren, ontwerpen en testen van huidige/nieuwe schappenplannen voor een winkelketen. En ja dat lijkt me leuk jaWoensdag is het gesprek en ik weet niet wat dan de volgende stappen zijn. Volgens mij ben ik tot nu toe nog steeds de eerste en enige die ze gaan spreken, dus ik hoop dat dat een goed teken is.
Heb je naast een hoestende mexicaan met een grote sombrero op in het vliegtuig gezeten? Want dan heb je de Taco-hoestquote:
Oh ja zoiets had ik gister ook. Mijn avondeten kwam er via de natuurlijke weg versneld uit. en ik had ook nog zelf gekooktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
kleine voedselvergiftiging denk ik. deel van het diner van gister vond een verkeerde route uit mijn lichaam vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gemist DHquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
voel me iets beter maar nog steeds niet top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |