Sambal bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
Ik zou er dan eerder lijst bij klaal maken.
Bij wokmaaltijden wil ik vaak 'Chinees' gaan platenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sambal bij?![]()
Ik wil iets met minipasta maken vandaag... eens even surfen
Ik vind spaghetti aglio e olio echt verrukkelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij wokmaaltijden wil ik vaak 'Chinees' gaan platen.
Gister trouwens ook een beetje spaghetti klaargemaakt met alleen knoflook, pepertje, zout en peterselie. Vond ik niet echt lekker. Ik wil liever een lekkere goede volle saus erbij.
Volgende keer een takje koriander minder, die overheerst teveel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
16.00 soepje klaar gemaakt. Komkommer-paprika.
Wel lekker.
Als mijn oom tomaat binnen krijgt dan moet zijn maag snel worden leeggepompt anders is het over. En dat is geen grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehoordTomatenovergevoeligheid komt wel vrij vaak voor, dacht ik, maar dan vooral reacties in je mond. Ik kwam er laatst wel achter dat de steeltjes van tomaten heel penetrant ruiken
![]()
probleempje golfer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:32 schreef golfer het volgende:
Tomaten zijn goed voor de prostaat van mannen.
Aha! Er gaan hier soms echt kilo's tomaten per week doorheen, maar ik verbrand op klassiek Britse wijze zodra ik buiten kom!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef DarkElf het volgende:
als je zeer regelmatig tomaten eet verbrand je minder in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |