Snijden denk ik, bij gebrek aan vijzelquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker, ga je het vijzelen of mixen? Vijzelen hou je een lekkerdere structuur over.
ach is een leuke bezigheid hoor, goed voor je armspierenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Snijden denk ik, bij gebrek aan vijzel
hahaha... lein weer at cheese-placequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Uh ja, my bad. Maar hij doet 't weer![]()
Dit is mijn wijk!quote:
And be beware of her!quote:
Ooooh vertel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Slapen? nu al? ben net thuis van werk en helemaal hyper, raare werkavond, fraude, rare problemen etc,
Fraudeur is ons helaas ontglipt
Ik weet nog steeds niet of en hoeveel ik heb gewonnen. De site van de staatsloterij ligt al de hele avond min-of-meer plat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
Heerlijk zo'n echte wiskundige aan de lijn bij het oog. Ging even de kansberekening doen van de staatsloterij. Zijn lievelingsgetal was natuurlijk Pi
.
NOSTT 550quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of en hoeveel ik heb gewonnen. De site van de staatsloterij ligt al de hele avond min-of-meer plat.
Ik speel automatisch mee en weet mijn lotnummers dus nooit, dus heb ik niets aan NOS TT.quote:
Jeutjequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
er zijn hele bendes actief binnen ikea
Watquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
echt joh?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
okquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik speel automatisch mee en weet mijn lotnummers dus nooit, dus heb ik niets aan NOS TT.
8,50... ik moet dus nog wel even voor ik die miljoenen bij elkaar hebquote:
Wat denk je van mensen beroven die hun spullen in de wachtkamer bij ons op de poli laten staan als ze even bij de dokter naar binnen moeten? Hele rollators en wagentjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms wordt ik erg verdrietig van deze samenleving..@ Ikea verhaal..
OP dat soort momenten ben je blij met een mezzalunequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef DarkElf het volgende:
Of snijden, vooral bij de rucola. als je die mixt kan ie wat biter worden, met snijden niet
Ik snap dat al helemaal niet.. hoe haalt iemand het toch in zn hoofd aan de spullen van een ander te zitten.. maar ja, dit zal ik ook nooit helemaal gaan begrijpen geloof ik en misschien is dat maar goed ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen beroven die hun spullen in de wachtkamer bij ons op de poli laten staan als ze even bij de dokter naar binnen moeten? Hele rollators en wagentjes![]()
\en er zijn geen detectiepoortjes etc, wel camera's maarjaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:57 schreef Den_Haag het volgende:
binnen de meeste ketens is dat het geval. hoe groter en meer locaties hoe interessanter.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
Ik zou er dan eerder lijst bij klaal maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |