En Johova's Getuigen bijvoorbeeld: die hebben ook in hun leer opgenomen dat verspreiding een centraal onderdeel is.quote:
Heb je dat allemaal gelezen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:40 schreef Bowlingbal het volgende:
Uitstekende OP, belachelijke reacties.
Jammer.
Jammer dat het ook wederom hier weer stil bleefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef ExTec het volgende:
En vaker als ik in discussie daar naar wijs, en dan idd vraag: overtuig mee dan het dan van het tegenovergestelde, dan blijft het vaak stil. En dan ben ik altijd bang dat diegene die dat poneert eigenlijk een beetje 'de gewenste uitkomst' aan het oplepelen is. Dat is verontrustend.
Nee, maar de conclusie klopt toch?quote:
Waar zeg ik dat het eens ben met de OP?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar de conclusie klopt toch?
Wilder is 'gek', dan kan ook niet anders als je niet op je knieeen ligt voor de islam, en al die foute reacties zijn natuurlijk de mensen die het daar niet mee eens zijn
Je noemt hem uitstekend, maar als de draaitol die je bent, ga je nu uitleggen dat ik 'dat zeker niet had moeten interpreteren als dat je het een goeie OP vind!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het eens ben met de OP?
Ik noem hem uitstekend inderdaad. Dat jij dat interpreteerd als 'OEH IK BEN HET ER VOLLEDIG MEE EEEENSS!!' ligt dan volledig aan jou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je noemt hem uitstekend, maar als de draaitol die je bent, ga je nu uitleggen dat ik 'dat zeker niet had moeten interpreteren als dat je het een goeie OP vind!'
![]()
![]()
In dat geval is het devies dat je beter op je woorden moet letten.
Zonder ook maar te weten wie deze man is en waar hij voor staat kom je hiermee? Yep, overduidelijk een Wilders aanhanger dus.quote:
Wilders is inderdaad niet helemaal in orde, dat lijkt me duidelijk. En ik vraag me af waarom kritiek op Wilders meteen wordt vertaald in 'op je knieen liggen voor de Islam'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wilder is 'gek', dan kan ook niet anders als je niet op je knieeen ligt voor de islam, en al die foute reacties zijn natuurlijk de mensen die het daar niet mee eens zijn
Maar je hebt wel magneten opgeplakt, opdat er tenminste nog wat groene stroom gecreerd wordt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik noem hem uitstekend inderdaad. Dat jij dat interpreteerd als 'OEH IK BEN HET ER VOLLEDIG MEE EEEENSS!!' ligt dan volledig aan jou.
Ik ga niet beter op mijn woorden letten omdat bepaalde mensen niet kunnen lezen.
Er hoort 'niet' bij die vergelijkingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:43 schreef ioko het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom kritiek op Wilders meteen wordt vertaald in 'op je knieen liggen voor de Islam'.
Dat is wel raar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je hebt wel magneten opgeplakt, opdat er tenminste nog wat groene stroom gecreerd wordt?
Nee, als jij zegt dat jij het uitstekend vind, is het helemaal niet raar dat mensen dat interpreteren als dat jij het goed vind.
Nee, jij probeert het te winnen met een ad populum. Goed bezig.quote:Je usual onzinnige kommageneuk omdat je in de hoek gezet ben, kennen we nu wel.
En sindsdien gaat alles goed, toch? Datzelfde 'verlichte' Europa heeft na zijn religieuze bevrijding geen wereldoorlogen en meerdere genocides achter de rug, dat kan nooit gebeurd zijn in zo'n verlicht tijdperk, tenslotte. Alle kwaad komt uit religie en met name de islam natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef ExTec het volgende:
Ok, dan weet je het dat we het over een langlopend process (meerdere eeuwen) hebben waarin wij europese en amerikaanse volken eigenlijk een groot gedeelte van het religieuze juk hebben afgeschud.
Klopt ten dele wel ja, de Islamitisch wereld heeft nog wat in te halen op dat vlak, de meneer waar het topic over gaat is overigens wel een van degenen die dat nastreven maar dat lijkt aan jou niet besteed.quote:Zo'n periode heeft de islam niet meegemaakt. Dat wij nu mensen importeren die 'het zo net nog niet weten, of het wereldlijke wel voorrang moet hebben op het spirituele', lijkt me prima waarneembaar.
Och, zoals aangegeven, die verlichting van jou is pas echt op gang gekomen na 1960, zover lopen de moslims dus niet achter. En net zoals bij het Christendom zal een kleine minderheid daar niet aan willen want nogmaals, de Westerse 'verlichting' is soms niet maar dan een 5w spaarlampje.quote:Moeten we dan maar 'hopen' dat die mensen in een periode van enkele decennia de wijze lessen van de Verlichting interneren, terwijl we zelf er eeuwen over hebben gedaan, er revoluties voor hebben gevochten?
Wist je trouwens dat ik ook een heks ben? Met volle maan vlieg ik met een bezemsteel over het linkse poldermodel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er hoort 'niet' bij die vergelijking
Desalniettemin is het door mij geschetste "Verklaringsmodel" integraal op mohammedanen zoals bowlingbal van toepassing.
Wel een linkse elite bezem aangeschaft met subsidie, mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik ook een heks ben? Met volle maan vlieg ik met een bezemsteel over het linkse poldermodel.
Uiteraard. En een harnas over mijn neus, zodat Bosma van de PVV die niet kan afhakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel een linkse elite bezem aangeschaft met subsidie, mag ik hopen
En dat is een poging tot zwart-wit stellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En sindsdien gaat alles goed, toch? Datzelfde 'verlichte' Europa heeft na zijn religieuze bevrijding geen wereldoorlogen en meerdere genocides achter de rug, dat kan nooit gebeurd zijn in zo'n verlicht tijdperk, tenslotte. Alle kwaad komt uit religie en met name de islam natuurlijk.
Zoals gezegd: niet zwart-wit. Daarbij ging die verlichting toch meer over de relatie van georganiseerd geloof mbt staatsinrichting. Daar vallen de bekende religieuze debielen die elkaar de hersens inslaan buiten.quote:Jouw verlichting schiet aardig tekort eigenlijk als je het goed beschouwd. Ierland heeft duizenden doden te betreuren in de laatste 3 decennia dankzij christelijke religieuze strijd om maar eens wat te noemen.
Ja, inmiddels heeft de christelijke wetgeving zolangzamerhand wel het strijdperk geruimt in de meeste Westelijke landen maar laten we nu niet doen alsof dit al zo lang het geval is.
Mwah, dan zeggen ze 'ik ben in dubio'. Maar ik heb de reden gegeven. Het is niet vanzelfsprekend, dat een falend systeem topt in het oneindige het voordeel van de twijfel krijgt.quote:Klopt ten dele wel ja, de Islamitisch wereld heeft nog wat in te halen op dat vlak, de meneer waar het topic over gaat is overigens wel een van degenen die dat nastreven maar dat lijkt aan jou niet besteed.
Ik weet naar waar en of hoe jij geschiedenis hebt gehad, maar zoek het eens op ofzo.quote:Och, zoals aangegeven, die verlichting van jou is pas echt op gang gekomen na 1960,
Ik neem het zomaar aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik ook een heks ben? Met volle maan vlieg ik met een bezemsteel over het linkse poldermodel.
Het is inderdaad raar als mensen uitstekend interpreteren als 'eens'. Wat probeer je nu te trollen?quote:
Ik troll niet. Ik vind het leuk hoe jij draait, en draait en draait en draait.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar als mensen uitstekend interpreteren als 'eens'. Wat probeer je nu te trollen?
Owja, voordat je de 'need' voelt om verder te komma neuken, kun jij even in een woordenboek opzoeken wat 'uitstekend' betekent? Ik denk namelijk dat woorden zoals 'goed' 'correct' oid daar gewoon synoniemen van zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar als mensen uitstekend interpreteren als 'eens'. Wat probeer je nu te trollen?
Ik zit echt weer in de kleuterklas lijkt het. Gezien een woordenboek waarschijnlijk te hoog voor je gegrepen is, doe ik een voorbeeld. Kleuterklas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik vind het leuk hoe jij draait, en draait en draait en draait.
Maar nogmaals, in de echte wereld is het dus helemaal niet raar, dat als jij zegt dat je iets 'uitstekend vind', dat menigeen dat leest als, je bent het er mee eensEn dat ligt heus aan jou taalgebruik, en niet aan mijn interpretatie.
Als ik had gezegd dat het een goede, correcte, fatsoenlijke OP was, had dat dan betekend dat ik het ermee eens was? Doe toch even normaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Owja, voordat je de 'need' voelt om verder te komma neuken, kun jij even in een woordenboek opzoeken wat 'uitstekend' betekent? Ik denk namelijk dat woorden zoals 'goed' 'correct' oid daar gewoon synoniemen van zijnEn de voertaal is hier Nederlands, niet "Bowlingsbals" waar meneer Bowlingbal A kan zeggen, maar als het slachtoffer dat'ie is gaat janken als je em daarmee confronteerd: "Ik bedoelde B
".
Dan dien je in het NL's, "B" te zeggen, Bowlingbal.
Precies. Alle mohammedanen het land uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik hoop dat dit ernstig lage niveau mijn punt duidelijk maakt. Het is geen 'kommaneuken', zoals je dat zo fijn probeert te benoemen, het is volledig mijn mening omdraaien. Om mij vervolgens een draaier te noemen. Hou die politieke lage spelletjes in het vervolg maar voor je.
Ik vond de OP uitstekend geschreven. Als ik het een uitstekend idee vond, had ik wel geschreven dat ik het uitstekend idee vond, nietwaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies. Alle mohammedanen het land uitUitstekend idee!!!!!!
Wat zeg je, dat ik het ermee eens ben? Nee!Ik vind het alleen uitstekend!
Dag Bowlingbal
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef Bowlingbal het volgende:
Blah bla blah blah blah blah blah blah
Vertaling:quote:
Nee, daarvoor moet je even teruglezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Vertaling:
Ik heb geen argumenten meer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |