Hem? Hen bedoel je, dunkt me.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:26 schreef D. het volgende:
We zullen hem echt niet uitlachen hoor, we hebben gewoon medelijden
hij zei 15 jaar oud. Amerikanen die wat minder goed in bochten zouden zijn zijn 25+quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er weinig gelachen na de eerste bocht ... als de toeschouwers niet te wreed zijn.
body kit? Nooit!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hem? Hen bedoel je, dunkt me.
Een 15-jarig Amerikaans blok staal van inferieure kwaliteit die na elke bocht moet tanken om de LPG-tank () bij te vullen die racet tegen een 15-jarig stuk plastic met een naaimachinemotortje die na elke bocht moet stoppen om zijn Veilside bodykit weer vast te ducttapen. Lijkt me aan beide kanten genoeg te lachen.
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef bietelboer het volgende:
[..]
mwa ding weegt 900 kilo met een kleine 200 pk kom ik aardig van me plek hoor
Haal jij wel 1 volledige ronde op 1 tank?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
En hoe gaan jullie dat regelen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
ligt aan hoe groot die ronde isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haal jij wel 1 volledige ronde op 1 tank?
Dat lijkt me leuk om een keer te doen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
geen idee. Wanneer is de Fok sprintdag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En hoe gaan jullie dat regelen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk om een keer te doen!
Wel even wachten tot dat kreng van mij eindelijk rijdt
Zo snel alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
13 en 14 aug is ik @ the Ring
als het niet op snelheid gaat rijdt ie 1 op 11, als ik 'm 'goed gebruik' dan zo'n 3 keer zoveel gok ik. Ik heb 65 liter, dus reken maar uitquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
als het niet op snelheid gaat rijdt ie 1 op 11, als ik 'm 'goed gebruik' dan zo'n 3 keer zoveel gok ik. Ik heb 65 liter, dus reken maar uit
's?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo snel alDat ga ik niet redden
En die van mij zijn technisch ook slow ass 1.6 civics ^^
Daar had ik best bij willen zijn maar zoals je wellicht gelezen hebt ben ik aangereden en is m'n Solletje niet beschikbaar. Met de ED9 wil ik de Nur niet op want da's nu de enige auto die we hebben ^^quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef bietelboer het volgende:
Civic Club Holland heeft dat geregeld
Does pic van jou bolide!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
als het niet op snelheid gaat rijdt ie 1 op 11, als ik 'm 'goed gebruik' dan zo'n 3 keer zoveel gok ik. Ik heb 65 liter, dus reken maar uit
Delsol goed in elkaar dan? NL VTi?quote:
Valt mee, geloof ik (moet nog bericht krijgen van de expert =_=quote:
NL VTi-Equote:NL VTi?
Neuh ... maar als ik de ring op ga wil ik dat de auto wel in ieder geval goede banden heeft! Onder de ED9 zitten echt "dagelijks-verkeer-bandjes".quote:Ik ga ook met mijn daily drive naar de ring(eerste keer) en ga ook echt niet gek doen!
Wel ooit aangemeld maar zou registratie effe moeten opsporen =_=quote:(zit je ook op cch?)
Maar dan lijkt ie niet meer op de Knight Riderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem over laten spuiten in wit met rode rand?
Nee, LT-4quote:
Beste Googlelul,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
Snap het topic nou eens ... stelletje postnatale aborties!
68Chevelle ... je rijdt in een auto die zo relatief zo lelijk is dat ALLE anderen mooier zijn, en dat zegt wat. Die grafbak van je en al die koetsen uit "Het Land Der Dikke Grootverbruikers Die Denken Dat Groter Beter Is Behalve In Hun Broek Of Hoofd" zijn gebouwd om die dikke grootverbruikers nog enigzins stabiel door die 20 meter brede "steegjes" te manouvreren. In een land als Nederland sta je net zo voor lul als met een moker in een operatiekamer. Ja ... paar honderd jaar geleden stond je misschien niet voor lul met die moker, dus die vergelijking gaat gewoon goed op.en dat noemt zich auto-liefhebber
zo dus, mensen ... kommop, he
Omdat?.... oh wacht, een auto.......nee, niks ervan.quote:
Nee ik snap m wel...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Omdat?.... oh wacht, een auto.......nee, niks ervan.
Next!
Wat jij ijzeren bolides noemt noem ik coupé lijkwagens en dat grasmaaimotortje laat jouw hillbillybak gewoon staan op elk vlak. Dus ja ... ik rijd rondjes om je gevouwen, plaatstalen sky-leer verpakking.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:49 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Beste Googlelul,
Jij durft zomaar schaamteloos mijn ijzeren bolides te beledigen met dat fucking winkelkarretje aangedreven door dat grasmaaiermotorretje van je?
Nou gaat iemand die in een auto met de luchtweerstand van z'n schoonmoeder rijdt iets zeggen over kreukelzones? Mhuwuauhahahaa! Ik heb tenminste nog een airbag voor m'n hoofd. En je beschrijft precies die overcompenserende Vin Diesel tiepjes die uiteindelijk (net als in de film, papa!) in zo'n grafbak terecht komen die je niet vooruit krijgt als de motor niet zo groot is dattie in je zicht gemonteerd moet worden.quote:Wie denk je wel dat je bent joh, het is me godverredomme te belachelijk voor woorden dat standaard sufkutklotebakken waar jij ZELF de kreukelzone bepaald werden verkocht aan 70 jarige omaatjes om er vervolgens 12 jaar later de nieuwe generatie Vin Diesels mee op te laten groeien.
De enige reden dat jouw auto nog niet terug is gesmolten naar de wapens uit die mislukte oorlog van NOG zo'n goed voorbeeld van Amerikaans inzicht is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een slechte wegligging, goedkope bouwkwaliteit, asociaal verbruik en een design waar geen mooie lijn aan te pas komt (of een passer) gecombineerd met techniek die verklaart waarom die schijtbakken voor een prikkie verkocht kunnen worden een plek hebben op de weg die ook bedoeld is voor gewoon vervoer ... en liefhebbers van rijden.quote:Mijn auto reed gisteren, vandaag, morgen, en over 20 jaar doet hij het ook, ondertussen is die Honda van jou dan al getransformeerd tot blikjes Cola Light, erwtensoep en van die spoiler/bumpers kunnen ze dan wel nog wat wasknijpers maken.
Nou, steek deze dan maar alvast een weekend lang in je hol om over na te denkenquote:PS.... ben vanaf nu een weekendje weg..... bereid je maar voor want maandag laat ik geen spaan meer van je heel!
Ingeklokt.. wel 3 pagina's laat, but what the fuck.. volg het welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef Darkomen het volgende:
Ik mis Turquaz52 en OxygeneFRL eigenlijk nog in dit topic,
Wat doet die neanderthaler in mijn auto ??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Googolplexian het volgende:
Maar dan wel een auto van een formaat waar ik mijn andere twee autos in de laadbak kan parkeren en dan nog plek over heb voor boodschappenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ingeklokt.. wel 3 pagina's laat, but what the fuck.. volg het wel![]()
Ohw ja, 7,3L en maar 180PK..??En nee, nu niet zeggen koppel dit of koppel dat, met dat jaren 30 automatenbak heb je nog niks aan je motor vermogen omdat het schakelen gewoonweg 5 seconden duurt en 2/3 van je vermogen in rook op gaat
Vast wel... maar dat wordt dan maandag gok ik zomaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:49 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
PS.... ben vanaf nu een weekendje weg..... bereid je maar voor want maandag laat ik geen spaan meer van je heel!
Want 1800 kilo heeft net zoveel grip in de bocht als een bak van 900quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
Ehh ... waarom niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Want 1800 kilo heeft net zoveel grip in de bocht als een bak van 900
Oh, komen we weer met het verhaal hoe lang je auto wel niet blijft rijden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:49 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Beste Googlelul,
Jij durft zomaar schaamteloos mijn ijzeren bolides te beledigen met dat fucking winkelkarretje aangedreven door dat grasmaaiermotorretje van je?, wie denk je wel dat je bent joh, het is me godverredomme te belachelijk voor woorden dat standaard sufkutklotebakken waar jij ZELF de kreukelzone bepaald werden verkocht aan 70 jarige omaatjes om er vervolgens 12 jaar later de nieuwe generatie Vin Diesels mee op te laten groeien.
Mijn auto reed gisteren, vandaag, morgen, en over 20 jaar doet hij het ook, ondertussen is die Honda van jou dan al getransformeerd tot blikjes Cola Light, erwtensoep en van die spoiler/bumpers kunnen ze dan wel nog wat wasknijpers maken.
PS.... ben vanaf nu een weekendje weg..... bereid je maar voor want maandag laat ik geen spaan meer van je heel!
Waarom wel?quote:
Nee, ik heb natuurlijk veel meer grip want meer gewicht wat me op de weg druktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Want 1800 kilo heeft net zoveel grip in de bocht als een bak van 900
Slechtere wegligging door meer massa(traagheid) is niet hetzelfde als minder grip hebben.quote:
En in de regen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Slechtere wegligging door meer massa(traagheid) is niet hetzelfde als minder grip hebben.
Meer gewicht wat door de banden op de weg drukt + bredere banden = ongeveer dezelfde grip.
Een goeie ophanging doet wonderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Slechtere wegligging door meer massa(traagheid) is niet hetzelfde als minder grip hebben.
Meer gewicht wat door de banden op de weg drukt + bredere banden = ongeveer dezelfde grip.
Dan werkt massa-traagheid meer tegen. In de droge sneeuw heeft ie weer meer grip. Met een aanhanger zal 'ie ook langzamer zijn. Als de auto valt van 100 meter hoogte is de impact ook harder. En je kunt er ook meer paperclips van maken.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Een goeie ophanging doet wonderen
Die bakken hebben zoveel meer stijl dan die Europese/Aziatische plastic pillen en poederdozen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Fogel het volgende:
Voor Amcar liefhebbers, je hebt (waarschijnlijk, heb ook twee autos met Nederlandse kentekens gezien) wat gemist dit weekend
http://www.adressa.no/tv/?id=11315 (eerst reclame, dan het item met beelden van een amcar bijeenkomst in Noorwegen)
Joh, krijg eens lekker de tyfus, en de tering erbij, nagenast.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat jij ijzeren bolides noemt noem ik coupé lijkwagens en dat grasmaaimotortje laat jouw hillbillybak gewoon staan op elk vlak. Dus ja ... ik rijd rondjes om je gevouwen, plaatstalen sky-leer verpakking.
[..]
Nou gaat iemand die in een auto met de luchtweerstand van z'n schoonmoeder rijdt iets zeggen over kreukelzones? Mhuwuauhahahaa! Ik heb tenminste nog een airbag voor m'n hoofd. En je beschrijft precies die overcompenserende Vin Diesel tiepjes die uiteindelijk (net als in de film, papa!) in zo'n grafbak terecht komen die je niet vooruit krijgt als de motor niet zo groot is dattie in je zicht gemonteerd moet worden.
[..]
De enige reden dat jouw auto nog niet terug is gesmolten naar de wapens uit die mislukte oorlog van NOG zo'n goed voorbeeld van Amerikaans inzicht is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een slechte wegligging, goedkope bouwkwaliteit, asociaal verbruik en een design waar geen mooie lijn aan te pas komt (of een passer) gecombineerd met techniek die verklaart waarom die schijtbakken voor een prikkie verkocht kunnen worden een plek hebben op de weg die ook bedoeld is voor gewoon vervoer ... en liefhebbers van rijden.
[..]
Nou, steek deze dan maar alvast een weekend lang in je hol om over na te denken
aaaahhh.. dus het gaat niet om in wat voor auto je rijdt, als je maar in de omgeving kunt laten zien wat je verdiend, mooie jongen hoor, en ga nu maar aan je gezinsleven beginnen want je hoort hier totaal niet thuis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Oh, komen we weer met het verhaal hoe lang je auto wel niet blijft rijden?
Een man met een degelijke loon en een portie zelfrespect wilt niet in oude kutbak rijden.
Na 20 jaar is zo'n bak afgeschreven, en als je het geld hebt voor een 3 jaar oude auto, heb je dat 5 jaar later ook. Zal mij geen hol interesseren dat de auto in de showroom maar tot 200.000 zal draaien.
Jij blijft maar doordraven dat jouw dikke amerikaan oh zo goed is, altijd blijft draaien, en er nooit wat aan stuk zal gaan. Zoals dat ding zich op de weg gedraagt gedraagt zich een boot op het water.
Ik rij efficienter, en veiliger, voor mezelf, en mede-weggebruikers.
Er is geen punt aan een dikke oude amerikaan waarvan ik het voordeel van zie![]()
Dat je auto nog steeds na 30 jaar rijdt (waarvan 25 jaar in een garage) is het enige wat je e-penis nog groot houdt. Vraag me af wat er zal gebeuren als je auto niet meer start.
Okay...... heb je je ook nog op iets of iemand af te geven?, anders is er ook niks aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef Marco001 het volgende:
oeh, mag ik meedoen?
Wel even ergens een geschikte europeaan weg zien te vogelen en dang aan met die banaan
zoiets dus:
1985 Merc. 500SEC
[ afbeelding ]
1600 kilo, 5 liter V8, 245 pk, 399 nm
en heel belangrijk: RWD
0-60 mph = 7.8 sec top is 230 km/h(143 mph)
Of, in de lightweight hoek:
Porsche 944 Turbo:
[ afbeelding ]
top van 250+ en 0-100 in iets van 6 seconden..
Ik ben gewoon doodleuk 1:8 naar zuid duitsland gereden, was het leuk op Fok! in het weekend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, Chevelle, ben je weer terug na een weekendje voorovergebukt staan op verscheidene homoparkeerplaatsen langs 's lands snelwegen om de benzinerekening voor je Amerikaanse slurper te voldoen?
Weet ik niet, ik moest werken om het onderhoud van mijn plastic doos te kunnen betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik ben gewoon doodleuk 1:8 naar zuid duitsland gereden, was het leuk op Fok! in het weekend?
Hier kan ik niet op afgevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moest werken om het onderhoud van mijn plastic doos te kunnen betalen.
Neuh, ik vind het veel te leuk om iemand met een lelijke oude Amerikaan over en weer af te geven met iemand met een lelijke oude Japanner.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:
Hier kan ik niet op afgeven
Je bent te goed voor dit topic...wegwezen
Zo lelijk is die Amerikaan toch niet? En zo oud is die Japanner toch niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het veel te leuk om iemand met een lelijke oude Amerikaan over en weer af te geven met iemand met een lelijke oude Japanner.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:57 schreef D. het volgende:
Zo lelijk is die Amerikaan toch niet? En zo oud is die Japanner toch niet?
Ja nog mooier, randdebiel dat je d'r zit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Joh, krijg eens lekker de tyfus, en de tering erbij, nagenast.
Op elk vlak verslaan zei je he? Duurzaamheid op vermogen is iets waarvan jij in je meccano-fisher price combinatie nooit ervaring in zult krijgen, en je hebt een airbag?, dat is maar goed ook want op den duur rijdt elke mongool zich met zo'n kutbak wel tegen een boom aan, denk je in een fucking formule 1 auto met een 1400tje, verslaan op elk vlak?, stom roekeloos rijden ja zonder enige rekening houdend met wat voor verkeer dan ook.(kijk, mijn honda kan ook 100 in de stad!)
Er zijn meer redenen waarom deze auto's niet gesloopt worden, ik hoef niet bang te zijn dat mijn computertje bevriest in de winter of dat hij om de zoveell tijd loopt te bemoeien dat er zo weinig druk in de banden zit.
En nou wordt ie helemaal mooi, een Honda-civic rijder die Amerikanen beklaagd op een lelijk design?, man, jij hebt helemaal niet eens recht van spreken, dat ding van jou is ontworpen op basis van de vorm van een ei, het zal me niet eens verbazen als het uit de kut van een of ander afrikaans pisdier zou komen.
Nee hoor Googol, je bent een aardige jongen, je bent alleen uit het verkeerde gat gekomen en helaas niet in het toilet geboren, had de boel enorm gemakkelijker gemaakt.
1:8 ??? Heb je volgas met een aanhangwagen vol met duplo-blokken bergop tegen de wind in gereden ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon doodleuk 1:8 naar zuid duitsland gereden, was het leuk op Fok! in het weekend?
Je gaat je bijna afvragen waarom er zoveel van die Honda demotivationals zijn en wat voor 'n mensen ze maken, niet?quote:
Nee hoor, het zal best een leuk bakkie voor de boodschappen zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen waarom er zoveel van die Honda demotivationals zijn en wat voor 'n mensen ze maken, niet?
Een plaatje gemaakt door precies het type persoon die het afbeeldt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee hoor, het zal best een leuk bakkie voor de boodschappen zijn, maar jij gaat serieus in op een klasse waarvan iedereen weet dat deze net een stapje te hoog is voor je, dus ik denk, ik maak het maar even duidelijk door middel van een plaatje
Klasse in een amerikaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee hoor, het zal best een leuk bakkie voor de boodschappen zijn, maar jij gaat serieus in op een klasse waarvan iedereen weet dat deze net een stapje te hoog is voor je, dus ik denk, ik maak het maar even duidelijk door middel van een plaatje
Ik hoef niet te laten zien dat ik rijk ben met mn auto. Ik zie uiteraard meer rijplezier in een RX-8 dan in welke andere auto dan ook die niet in zn klasse komt. Ik rij efficienter qua inhoud vs vermogen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
aaaahhh.. dus het gaat niet om in wat voor auto je rijdt, als je maar in de omgeving kunt laten zien wat je verdiend, mooie jongen hoor, en ga nu maar aan je gezinsleven beginnen want je hoort hier totaal niet thuis.
Je rijdt efficienter..... nee, want je koopt om de 5 jaar weer wat anders komt een hoop productie en materialen bij kijken lieve schat.
Je rijdt veiliger - so-so, jij hebt meer veiligheid in je auto zitten daar waar ik meer oplet op het verkeer, ook die vlieger gaat niet helemaal op dus.
Dan pak ik die andere Chevelle, en jij, wat doe jij?.... een Becammetje maar weer?
Zeker als je een Amerikaan als voorbeeld geeft. Dan is het niet alleen moeilijk voor te stellen maar ook nog eens lachwekkend tot in het belachelijke.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Autorijden met klasse, moeilijk voor te stellen als Honda-rijder he?
Logische auto's? Wie wil er nu een logische auto?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zeker als je een Amerikaan als voorbeeld geeft. Dan is het niet alleen moeilijk voor te stellen maar ook nog eens lachwekkend tot in het belachelijke.
Is waarschijnlijk ook waarom degenen die met hun lul vastzitten in de uitlaat van een Amerikaan (letterlijk of figuurlijk, zie Stefan_P) zich zo bedreigd voelen door Hondaatjes en andere logische auto's ... hun keuze is gewoonweg NIET te verantwoorden als je er niet een zelf-verzonnen status aan plakt.
Doe mij maar eentje die doet waar een auto voor bedoeld is ... en hoe beter de auto dat doet, des te beter de auto is. Een paraplu die maar een beetje regen tegen houdt is ook een KUT-paraplu. Logisch. Dat m'n auto ook nog eens mooi is is mooi meegenomen maar zeker geen pré.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Logische auto's? Wie wil er nu een logische auto?
Doe mij maar gewoon een mooie.
Een auto is bedoelt om mee te rijden. Dat doen ze allemaal wel (op die Honda's die stilstaan van sommigen hier naquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje die doet waar een auto voor bedoeld is ... en hoe beter de auto dat doet, des te beter de auto is. Een paraplu die maar een beetje regen tegen houdt is ook een KUT-paraplu. Logisch. Dat m'n auto ook nog eens mooi is is mooi meegenomen maar zeker geen pré.
Ow ... en wel effe schelden in dit topique, he ... mooie lamlul.
Bij een echte auto-liefhebber gaat het JUIST om de techniek. Iemand die puur om esthetische redenen een auto koopt is net zo goed af met een leuk schilderij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Een auto is bedoelt om mee te rijden. Dat doen ze allemaal wel (op die Honda's die stilstaan van sommigen hier na) Autorijden is emotie. Het belangrijkste is dat ie mooi is, als ie dan ook nog goed rijdt is dat mooi megenomen
Dat ik dat moet uitleggen
Een echte autoliefhebber had dat wel geweten
Lul
Juist om de techniek?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij een echte auto-liefhebber gaat het JUIST om de techniek. Iemand die puur om esthetische redenen een auto koopt is net zo goed af met een leuk schilderij.
Beter excuus dan "looks" als het om auto's gaat en Amerikanen ter sprake komen, niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Juist om de techniek?
Dan zou ik net zo goed een Honda kunnen kopen![]()
Ow wacht...ik snap 'm, techniek is jullie enige excuus
Je koopt een Jap voor de Fun-Factor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Beter excuus dan "looks" als het om auto's gaat en Amerikanen ter sprake komen, niet?
Maar veiligheid, wegligging, zuinigheid, hoe praktisch 'ie is, fun-factor ... allemaal punten om liever een nieuwe Jap dan een (oude) Amerikaan te kopen.
Fun-factor? Yup ... ik heb 't een stuk meer naar m'n zin in m'n twee zitter targaatje (met electrisch bedienbaar achterraampje), voorbij schietend aan benzinestations, dan jij ooit zult hebben in je rochelende Amerikaan. Jij zou het ook meer naar je zin hebben en dat weet je zelf ook wel ... maarja ... je hebt een nep-imago hoog te houden, nietwaar? "Mooie, klasse" Amerikaan
Zolang als wij techniek als excuus kunnen aandragen en jij er niets tegenover te zetten hebt vinnik het prima, heur. Maar ik begrijp als je hier niet verder op in wilt gaan.
McDonalds-balie-medewerker.
Iedere keer dat ik naast zo'n roestbak als de jouwe staat is de fun-factor ineens factor 10.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je koopt een Jap voor de Fun-Factor.
Nou mottie echt niet gekker worden, wanneer is er zoiets als een fun-factor met dat ding van jou dan?
Je hebt het nog nooit gehoord, dus.quote:Geluid? - waardeloos
Mjah ... geen chroom daar ... en er is hier en daar meer dan een liniaal gebruikt om het vorm te geven. Ook is er geen enkele kliko gesneuveld voor m'n interieur wat meer is dan je van jouw lego-doos kunt zeggen.quote:Interieur?- dodelijk saai (maar goed dat je veiligheidsmiddelen hebt)
Dan begrijp ik al helemaal niet waarom je in dat wrak rijdt waar je in rijdt want Clio's zijn nogal te hoog gegrepen voor die groot-consument van je.quote:Vermogen? - totaal niet interesstant daar waar de gemiddelde Clio je nog poep rijdt, en geloof me, er is 1 ding waar ik een nog grotere hekel hebdan Japanse karakterloze kutbakken
Kijk mammie! Van hier naar Parijs op één tankje en dan onderweg nog lol gehad ook!quote:Verbruik? - Kijk mammie, daar aan de berm groeien bloemetjes als ik gas geef, PLEURT toch op joh!!
Kommaar opquote:En de techniek als excuus gebruiken?.... daar ben jij helemaal de persoon niet voor?, wat snap jij dan van de techniek behalve hetgene wat je in de folder gelezen hebt?
Als ik een Amerikaan onder m'n toch al veel te vette hol zou hebben dan zou het plaatje om kansloos over te komen af zijn, hequote:Nee, Je bent een aardige jongen, je moet alleen niet zo je best doen om te kansloos over te komen, paasei!![]()
En jij bent zo'n iemand met een bolide die snelle tijden neerzet?, nee?, hou je muil dan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef Xtr3mE het volgende:
Corvette dit, corvette dat...
En maar te zwijgen over de chevrolet in de WTCC, niet alleen worden ze uitgereden door de diesels maar
rijden ze ook nog es als een natte dweil
(@ 1.06)
Ach en iemand die snelle tijden neerzet op de nordschleife neem ik wat meer serieus
Imo is de Chevy Camaro wel mooiquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Googolplexian het volgende:
Amerika begint het te begrijpen:lelijke vierkante bakken!
Waar lees jij dat hij een snelle bolide heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
En jij bent zo'n iemand met een bolide die snelle tijden neerzet?, nee?, hou je muil dan!
Ja, enigszins geinig.....maar ik denk niet dat deze gelijk geprijst aan je saaie kutbak, is het wel?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Googolplexian het volgende:
Amerika begint het te begrijpen:lelijke vierkante bakken!
Moet dat?, ik en googol zeiken tenminste elkaars eigendommen af, nu gaat iedereen er autootjes bijverzinnen die ze hopelijk ooit nog eens krijgen met de staatsloterij, kansloze situatie dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Waar lees jij dat hij een snelle bolide heeft?
Ah.... en wat mag jij dan wel niet hebben om het te bekritiseren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Imo is de Chevy Camaro wel mooiMaar we hebben het over oude grafbakken uit de jaren 60-70 en 80.
Lijken net lijkwagens
Kan nooit erger zijn dan die perspectief-uitdagende opoe-bak van je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah.... en wat mag jij dan wel niet hebben om het te bekritiseren?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef Fogel het volgende:
Googol, wat rij je eigenlijk?
Had dit dan als reactie geplaatst, dat slaat tenminste op zijn reactie, niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Moet dat?, ik en googol zeiken tenminste elkaars eigendommen af, nu gaat iedereen er autootjes bijverzinnen die ze hopelijk ooit nog eens krijgen met de staatsloterij, kansloze situatie dan.
Meeste oude Amerikanen zijn een doorn in het oog, en een verstikking als je achter ze aan rijdt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah.... en wat mag jij dan wel niet hebben om het te bekritiseren?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Honda CRX VTi-E
Die E staat trouwens voor dit:quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, lijkt erg op zo'n Bassie en Adriaan auto
Maar wees gerust, ik rij (voorlopig) Europees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |