Hem? Hen bedoel je, dunkt me.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:26 schreef D. het volgende:
We zullen hem echt niet uitlachen hoor, we hebben gewoon medelijden
hij zei 15 jaar oud. Amerikanen die wat minder goed in bochten zouden zijn zijn 25+quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er weinig gelachen na de eerste bocht ... als de toeschouwers niet te wreed zijn.
body kit? Nooit!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hem? Hen bedoel je, dunkt me.
Een 15-jarig Amerikaans blok staal van inferieure kwaliteit die na elke bocht moet tanken om de LPG-tank () bij te vullen die racet tegen een 15-jarig stuk plastic met een naaimachinemotortje die na elke bocht moet stoppen om zijn Veilside bodykit weer vast te ducttapen. Lijkt me aan beide kanten genoeg te lachen.
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef bietelboer het volgende:
[..]
mwa ding weegt 900 kilo met een kleine 200 pk kom ik aardig van me plek hoor
Haal jij wel 1 volledige ronde op 1 tank?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
En hoe gaan jullie dat regelen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
ligt aan hoe groot die ronde isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haal jij wel 1 volledige ronde op 1 tank?
Dat lijkt me leuk om een keer te doen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
geen idee. Wanneer is de Fok sprintdag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En hoe gaan jullie dat regelen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk om een keer te doen!
Wel even wachten tot dat kreng van mij eindelijk rijdt
Zo snel alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
13 en 14 aug is ik @ the Ring
als het niet op snelheid gaat rijdt ie 1 op 11, als ik 'm 'goed gebruik' dan zo'n 3 keer zoveel gok ik. Ik heb 65 liter, dus reken maar uitquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
als het niet op snelheid gaat rijdt ie 1 op 11, als ik 'm 'goed gebruik' dan zo'n 3 keer zoveel gok ik. Ik heb 65 liter, dus reken maar uit
's?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo snel alDat ga ik niet redden
En die van mij zijn technisch ook slow ass 1.6 civics ^^
Daar had ik best bij willen zijn maar zoals je wellicht gelezen hebt ben ik aangereden en is m'n Solletje niet beschikbaar. Met de ED9 wil ik de Nur niet op want da's nu de enige auto die we hebben ^^quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef bietelboer het volgende:
Civic Club Holland heeft dat geregeld
Does pic van jou bolide!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
als het niet op snelheid gaat rijdt ie 1 op 11, als ik 'm 'goed gebruik' dan zo'n 3 keer zoveel gok ik. Ik heb 65 liter, dus reken maar uit
Delsol goed in elkaar dan? NL VTi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |