abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71655801
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je hem over laten spuiten in wit met rode rand?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71655832
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Delsol goed in elkaar dan?
Valt mee, geloof ik (moet nog bericht krijgen van de expert =_=
quote:
NL VTi?
NL VTi-E
quote:
Ik ga ook met mijn daily drive naar de ring(eerste keer) en ga ook echt niet gek doen!
Neuh ... maar als ik de ring op ga wil ik dat de auto wel in ieder geval goede banden heeft! Onder de ED9 zitten echt "dagelijks-verkeer-bandjes".
quote:
(zit je ook op cch?)
Wel ooit aangemeld maar zou registratie effe moeten opsporen =_=
Calm down, please!
pi_71655991
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:04 schreef D. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welk type is dat? ZR-1?
Calm down, please!
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 17:30:09 #129
18653 crew  D.
pi_71656411
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wanneer ga je hem over laten spuiten in wit met rode rand?
Maar dan lijkt ie niet meer op de Knight Rider
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 17:32:27 #130
18653 crew  D.
pi_71656472
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Welk type is dat? ZR-1?
Nee, LT-4

ZR-1 was er t/m '95
C4 model was er tot '96
Dit was het speciale model voor '96, omdat ze dat jaar toch ook een speciaal model wilde hebben
pi_71658417
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
Snap het topic nou eens ... stelletje postnatale aborties!

68Chevelle ... je rijdt in een auto die zo relatief zo lelijk is dat ALLE anderen mooier zijn, en dat zegt wat. Die grafbak van je en al die koetsen uit "Het Land Der Dikke Grootverbruikers Die Denken Dat Groter Beter Is Behalve In Hun Broek Of Hoofd" zijn gebouwd om die dikke grootverbruikers nog enigzins stabiel door die 20 meter brede "steegjes" te manouvreren. In een land als Nederland sta je net zo voor lul als met een moker in een operatiekamer. Ja ... paar honderd jaar geleden stond je misschien niet voor lul met die moker, dus die vergelijking gaat gewoon goed op.

en dat noemt zich auto-liefhebber

zo dus, mensen ... kommop, he
Beste Googlelul,

Jij durft zomaar schaamteloos mijn ijzeren bolides te beledigen met dat fucking winkelkarretje aangedreven door dat grasmaaiermotorretje van je?, wie denk je wel dat je bent joh, het is me godverredomme te belachelijk voor woorden dat standaard sufkutklotebakken waar jij ZELF de kreukelzone bepaald werden verkocht aan 70 jarige omaatjes om er vervolgens 12 jaar later de nieuwe generatie Vin Diesels mee op te laten groeien.

Mijn auto reed gisteren, vandaag, morgen, en over 20 jaar doet hij het ook, ondertussen is die Honda van jou dan al getransformeerd tot blikjes Cola Light, erwtensoep en van die spoiler/bumpers kunnen ze dan wel nog wat wasknijpers maken.

PS.... ben vanaf nu een weekendje weg..... bereid je maar voor want maandag laat ik geen spaan meer van je heel!
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71658499
pi_71659199

Einde discussie.
pi_71659400
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Einde discussie.
Omdat?.... oh wacht, een auto.......nee, niks ervan.

Next!
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:49:04 #135
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71660254
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Omdat?.... oh wacht, een auto.......nee, niks ervan.

Next!
Nee ik snap m wel...

Zo'n Audi is zo wanstaltig, die maakt elke discussie over Honda vs USA overbodig..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_71660297
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:49 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Beste Googlelul,

Jij durft zomaar schaamteloos mijn ijzeren bolides te beledigen met dat fucking winkelkarretje aangedreven door dat grasmaaiermotorretje van je?
Wat jij ijzeren bolides noemt noem ik coupé lijkwagens en dat grasmaaimotortje laat jouw hillbillybak gewoon staan op elk vlak. Dus ja ... ik rijd rondjes om je gevouwen, plaatstalen sky-leer verpakking.
quote:
Wie denk je wel dat je bent joh, het is me godverredomme te belachelijk voor woorden dat standaard sufkutklotebakken waar jij ZELF de kreukelzone bepaald werden verkocht aan 70 jarige omaatjes om er vervolgens 12 jaar later de nieuwe generatie Vin Diesels mee op te laten groeien.
Nou gaat iemand die in een auto met de luchtweerstand van z'n schoonmoeder rijdt iets zeggen over kreukelzones? Mhuwuauhahahaa! Ik heb tenminste nog een airbag voor m'n hoofd. En je beschrijft precies die overcompenserende Vin Diesel tiepjes die uiteindelijk (net als in de film, papa!) in zo'n grafbak terecht komen die je niet vooruit krijgt als de motor niet zo groot is dattie in je zicht gemonteerd moet worden.
quote:
Mijn auto reed gisteren, vandaag, morgen, en over 20 jaar doet hij het ook, ondertussen is die Honda van jou dan al getransformeerd tot blikjes Cola Light, erwtensoep en van die spoiler/bumpers kunnen ze dan wel nog wat wasknijpers maken.
De enige reden dat jouw auto nog niet terug is gesmolten naar de wapens uit die mislukte oorlog van NOG zo'n goed voorbeeld van Amerikaans inzicht is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een slechte wegligging, goedkope bouwkwaliteit, asociaal verbruik en een design waar geen mooie lijn aan te pas komt (of een passer) gecombineerd met techniek die verklaart waarom die schijtbakken voor een prikkie verkocht kunnen worden een plek hebben op de weg die ook bedoeld is voor gewoon vervoer ... en liefhebbers van rijden.
quote:
PS.... ben vanaf nu een weekendje weg..... bereid je maar voor want maandag laat ik geen spaan meer van je heel!
Nou, steek deze dan maar alvast een weekend lang in je hol om over na te denken
Calm down, please!
pi_71662132
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef Darkomen het volgende:
Ik mis Turquaz52 en OxygeneFRL eigenlijk nog in dit topic,
Ingeklokt.. wel 3 pagina's laat, but what the fuck.. volg het wel

Ohw ja, 7,3L en maar 180PK..?? En nee, nu niet zeggen koppel dit of koppel dat, met dat jaren 30 automatenbak heb je nog niks aan je motor vermogen omdat het schakelen gewoonweg 5 seconden duurt en 2/3 van je vermogen in rook op gaat
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_71662355
Okee.. heb de topic ff gelezen, hehehheee..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_71665486
Lekker op tijd
pi_71675702
oeh, mag ik meedoen?
Wel even ergens een geschikte europeaan weg zien te vogelen en dang aan met die banaan

zoiets dus:
1985 Merc. 500SEC

1600 kilo, 5 liter V8, 245 pk, 399 nm
en heel belangrijk: RWD

0-60 mph = 7.8 sec top is 230 km/h(143 mph)

Of, in de lightweight hoek:
Porsche 944 Turbo:

top van 250+ en 0-100 in iets van 6 seconden..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:58:05 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_71686870
quote:
Wat doet die neanderthaler in mijn auto ??

Rijdt gewoon heerlijk, en ja het deint een pietsje
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:18:13 #142
45833 crew  Fogel
pi_71692165
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:49 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ingeklokt.. wel 3 pagina's laat, but what the fuck.. volg het wel

Ohw ja, 7,3L en maar 180PK..?? En nee, nu niet zeggen koppel dit of koppel dat, met dat jaren 30 automatenbak heb je nog niks aan je motor vermogen omdat het schakelen gewoonweg 5 seconden duurt en 2/3 van je vermogen in rook op gaat
Maar dan wel een auto van een formaat waar ik mijn andere twee autos in de laadbak kan parkeren en dan nog plek over heb voor boodschappen

PS Chevelle, zou je op mijn PM willen reageren?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:24:43 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_71707802
quote:

[..]

Vast wel... maar dat wordt dan maandag gok ik zomaar
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_71708344
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef D. het volgende:

[..]

mijne weegt bijna het dubbele, maar heb ook bijna het dubbele aan pk's. Ik durf de strijd wel aan hoor
Want 1800 kilo heeft net zoveel grip in de bocht als een bak van 900
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71708696
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ehh ... waarom niet?
Calm down, please!
pi_71708964
quote:

[..]

Beste Googlelul,

Jij durft zomaar schaamteloos mijn ijzeren bolides te beledigen met dat fucking winkelkarretje aangedreven door dat grasmaaiermotorretje van je?, wie denk je wel dat je bent joh, het is me godverredomme te belachelijk voor woorden dat standaard sufkutklotebakken waar jij ZELF de kreukelzone bepaald werden verkocht aan 70 jarige omaatjes om er vervolgens 12 jaar later de nieuwe generatie Vin Diesels mee op te laten groeien.

Oh, komen we weer met het verhaal hoe lang je auto wel niet blijft rijden?

Een man met een degelijke loon en een portie zelfrespect wilt niet in oude kutbak rijden.
Na 20 jaar is zo'n bak afgeschreven, en als je het geld hebt voor een 3 jaar oude auto, heb je dat 5 jaar later ook. Zal mij geen hol interesseren dat de auto in de showroom maar tot 200.000 zal draaien.

Jij blijft maar doordraven dat jouw dikke amerikaan oh zo goed is, altijd blijft draaien, en er nooit wat aan stuk zal gaan. Zoals dat ding zich op de weg gedraagt gedraagt zich een boot op het water.

Ik rij efficienter, en veiliger, voor mezelf, en mede-weggebruikers.
Er is geen punt aan een dikke oude amerikaan waarvan ik het voordeel van zie

Dat je auto nog steeds na 30 jaar rijdt (waarvan 25 jaar in een garage ) is het enige wat je e-penis nog groot houdt. Vraag me af wat er zal gebeuren als je auto niet meer start.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71708992
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ehh ... waarom niet?
Waarom wel?
[/quote]
  Moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:37:34 #148
18653 crew  D.
pi_71709105
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nee, ik heb natuurlijk veel meer grip want meer gewicht wat me op de weg drukt
pi_71709268
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Waarom wel?
Slechtere wegligging door meer massa(traagheid) is niet hetzelfde als minder grip hebben.
Meer gewicht wat door de banden op de weg drukt + bredere banden = ongeveer dezelfde grip.
Calm down, please!
pi_71719184
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Slechtere wegligging door meer massa(traagheid) is niet hetzelfde als minder grip hebben.
Meer gewicht wat door de banden op de weg drukt + bredere banden = ongeveer dezelfde grip.
En in de regen dan?
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')