Het half leeg/vol glas verhaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Werkloosheid loopt nog steeds op hoor.
Maar minder snelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Ach ja, 50% kans niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef FinancialBubble het volgende:
Overigens wel aardig van de beursanalist bij BNR deze ochtend. hij voorspelde dat het banencijfer uit de VS erg mee zou gaan vallen, en dat de beurzen als een raket omhoog zouden gaan. Had hij goed voorspeld. Het gebeurt niet vaak dat ze zo'n directe tip geven, en dat die dan ook nog uitkomt.
Hier zou een grafiek naast moeten staan van mensen die i.p.v. 40 uur, 36-32-20 etc uur zijn gaan werken. Die gaan wel een x aantal uren minder werken maar zijn niet werkeloos. Die mensen hebben wel weer minder uit te geven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
met 0,1% noem ik nou niet echt een afname, meer een meetfout.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach ja, 50% kans niet?
Vraag me trouwens af waarom steunaanvragen relatief gezien zo hoog blijven, terwijl de werkloosheid af zou nemen.
Niet te vroeg juichen, de laatste tijd viert het optimisme haar hoogtij dagen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Lemans24 het volgende:
En 292 blijkt wederom niet haalbaar.
Dit was de top, dit is de top.
Pff, de 300 halen we nog wel hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt er eventjes op... t/m volgende week donderdag wat down is waarschijnlijk. Daarna de laatste leg up t/m expiratie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Lemans24 het volgende:
nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Pff, de 300 halen we nog wel hoor
Over 2 weken expiratie, ik gok op 298 ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
nee.
Ik ga nu op vakantie, ben benieuwd waar de AEX staat over twee weken
Dan wil ik wel eerst mijn 275 tussendoor hebben gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Over 2 weken expiratie, ik gok op 298 ofzo.
Waarom denk je dat? Ivm geschreven calls?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Over 2 weken expiratie, ik gok op 298 ofzo.
t/m donderdag kunnen we corrigeren. Voor vrijdag shorts sluiten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eerst mijn 275 tussendoor hebben gezien
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ivm geschreven calls?
http://www.euronext.com/trader/advancedmarketderivatives/advancedmarketderivatives-3623-EN.html?contractType=8&mnemo=AEX&exerciceType=EUR&selectedMepDerivative=2 << Veel open interest op 280 en 290, misschien dat we onder de 280 eindigen op expiratie.
Denk zelf dat het iets langer gaat duren, maar dat we voor de expiratie hebben gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
t/m donderdag kunnen we corrigeren. Voor vrijdag shorts sluiten.
Opvallend dat de AEX geen nieuwe highs maakte, terwijl de S&P alleen maar hoger leek te gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:57 schreef Misan het volgende:
vraag me alleen wel af waaom Azië en Europa recht omhoog knallen... alleen die werkloosheidscijfers?
AEX
[ afbeelding ]
In deze markt kan het heel snel gaan. Ik denk niet dat we vrolijk 4 weken doen over een correctie. Correctie zal wel beperkt blijven tussen de 270-280 ofzo, in 3 tot 5 handelsdagen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Denk zelf dat het iets langer gaat duren, maar dat we voor de expiratie hebben gecorrigeerd.
Daarna in de polonaise naar de 330
Dollardalingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Opvallend dat de AEX geen nieuwe highs maakte, terwijl de S&P alleen maar hoger leek te gaan.
Hoerenjong, je hebt toch een keer gelijk gekregen (50% kans)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat we morgen nog wel wat up kunnen, dan volgende week wel een langere correctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |