abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71683042
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nee, zaterdagavond is het stappen hier.

Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?

De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71683061
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Rhapsody het volgende:
PSV - Bnei Yehuda (Tel Aviv, Israel)
NAC - Villarreal
Twente - Qarabag (Azerbeidzjan)
SC Heerenveen - PAOK Saloniki

Redelijk zware pot voor Heerenveen en erg zwaar voor NAC. Verder mag het voor Ajax, PSV en Twente geen probleem zijn om de poules te halen.
Tering hee Heerenveen en NAC krijgen een hele zware tegenstander. Niet normaal meer
pi_71683127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef SCH het volgende:
Hele lastige loting voor jullie denk ik. Zijn van die geniepige rotclubjes dit.
Jullie tegenstander is ook niet misselijk. En NAC treft een tegenstander die erg goed kan voetballen
pi_71683188
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Morgenavond ben ik er niet.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:19 schreef denthemen het volgende:
Sorry jongens, ik ben er morgen ook niet En PSV uit ook al niet
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Breach het volgende:

[..]

En Sparta thuis ik ook nog eens niet. Dus ik moet haast wel gaan lappen voor Bratislava
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:58:27 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71683241
Blijft altijd lastig zo'n Slowaakse ploeg. Maar als we die club niet onderschatten zouden we de groepsfase moeten halen. Maar het zal wel moeizaam gaan denk ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71683414
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

[..]

http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
Die servers is best goed
pi_71683560
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef mash_ het volgende:

[..]

Die servers is best goed
service*

Vind ik ook heel mooi, Ajax gaat mee met de tijd
pi_71683966
thinking about a new tattoo on the inside of my arm, but whatt!!???about 2 hours ago from UberTwitter

Dat wordt ook een nieuwe rage bij onze verdedigers.. je armen vol laten tatoeëren
pi_71683991
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nee, zaterdagavond is het stappen hier.
En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is? Jij moet en zal om 7 uur al in de kroeg staan? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71684113
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:

[..]

Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?

De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook
Whehe. Wat een geleuter inderdaad.
pi_71684127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zich druk maken op de twitter van een speler
Zo lang hij maar goed voetbalt boeit het me daadwerkelijk niet wat hij de wereld in slingert.
Maar dat doet ie niet .

V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
pi_71684179
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar dat doet ie niet .

V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
Hier ben ik het toch wel mee eens
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:30:57 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71684219
Mooie loting voor Ajax.
Moet helaas wel de return missen.. En niet alleen die van Ajax .
-
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:32:11 #215
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71684251
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef Frankz0rz het volgende:
thinking about a new tattoo on the inside of my arm, but whatt!!???about 2 hours ago from UberTwitter

Dat wordt ook een nieuwe rage bij onze verdedigers.. je armen vol laten tatoeëren
"Ajax Landskampioen 2009/2010"?
pi_71684360
quote:
Logisch aan t redeneren en niet die standaarduitspraken aan t doen (Heerlijk dat ie gewoon met pet en simpele kleding heen en weer loopt )

Die vrouw komt niet echt professioneel over.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:40:56 #217
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71684480
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef BluesRebel het volgende:

Die vrouw komt niet echt professioneel over.
Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
pi_71684518
Nee, dat meisje moet wel extreem lekker zijn, want van d'r kwaliteiten moet ze het niet hebben

Maar ik snap ook wel dat ze iemand aanstellen waar weinig mediagenieke spelers als Van der Wiel (:')) niet te bang voor zijn.
pi_71684536
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
Zolang ze alles netjes doorslikt is dat toch niet zo´n heel groot probleem?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71684585
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv

Wie was die vrouw vandaag in Zwitserland namens Ajax? Nooit eerder gezien
pi_71684677
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef BluesRebel het volgende:
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv
Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:49:08 #222
51286 w00h00
Digital man!
pi_71684728
Het is eigenlijk ook wel stil rondom de contract verlenging van Vermeer, dat zou toch ook allang afgerond zijn.
pi_71684752
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto

Nu nog iets bedenken voor Aisatti, die durft al helemaal niet
pi_71684818
heeft iemand een plaatje, of nog beter, bewegend beeld van die chick?

En van der Wiel is een kneus. Daar heb ik op zich geen moeite mee als het een topper zou zijn maar dat is het vooralsnog niet en dus wekt dat kutfaggotgetwitter van die gast alleen maar irritatie op.

En dat ook niemand m dat even vertelt in zijn omgeving, onbegrijpelijk.
pi_71684847
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71684875
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
En terecht, is net het zwakzinnige broertje van Galasek. Zoutloos.
pi_71684876
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

service*

Vind ik ook heel mooi, Ajax gaat mee met de tijd
was wel heel slim van me

En ja goed omtezien.
pi_71684911
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Erg jammer.. ik snap wel dat hij niet (veel) beter is dan Enoh, Gabri, de Zeeuw etc., maar het is gewoon jammer. Hij heeft nooit echt slecht gepresteerd vind ik en nooit ook maar gezeurd over een plek. Had beter bij Groningen moeten blijven achteraf gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door BluesRebel op 07-08-2009 16:09:03 ]
pi_71685069
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Porcupine Tee - Normal
pi_71685112
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.

Prijzen doen nu meer dan het dubbele.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71685182
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Heb jij iets tegen Galasek?

Ben het er toch niet mee eens. Lindgren zeurt NOOIT en heeft een voorbeeldige houding. Als het team draait is hij erg nuttig, als het niet draait is hij minder helaas. Zou 'm graag zien blijven, maar snap het ook wel als ie zou verkassen. Gat kun je opvullen met Donald.

Wanneer tieft die klote-Sno trouwens op naar Duitsland?
pi_71685234
Slovan Bratislava! Echt een supermooie loting! Jammer dat ik er al ben geweest en voor m'n sjaaltjesverzameling hoef ik er ook niet meer heen, maar Slovan moet echt te doen zijn. Niveautje Slavia waar je in principe gewoon 2 keer met 1 a 2 doelpunten verschil van moet winnen. Stadion heeft 30.000 plekken. Verwacht niet dat dat vol zal raken. Bratislava is gewoon een erg leuk en mooi stadje.

Mooie voor mij is dat ik dit kan combineren met een trip naar Praag + Brno. Kan ik nog een competitiewedstrijdje van Slavia meepikken en m'n laatste paar spullen in Praag ophalen en ff al m'n vrienden weer zien.

Dit was echt 1 van de kandidaten die ik heel graag wilde loten.

Oh ja, nog een tip: drink geen Slowaaks bier, maar bestel er gewoon Tsjechisch bier. Slowaaks bier is echte bocht vergeleken met Tsjechisch bier, wat ook overal te koop is.

En Slowaakse vrouwen zijn:
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71685243
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.

nu maar hopen dat de datum klopt dan
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:08:44 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71685327
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is? Jij moet en zal om 7 uur al in de kroeg staan? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71685378
Lekker belangrijk hoe van der Wiel twittert....
pi_71685464
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:

Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:18:11 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71685641
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

[..]

Nee Houniet, het is heel normaal dat je je moet verantwoorden t.o. andere forumgebruikers. .
-
pi_71685824
quote:

[..]

[..]

Waarom ga je überhaupt op in Houniet .
Porcupine Tee - Normal
pi_71685857
Is er al een reactie vanuit het kamp Slovan?
pi_71685890
quote:

[..]

[..]

Maar als ik het dus goed begrijp heb je een seizoenskaart en ga je zaterdag niet omdat het uitgaansavond is? Gewoon laten schieten joh dat uitgaan, of iets later verschijnen Hounietje.
pi_71685943
quote:

[..]

[..]

Ga maar lekker stappen, je mist toch niks, alleen een galavoorstelling, 7 goals en een geweldige sfeer
pi_71686145
quote:
Ik ga gewoon niet.
Zeg dat dan gewoon in plaats van een lame excuus
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:55:00 #243
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71686793
quote:

[..]

[..]

pi_71687018
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.
Is opzich een goed idee. Ik ga misschien wel hetzelfde doen. Even wat vrienden opzoeken in Praag en dan met student agency naar Brno. Heb je daar een plaats om te slapen? Ik ga eens ff kijken of ik op de uni dorm bij een vriendin kan slapen, je kan daar overigens ook zeer goedkoop een kamer huren.

Bratislava is trouwens een leuke maar kleine stad, maar met een Zlatý Ba¸ant op een terrasje is het sowieso goed vertoeven

Voor Oleguer en Lindgren lijkt het doek definitief te zijn gevallen en geen Anita in de selectie
edit: en Kennedy en Sno

[ Bericht 2% gewijzigd door Dvm86 op 07-08-2009 17:31:11 ]
pi_71687137
Praag en Brno heb ik altijd slaapplekken. In Bratislava heb ik nog een ex, maar ik denk niet dat die me graag over de vloer wil hebben. Zeker niet met een slok op.
pi_71687249
quote:
Vroeger luisterden voetballers naar André Hazes of The Cats, maar daarvoor lopen Van der Wiel en zijn generatiegenoten niet meer warm. De voetballer uit Osdorp luistert al vanaf de middelbare school naar Amerikaanse rapmuziek en zoals dat met echte fans gaat, begon hij uiterlijk ook steeds meer te lijken op de artiesten die hij adoreerde. Als puber had Van der Wiel al een tijdje een gouden tand, de broeken gingen steeds lager hangen en vanaf z'n achttiende zijn de tatoeages in opkomst.

''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''

Ook met een andere uiting imiteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert. ''Ik heb die artiesten ook nageaapt op Twitter. Aan iedereen die het wilde weten, twitterde ik berichten. Ook vanuit Barcelona, toen ik op vakantie was. Nu weet ik dat dat niet zo verstandig was.''

Volledige interview:

http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtml
pi_71687590
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Volledige interview:

Wanneer zal hij positief worden getest op cannabis?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71687872
quote:
Ook met een andere uiting imrriteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71687936
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Volledige interview:

quote:
''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''

Ook met een andere uiting imiteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert. ''Ik heb die artiesten ook nageaapt op Twitter.
Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt

Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:49:05 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71688042
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt

Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
pi_71688270
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
Hij is ouder dan mij

Edit: Even opgezocht, hij is inderdaad anderhalf jaar ouder. En ik vind wat hij doet al van een te laag niveau voor mij
pi_71688373
Sno
Porcupine Tee - Normal
pi_71688544
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

nu maar hopen dat de datum klopt dan
Ik ga hier ook echt lopen juichen als het nog niet vast staat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71688547
Kaartverkoop informatie AFC Ajax SK Slovan Bratislava

Morgen dus zowel een kaartje voor Slovan als voor PSV kopen.
pi_71688573
quote:

[..]

[..]

Kom op zeg Je snapt zelf ook dat het een slappe smoes is Hou dan gewoon je mond als je niet wilt dat mensen op je gaan reageren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:16:49 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71688742
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
pi_71688822
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
Kansloos idd.
Porcupine Tee - Normal
pi_71688849
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
pi_71689206
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er meer over Slovan Bratislava of RKC geluld zou worden, maar het valt erg tegen.
pi_71689277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
pi_71689520
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
Ik heb mn aanvraag pas eergisteren op de post gedaan hoor.. wou alleen weten hoelang zoiets duurt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:51:18 #263
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71689707
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.

Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
Geef mij maar Amsterdam
pi_71690086
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Bullebak het volgende:
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.

Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
Overstappen naar ING.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:16:56 #265
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71690424
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71690453
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Fortitudo het volgende:
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:23:08 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71690622
quote:
Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71690830
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Dus als je zo praat en dergelijke muziek luistert heb je geen hersenen?

Niet dat ik dat taalgebruik en die muziek wat vind, maar goed...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:34:05 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71690923
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ik luister zelf ook oa naar Hiphop (en ook naar hardcore, dus nu heb ik dubbel geen hersenen). Maar heb je dat interview gelezen? "Ik aap ze na, want ik vind het vet wat ze doen".

Dude grow the fuck up, je bent geen 12 meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71690930
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Nee als je dronken in Barcelona gaat twitteren heb je geen hersenen.

En wat Fathank zegt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:48:46 #271
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71691367
Het is wachten op de eerste die twittert
quote:
Vind het echt gaaf wat ie doet. Zo'n vette blackcard op die leeftijd yo, baas boven baas.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71691608
Vak 424 dus in de verkoop voor Slovan-thuis. Ik zit op 425. Kan ik dan wel kaarten halen of niet? Logisch denken levert een 'ja' op, maar Ajax en logisch denken gaat niet altijd samen...
pi_71691709
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:04:22 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71691796
quote:
Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language.
Heel FOK zit er vol mee joh.

Wat een aanstellerij. Hij voetbalt bij Ajax, hij verdient honderduizenden euro's per jaar, hij regelt de lekkere chicks. Maargoed, lach en scheld 'm lekker uit. Op een internetforum.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:14:20 #275
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71692054
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
Volgens mij alle clubcardhouders als ik het zo op Ajax.nl lees.
Zuid 1 staat er wel specifiek bij dat het voor SCC-houders is.

Ook wazig eigenlijk
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:22:03 #276
51286 w00h00
Digital man!
pi_71692290
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Volgens mij alle clubcardhouders als ik het zo op Ajax.nl lees.
Zuid 1 staat er wel specifiek bij dat het voor SCC-houders is.

Ook wazig eigenlijk
SCC hoort bij de harde kern, CC niet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:41:52 #277
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71692816
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef w00h00 het volgende:

[..]

SCC hoort bij de harde kern, CC niet
Jah like duh Daarom is het toch wazig dat elke cc-er een kaart kan kopen voor 410
Is voor de vrije verkoop toch wel een vol vak, maar toch.
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:53:27 #278
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71693177
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niets hoor Barcatje.
Je jankt dus weer eens om niets!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71693806
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef fathank het volgende:

[..]

heeft VWO gedaan
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:04:27 #280
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71695373
quote:
Darko Bodul op huurbasis naar Roda JC

vrijdag 07 augustus, door glenncorvers, Heerlen, 21:50u, l1.nl
Roda JC huurt Darko Bodul voor één jaar. De 20-jarige Bodul stond vanaf 2008 onder contract bij Ajax. Hij speelde voor Ajax twee seizoenen bij sc Heerenveen.

Daarvoor speelde hij voor First Vienna FC in Oostenrijk. Bodul heeft één officiële wedstrijd meegespeeld met Ajax en wist daarin niet te scoren. Hij wist het afgelopen jaar nog niet door te breken, de coach van Ajax; Martin Jol laat hem liever een jaar ergens anders ervaring opdoen.

De Oostenrijkse Kroaat traint vanaf maandag mee bij Roda JC. Hij zal als vervanger van de naar Feyenoord vertrokken Cissé gaan spelen.
Slecht geschreven en op website L1 en teletekst L1 (nog) niets terug te vinden...
pi_71695401
In VI melden ze net dat Ajax gaat proberen om de data tegen Bratislava te verschuiven.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:17:33 #282
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71695761
Wens Darko veel succes toe! Hoop dat hij in een jaar Roda veel goeds laat zien, want daarna bestaat Roda niet meer. (Hoop ik.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71695849
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef BluesRebel het volgende:
In VI melden ze net dat Ajax gaat proberen om de data tegen Bratislava te verschuiven.
Dat hadden ze dan toch vandaag al moeten doen? Dat is was ik begreep van die Taylor die de loting verzorgde iig.
pi_71695939
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat hadden ze dan toch vandaag al moeten doen? Dat is was ik begreep van die Taylor die de loting verzorgde iig.
Misschien hebben ze t ook gedaan en heeft VI t verkeerd? Neem aan dat Ajax t echt wil ze niet zo dom zijn om zoiets over t hoofd te zien. Hoewel wel een vrouw erheen was gestuurd
pi_71696123
quote:
Iemand een randdebiel noemen en dan zelf in veel KLB posten.
pi_71696317
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Slecht geschreven en op website L1 en teletekst L1 (nog) niets terug te vinden...
Lijkt me onzin.. We hebben maar 1 spits, die ook nog eens vaak geblesseerd is en waarvan velen nog niet van overtuigd zijn, en dan gaan we zijn vervanger verhuren?
pi_71697337
Ik zag in dat filmpje van voetbalzone dat ze gewoon witte netten in de Arena hebben. Hou dat alsjeblieft zo. Ik vind dat zo kinderachtig, die rode baan in het midden. Gewoon egaal wit net zoals PSV en Twente.

Sorry als mensen mij nu apart vinden
pi_71697502
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zag in dat filmpje van voetbalzone dat ze gewoon witte netten in de Arena hebben. Hou dat alsjeblieft zo. Ik vind dat zo kinderachtig, die rode baan in het midden. Gewoon egaal wit net zoals PSV en Twente.

Sorry als mensen mij nu apart vinden
Neuh hoor, je bent gewoon oubollig, net als ik.
pi_71697559
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Neuh hoor, je bent gewoon oubollig, net als ik.
Aan het begin van de ArenA hadden ze even mooie netten. Nu heb je onderin zo'n stang, die had je destijds niet. Een beetje te vergelijken met wat Roma nu heeft, alleen dan iets minder diep
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71697582
denthemen
pi_71697592
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef denthemen het volgende:

[..]

Aan het begin van de ArenA hadden ze even mooie netten. Nu heb je onderin zo'n stang, die had je destijds niet. Een beetje te vergelijken met wat Roma nu heeft, alleen dan iets minder diep
Jij hebt er goed zicht op.
pi_71697600
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja, die zeshoeken, net als wat AZ nu heeft.

Persoonlijk vind ik dat gewoon veel volwassener staan dan heel kinderachtig op z'n amateurs de clubkleuren in het net verwerken.
pi_71697603
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
denthemen
Joehoee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71697615
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja, die zeshoeken, net als wat AZ nu heeft.

Persoonlijk vind ik dat gewoon veel volwassener staan dan heel kinderachtig op z'n amateurs de clubkleuren in het net verwerken.
Die ja. Toch zijn de huidige ook wel mooi imo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71697665
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die ja. Toch zijn de huidige ook wel mooi imo
Misschien vind ik die netten wel geil omdat Kluivert daarin de belangrijkste goal van zijn leven heeft gemaakt
pi_71697765
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Je jankt dus weer eens om niets!
Ik janken . Niemand neemt je gelukkig serieus, dat scheelt .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71697800
doelen met extreem diepe netten
pi_71697837
Geef mij maar een rode baan in het midden.. 'anders' en 'AJAX'
pi_71697844
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
pi_71697856
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
doelen met extreem diepe netten
psv
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: