ach doe nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:31 schreef Allure_ het volgende:
Ik word echt bijna lesbisch van die Victora's Secret shoot.
Dat je die quotes zo snel weet te vinden doet mij denken dat je ze ergens opgeslagen hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?Waarom niet?
Heb er ook deze referenties bij gezet (zonder toestemming):
[..]
[..]
[..]
http://fotoboek.fok.nl/IQMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je die quotes zo snel weet te vinden doet mij denken dat je ze ergens opgeslagen hebt.
Fotoboek, Einstein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat je die quotes zo snel weet te vinden doet mij denken dat je ze ergens opgeslagen hebt.
C:\Document and Settings\IQM\Fapmateriaal\FOK Quotes\quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch ook ergens opgeslagen.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
C:\Document and Settings\IQM\Fapmateriaal\FOK Quotes\
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef Mirre_c het volgende:
De klb zomerhit
Ooooh wat is het een heerlijk weer
Ik fok in de vakantie de hele dag
het warme weer maakt mij erg van slag
naar het strand ga ik niet dan branden mijn voeten weg
Was het maar weer winter oooh wat een pech
Je zweet de hele dag
je oksels worden nat
stinken hoort erbij
en als je gaat slapen bak je als een ei
refrein
met de zomer in zijn bol, drinkt mr.cooper zich vol
Kijk daar is bowa weer, vechtend met een bruine beer
Wij zijn de klb, elke dag post iedereen mee.
van de sc tot Feedbackkk overal een goed gesprek
Onze mods in de klb zitten met ons opgescheept
Naar buiten kunnen zij niet
want wij posten dan ondeugend haar tiet
refrein
met de zomer in zijn bol, drinkt mr.cooper zich vol
Kijk daar is bowa weer, vechtend met een bruine beer
Wij zijn de klb, elke dag post iedereen mee.
van de sc tot Feedbackkk overal een goed gesprek
Zet nu je pc aan
Gooi dicht dat dikke raam, buiten is het veel te warm
kruip achter die pc ook baal je ervan
klacht niemand wil zomerhit inzingen
quote:
Alsof ik gehele dagen in fotoboeken aan het rondneuzen ben.quote:
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch ook ergens opgeslagen.
Dat is waar, echter jouw verwijtende "Einstein" deed mij vermoeden dat je wat anders bedoelde.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet zijn?
Ik wel, maar alleen van lekker wijven, niet van IQM.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik gehele dagen in fotoboeken aan het rondneuzen ben.
Hoewel de chickies zich natuurlijk wel allemaal in zijn fobo verzamelen zou dat wel als goed uitgangspunt kunnen dienen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen van lekker wijven, niet van IQM.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoewel de chickies zich natuurlijk wel allemaal in zijn fobo verzamelen zou dat wel als goed uitgangspunt kunnen dienen.
Je moest eens weten wat ie nog meer gebleekt heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:44 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
gadver jou smiley heeft gebleekte tanden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ie nog meer gebleekt heeft.
Zijn toilet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ie nog meer gebleekt heeft.
Wat een titelquote:Dries Roelvink helpt bij huizencrisis
Uitgegeven: 6 augustus 2009 12:56
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2009 13:02
AMSTERDAM - Dries Roelvink gaat zijn steentje bijdragen om de economische crisis te lijf te gaan. Wie de woning aan de Koningin Wilhelminalaan in Voorburg koopt krijgt een optreden van de zanger cadeau op de dag van de verhuizing.
© NU.nl/Jan Lievense
Roelvink, die onlangs de single 'Geen crisis waar Dries is' uitbracht vindt het leuk om de titel van zijn nummer in de praktijk te brengen.
"Ik ben altijd in voor een feestje en ik vind het een leuk idee om te kijken of de titel van mijn single echt werkt", zo laat hij donderdag weten.
De zanger bracht onlangs een bezoekje aan de Voorburgse woning om te kijken of de locatie geschikt is voor een optreden.
De huizenmarkt in Nederland wordt op dit moment hard getroffen door de economische crisis. Huizen blijven een stuk langer te koop staan, omdat veel Nederlanders de aankoop van een huis liever nog even uitstellen.
quote:
Ik heb nu mijn Gaastra bootschoenen aan.quote:
Ik heb ook Gaastra bootschoenen aan. Eigenlijk altijd, ook als het sneeuwtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn Gaastra bootschoenen aan.
Tezamen met een Korte (zwem)broek van Scapa en een overhemd van McG.
En natuurlijk een Ray-Ban.
Nice.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook Gaastra bootschoenen aan. Eigenlijk altijd, ook als het sneeuwt
En uiteraard een Ray-Ban, en merk-polo's![]()
Nee, die van mij zijn veel coolerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nice.
Als we gaan meeten zijn wij de echte bazen.
Staan bij jouw bootschoenen dan ook Antigua Crew aan de buitenkant?
Picca!11quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die van mij zijn veel cooler
quote:
Wat is dat voor ouwe-mannetjes schoenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Maar dan in donkerbruin.
En van het derde paar kan ik geen foto vinden, maar denk aan de klassieke bootschoen
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dat voor ouwe-mannetjes schoen
Gast, die heb ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maar dan in donkerbruin.
En van het derde paar kan ik geen foto vinden, maar denk aan de klassieke bootschoen
Pantoffels voor buiten zeg ik altijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, die heb ik.
Heerlijke schoenen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dat voor ouwe-mannetjes schoen
quote:
Precies. Ik wil die ik heb ook nog in het donkerblauw hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
ZH ziet de waarde er wel van in
Maar pantoffels klinkt zo pauper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pantoffels voor buiten zeg ik altijd
Zijn heerlycke schoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies. Ik wil die ik heb ook nog in het donkerblauw hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |