1 2 | Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de [url=www.dierenthuis.nl]Stichting Dierenthuis[/url], waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je [url=www.asielactie.nl]HIER[/url]. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.[/i] |
Zal ik dat er nog even extra bijzetten ja?quote:
of een pm naar vacrew, kan ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enne tip: als het uitverkocht is of je wil iets aan je openingspost veranderen probeer dat dan dmv een TR (gele driehoekje bovenaan het topic) of een berichtje achterlaten in V&A Feedback
Verder verwelkomen we iedereen en hopen dat het een geslaagde actie wordt
Goeie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enne tip: als het uitverkocht is of je wil iets aan je openingspost veranderen probeer dat dan dmv een TR (gele driehoekje bovenaan het topic) of een berichtje achterlaten in V&A Feedback
Verder verwelkomen we iedereen en hopen dat het een geslaagde actie wordt
Jij mag alles, fijne taartenbaksterquote:
Natte vingerwerk en dan een paar euro erbij op hèquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef MissBliss het volgende:
14.00
Meer kans dat ik het red
Ik ga morgen spullen verzamelen en richtprijzen bedenken! Hoe bedenk je richtprijzen?Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor een boek of een cd moet vragen
Hmm okequote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Natte vingerwerk en dan een paar euro erbij op hè
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Re het volgende:
ik wil wel een paar fotoshoots aanbieden specifiek op (huis) dieren gericht, apart topic voor aanmaken?
dat mag ook gewoon in de vlooienmarktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Re het volgende:
ik wil wel een paar fotoshoots aanbieden specifiek op (huis) dieren gericht, apart topic voor aanmaken?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Tvp!
En mag ik de dienst 'kittens knuffelen' aanbieden? Geen idee of het storm loopt, maar wie weet zijn er gekken liefhebbers die ze een bezoekje willen brengen.
Speciaal voor jou!quote:
Als je daar hulp/advies bij nodig hebt, dan roep je het gewoon even hier! Dan helpen we je!quote:Ik ga morgen spullen verzamelen en richtprijzen bedenken! Hoe bedenk je richtprijzen?Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor een boek of een cd moet vragen
Weertquote:
Dan ga ik ook roepenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Ik heb het lichte gekreun n.a.v. de eerdere tijd ter harte genomen
[..]
Als je daar hulp/advies bij nodig hebt, dan roep je het gewoon even hier! Dan helpen we je!
Heb je ook nog 'gewone spullen' bedoel je?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Re het volgende:
Maar ze mag wel kitten-knuffel-sessies in haar kraampje er bij aanbieden?quote:
Jammer, maar deze dienst wordt helaas niet aan huis bezorgd.quote:
De sepofipoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, is het handig om in je kraampje de sepo ook al te reserveren zodat je daar eventuele mededelingen, tussenstanden of nagekomen vlooienmarktartikelen in kunt zetten? Dan hoef je de crew niet lastig te vallen ivm de OP die op slot gaat. Want mijn huis spuugt gedurende die week vast nog meer spullen uit.![]()
Of ga ik nu erg tegen de V&A etiquette in?
tuuk, van mij welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze mag wel kitten-knuffel-sessies in haar kraampje er bij aanbieden?
Als grapje, bij haar overige spulletjes?
Goede vraag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, is het handig om in je kraampje de sepo ook al te reserveren zodat je daar eventuele mededelingen, tussenstanden of nagekomen vlooienmarktartikelen in kunt zetten? Dan hoef je de crew niet lastig te vallen ivm de OP die op slot gaat. Want mijn huis spuugt gedurende die week vast nog meer spullen uit.![]()
Ik kan mijn posts altijd veul langer edittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De sepo kun je ook maar 2 dagen editten?
Gewoon de hele V&A crew dagenlang bekogelen met allerlei kleine dingetjes, is immers voor het goede doel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Denk niet dat dat gaat werken, aanpassen van OP (als je het zelf niet meer kunt want met abo kan je langer je OP editten) kan je aanvragen via V&A Feedback, Topicreport (geel driehoekje) of je OP zoals je hem wil hebben pm-en naar VAcrewquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Geen idee. Ik heb wel zo'n ding maar weet er niets overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan mijn posts altijd veul langer editten
Komt dat omdat ik een abbo heb dan?
De V&A crew heeft het altijd al beredruk in V&A, dus laten we het ze zo gemakkelijk mogelijk makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon de hele V&A crew dagenlang bekogelen met allerlei kleine dingetjes, is immers voor het goede doel.
Top.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat werken, aanpassen van OP (als je het zelf niet meer kunt want met abo kan je langer je OP editten) kan je aanvragen via V&A Feedback, Topicreport (geel driehoekje) of je OP zoals je hem wil hebben pm-en naar VAcrew
I knowquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Had ik al dankjewel gezegd tegen V&A voor hun medewerking? Nee he!?
Nou bij deze dan: Dank jullie wel!
En Greys, ik ben heel serieus.Hmpf... grapje.
Ik ben abboloos. Ik wist niet dat je de sepo ook maar beperkt kunt editten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat werken, aanpassen van OP (als je het zelf niet meer kunt want met abo kan je langer je OP editten) kan je aanvragen via V&A Feedback, Topicreport (geel driehoekje) of je OP zoals je hem wil hebben pm-en naar VAcrew
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou maar dubbele bezetting gaan inplannen nu alle F&F softies opeens harde zaken moeten gaan doen. Twijfelllll! Besluiteloosheid!![]()
Kom maar opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben abboloos. Ik wist niet dat je de sepo ook maar beperkt kunt editten.
Mij maakt het verder niets uit, wat voor jullie het makkelijkst is.![]()
Ik zou maar dubbele bezetting gaan inplannen nu alle F&F softies opeens harde zaken moeten gaan doen. Twijfelllll! Besluiteloosheid!![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat we dit topic nu vast hebben aangemaakt, zodat er al veel vragen en besluiteloosheidjes () kunnen worden weggewerkt vóór zondag
![]()
Komende week kom je erachter hoe top jullie team is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom maar opwe hebben een topteam in V&A en kunnen alles aan
Wow...... jullie zijn echt goed. Meteen onze zwakke plek blootgelegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zolang de slowchat in de topics binnen de perken blijft (lees: weinig tot geen slowchat/offtopic) doen wij ons uiterste best om jullie van dienst te zijn
Nou, berg je dan maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zolang de slowchat in de topics binnen de perken blijft (lees: weinig tot geen slowchat/offtopic) doen wij ons uiterste best om jullie van dienst te zijn
Want F&F users zijn me toch een stel kletskousen
Zeg, jij hoort als 'groene' het voor ons op te nemen hoor!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, berg je dan maar.
Er zijn daar al 25 slowch topics en als één op de vijf postst nuttig is vind ik dat al veel!
dikke vinger voor je, we zijn hier niet van de werkverschaffingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon de hele V&A crew dagenlang bekogelen met allerlei kleine dingetjes, is immers voor het goede doel.
Wat liefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Ik heb het lichte gekreun n.a.v. de eerdere tijd ter harte genomen
[..]
Als je daar hulp/advies bij nodig hebt, dan roep je het gewoon even hier! Dan helpen we je! [afbeelding]
in zo'n obvious geval als verhuisdozen lijkt me dat idd onndoigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:
Moet ik per sé overal foto's van maken? Ik bied o.a. een stapel verhuisdozen aan maar die wil ik eigenlijk pas tevoorschijn halen als de koper ze komt ophalen. Bovendien staat mijn voornaam er aan alle kanten op en die hoeft van mij niet zo op fok eigenlijk. Het lijkt me dat iedereen wel weet hoe verhuisdozen er uit zien en ik zal in de omschrijving zetten dat ze beschreven zijn.
Wij dachten zelf aan 'enige dagen'.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Tof, van de rest maak ik uiteraard wel foto's.
Hoe lang blijven de topics open? Tot je vraagprijs is gehaald of als dat niet gebeurd tot...? Zelf bepalen? Ik wil snel van mn spullen af namelijk.
Tuurlijk, graag zelfs!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef PV het volgende:
zal zondag eens rondstruinen tussen de kraampjesals groentje mag je toch best iets van een ander groentje kopen?
Muis komt 12 september met een karretje achter de fietsquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want F&F users zijn me toch een stel kletskousen
Brievenbuspost Nederland:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
hoeveel postzegels ben je eigk kwijt voor een boek wat door de brievenbus kan?
Subtiel he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef JJH het volgende:
Mij werd per PM verzocht me ff hier te melden.
Ik zelf ook zag ik in mijn PMquote:
Hoe moet ik een topic openen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiel he?
Maar is je alles duidelijk voor zondag?
Kunnen we je nog ergens bij helpen?
Ik word uitgelachenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Dank je admiraal! Ik zit elke keer als een geit te giechelen om je naam![]()
![]()
Ik had de brievenbuspost tarieven hierboven al gepost, maar zo is het helemaal super volledig!
Ja zekers!quote:
Ja duh... dat je in HUN fobo zegt dat ze goddelijk en sexy zijn natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, je kunt niet reageren in m'n fobo![]()
Kweenie, moet ff zoeken....en ik heb een schijthekel aan vlooienmarkten
Ik las ff dat ik moest paalzitten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja duh... dat je in HUN fobo zegt dat ze goddelijk en sexy zijn natuurlijk
Ik heb geen hekel aan Vlooienmarkten om er te wandelen en kijken en kopen, maar ik ben een marktkoopvrouw van lik m'n vestje. Ik vind het allemaal eng en genant, dingen verkopen.
Maar het is voor ons goede doel Ing! Je gaat me niet alleen voor paal zetten hoor! Anders doen wij samen een kraampje?
TOEgelachenquote:
Machtsvertoonquote:
Oooh, wat handig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien voor in de OP
Meer info: http://www.tntpost.nl/voo(...)even/afmetingen.aspx
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh stouterd!
Ik wilde net heel lief - al zeg ik het zelf- je quote aanpassen omdat ik zag dat je het zelf al gewijzigd had en toen kreeg ik de melding dat ik niet meer kon wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten had
Dit vroeg ik mij dus ook af,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Tof, van de rest maak ik uiteraard wel foto's.
Hoe lang blijven de topics open? Tot je vraagprijs is gehaald of als dat niet gebeurd tot...? Zelf bepalen? Ik wil snel van mn spullen af namelijk.
Ik dacht dat dat sowieso het geval wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan doneer je toch de prijs die je hebt gekregen minus de verzendkosten?
Je hoeft er niet bij in te schieten hoor Chips
Ja, da's weer waarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sowieso het geval was, aangezien dat toen een keer in de Asieltopics werd gemeld.
Dat kun je toch niet maken tegenover de koper?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, da's weer waar![]()
Nou..euhm...je mag gewoon helemaal zelf weten wat je zelf wilt houden en wat je doneert.
Zo beter?
Ja, heb jij weer gelijk in...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken tegenover de koper?
Ja, en dus gewoon verzendkosten bij je richtprijs optellen. Dus je wil een tientje voor een boek, maak je er 10,50 van of hoeveel t mag kosten om dat te verzenden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohnoes!
Wat is het nou?
Want ik zweer dat er in het Asieltopic toen stond dat de vk voor jezelf waren, maar de rest voor de actie, dus ik ben een beetje in de war nu.
En dus moet je wel incl. verzendkosten melden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dus gewoon verzendkosten bij je richtprijs optellen. Dus je wil een tientje voor een boek, maak je er 10,50 van of hoeveel t mag kosten om dat te verzenden.
Als wij zeggen dat de opbrengst naar Dierenthuis gaat, maar er gaat maar een deel terwijl iemand misschien wel meer biedt dan ie normaal zou hebben gedaan om t doel, dat moeten we niet hebben denk ik toch
Ja, gewoon 10,50 incl verzendkostenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Want als je zegmaar 10,50 doet dan denkt diegene toch alsnog dat dat complete bedrag naar Dierenthuis gaat?
Ja, 't is mij om 't evenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef Ynske het volgende:
Ik zou juist excl verzendkosten noemen
dus bv Senseo voor 15 euro excl.
daar komt dan 6.25 aan verzendkosten bij, dus de koper betaald dan 21,25 bv of als je dat wilt deel je de verzendkosten en krijgt men m voor 18,50.
Maar is dan duidelijk dat de verzendkosten niet naar de actie gaan,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, gewoon 10,50 incl verzendkostenOf je zegt gewoon 10 excl verzendkosten
Ja, lijkt mij wel hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar is dan duidelijk dat de verzendkosten niet naar de actie gaan,? Dat bedoelde ik
.
Als je gewoon zegt; 10,- excl. en er komen dus iets van 50 cent vk bij, snapt de koper dan van; oh, die 50 cent houd ze zelf.
Nouja oké. Aangezien je namelijk zegt dat het bedrag geheel ten goede komt aan de actie zou dat imo wel voor verwarring kunnen zorgen maar misschien denk ik te moeilijk,quote:
Nee, echt niet!quote:
Yes yes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest me melden van de AsielactieLadiezzz?
Welk stukje is dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
Verzendkosten:
Ik heb in de OP nog een stukje over de opbrengst/verzendkosten onderaan toegevoegd en dit ook gewijzigd in het 'standaard' verhaalt voor in de OP's van onze kraampjes straks. Dus dan is het elke koper van te voren duidelijk dat de opbrengst (excl. verzendkosten) naar de Asielactie gaat.
Introductietekstjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welk stukje is dat?Ik zie alleen dat toegevoegde stukje. Ik kijk vast ergens overheen,
![]()
.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Introductietekstje
Onder de afbeelding van de kraam de volgende tekst:
Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.
(Dus ik heb daar ook nog even bijgezet dat de opbrengst EXCL. verzendkosten naar de actie gaat. Dan kan niemand na afloop daar iets over zeggen).
Er mogen meer artikelen per kraampje! Da's juist leuk denk ik!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:29 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers meldt zich![]()
is het nou 1 artikel per topic of mogen er meerdere dingen in 1 topic/kraampje?
Mop, al vraag je het nog 12 keer, als het maar duidelijk is!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Jeuj dankje!
Sorry voor mn gemiep hoor, mensjes.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, al vraag je het nog 12 keer, als het maar duidelijk is!
Het kan net zo goed aan mij liggen, dat ik het niet goed uitleg. Dus voel je vooral niet beschaamd.
Vragen, vragen, vragen! Gewoon doen als je het niet snapt!
Uiteraard snap ik het! Ik bied drie (3) taarten aan, per stuk, met foto's erbij hoewel elke taart natuurlijk uniek isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes!
Snappie het allemaal nog, voor zondag?
Hoe ga jij het brengen in je kraampje, van je taart?
(Als ik niet snel reageer vandaag... zit op het werk. Dus ik ben er vanavond weer, maar ook af en toe tussendoor).
Gewoon het betreffende boek/CD/DVD/etc. even zoeken op marktplaats of markzoeker bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga morgen spullen verzamelen en richtprijzen bedenken! Hoe bedenk je richtprijzen?Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor een boek of een cd moet vragen
Oeh taart.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik het! Ik bied drie (3) taarten aan, per stuk, met foto's erbij hoewel elke taart natuurlijk uniek is. En drie bezorg/afhaalmogelijkheden
. Ik ga vandaag of morgen boodschappenkosten per taart uitrekenen om richtprijzen op te baseren.
Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh taart.
Doe je ook iets met chocola? Ik ben echt een wijf op het gebeid van chocola.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef iteejer het volgende:
Zes tassen over hebben... Je weet dan al gelijk dat het om een vrouw moet gaan
Kan gebeuren he, als je weer es ergens een paar tassen gekocht hebt blijkt wel es dat je per ongeluk een dubbele hebt aangeschaft. Sympathiek dat ze die dubbele exemplaren dan beschikbaar stelt voor een dierenactiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Greys het volgende:!
Ik WIST dat er zo'n reactie van een man ging komen!
Het zijn geen dubbele, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kan gebeuren he, als je weer es ergens een paar tassen gekocht hebt blijkt wel es dat je per ongeluk een dubbele hebt aangeschaft. Sympathiek dat ze die dubbele exemplaren dan beschikbaar stelt voor een dierenactie(er van uitgaande dat betreffende tas niet zelf ooit ook een dier was)
Het moet niet, maar je hebt kans dat users er wel om vragen om het met eigen ogen te zien, want wat voor de 1 nieuwstaat is is dat voor de ander soms nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg me even iets af... Ik heb een boek en dvd die er echt letterlijk als (gloed)nieuw uitzien.
Moet ik dan alsnog een foto ervan plaatsen, zelfgemaakt, of gewoon een plaatje van internet ervoor gebruiken?
Werkt altijd beter als je echt ook zélf laat zien dat je product nieuw is toch? Of kan ik het laten zitten? Heb het zo druk vandaar de vraag of het moet...![]()
Mag van mij ook best een plaatje van internet zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg me even iets af... Ik heb een boek en dvd die er echt letterlijk als (gloed)nieuw uitzien.
Moet ik dan alsnog een foto ervan plaatsen, zelfgemaakt, of gewoon een plaatje van internet ervoor gebruiken?
Werkt altijd beter als je echt ook zélf laat zien dat je product nieuw is toch? Of kan ik het laten zitten? Heb het zo druk vandaar de vraag of het moet...![]()
Ik zou dat meer met kleding of bv meubels hebben, dat ik het graag zou willen zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het moet niet, maar je hebt kans dat users er wel om vragen om het met eigen ogen te zien, want wat voor de 1 nieuwstaat is is dat voor de ander soms niet
Ja dat dacht ik ook, omdat het een boek en dvd betreft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dat meer met kleding of bv meubels hebben, dat ik het graag zou willen zien.
Als een DVD maar zonder krassen is en een boek zonder kreukels en er netjes uitzien is het eigenlijk al gauw goed. Vooral omdat je van de DVD behalve van de hoes toch niet echt een foto gaat maken.
Maar op zich heb je wel gelijk
Dat is idd een goed punt, ik heb een tijd terug wel eens wat dingen via MP gekocht, "als nieuw" stond er bij, zelfs 2e hands was nog een te positieve titelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het moet niet, maar je hebt kans dat users er wel om vragen om het met eigen ogen te zien, want wat voor de 1 nieuwstaat is is dat voor de ander soms niet
Spacecake?quote:
1 chocolade met roomboter graagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
In combinatie met een tas extra voordelig.
Als ik het te koop zet, breng jij dan het winnende bod uit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
quote:
ik ben nog steeds op zoek naar spacecake, ik meld me aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan sieraden, moet een beetje makkelijk in envelopje passen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Er mogen meer artikelen per kraampje! Da's juist leuk denk ik!
Wat heb je o.a. als ik vragen mag? Dan kunnen we samen een passende TT bedenken voor je kraampje!
Oh leuk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan sieraden, moet een beetje makkelijk in envelopje passen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
Als er iemand zijn/haar kraampjesopzet klaar heeft, is het misschien leuk om die vast (eentje) hier te plaatsen. Dan kunnen we kijken of het goed is en dan is dat een mooi voorbeeld voor de anderen!
Heb jij al bedacht wat je doet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal al actief aan het "kramen"![]()
Goed hoor!
Neequote:
Iets van [Asieltopicverkoopvlooienmarktdingetje] Boeken, dvd ennnn.... een dienblad!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Keurig, precies zoals het moet!
Wat leuk dat je damesboeken verkoopt!![]()
Ik ga er op azen zondag!
En wat wordt je topictitel?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Als ik nou gewoon iets "groens" koop, financier ik toch ook?
Ik vind het echt vreselijk om m'n zooi open en bloot te koop te zetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!En je bent niets verplicht hoor!
Nou ja, om een oogje in het zeil te houden en de marktkoopmannen en -vrouwen te helpen met raad en daad
Maar des te meer kraampjes hoe leuker natuurlijk
Wat dacht je van mij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk om m'n zooi open en bloot te koop te zetten.![]()
Marktplaats vind ik net zoiets ergs.
Ik hoop ook wat leuks te kunnen kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Als ik nou gewoon iets "groens" koop, financier ik toch ook?
Ik ga bijnaaaa op vakantie, dus leuke boeken zijn welkomquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop ook wat leuks te kunnen kopen
Wat liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Chips... ik heb nog eens nagedacht over jouw spulletjes en je financiële tegenslagjes...
Als je nou een paar spulletjes in je Asielkraampje legt (waarvan de opbrengst minus de verzendkosten dus voor de actie zijn) en de rest in een normaal topic zet, waarvan de opbrengst dus geheel voor jezelf is?
Het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat lief.
We hebben ook nog wat grote spulletjes [ zoals een dvdspeler enzo] die we gewoon verkopen idd.Maar we hebben ook spullen voor de actie! [niet zoveel helaas
]
We zijn soms best lief hoorquote:
Wat zijn swatches?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga Swatches met dieren zoeken voor in mijn kraampje
(wel eerst nog ff overleggen met mamma-ElisaB, want de verzameling is van ons samen) << mental note!
quote:
Ik heb nog wel 2 bromvliegen te koop, moet je ze wel zelf komen halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me al steeds af te vragen of er ook echt flora-fauna dingen verkocht worden, bv een hondenencyclopedie, of andere boeken of spulletjes
Maar de echte F&F'er verkoopt die natuurlijk niet![]()
![]()
* Bromvlieg-etende Bengaal te koop gaat zetten!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 bromvliegen te koop, moet je ze wel zelf komen halen
Ja en nee. Ik heb er een poosje een beetje mee gehobbied (is dat een Nederlands woordquote:
Ruilen voor een zwart/witte dame die chronisch PMS heeft?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
* Bromvlieg-etende Bengaal te koop gaat zetten!
JA TE LAAT, NU HEB IK HEMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
* Bromvlieg-etende Bengaal te koop gaat zetten!
Ah nee, die hou ik toch maar liever zelf
Die Bolle Brit doet altijd alsof ie lui is, maar ondertussen loopt ie, as we speak, wel trots mauwend met een dikke dooie bromvlieg in z'n snoetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 1 bromvliegen te koop, moet je ze wel zelf komen halen
Dat koppiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ruilen voor een zwart/witte dame die chronisch PMS heeft?
[ afbeelding ]
Ik bied!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat muiltje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boor is al een beetje van jou natuurlijkquote:
Dan mag ie wel eens op bezoek komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat muiltje!
[..]
Boor is al een beetje van jou natuurlijk
Wat een smoel hèquote:
Pas maar op! Straks krijg je de schoonmoeder van ElisaB met een strikkie eromquote:
Over meiden gesproken, geef jij in de SC even je oordeel straks met je kundig oog over wie er knapperderder is, Salma of Penelope!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een smoel hèIk ben gek op dat beest, maar het is wel een kut-kat; altijd mekkeren, altijd bijten en krabben
Een echte meid zeg maar
En bij wie zat Boor vorig jaar het eerst op de arm!?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens op bezoek komen!!!!!
Hahahha, serieus hè, Greys had m toen op de arm dus ik denk even aaien, maar die kans kreeg ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En bij wie zat Boor vorig jaar het eerst op de arm!?
Als je van rust houdt, kan je beter mijn schoonmoeder in het raamkozijn hebben dan Pluimquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Pas maar op! Straks krijg je de schoonmoeder van ElisaB met een strikkie erom
Hij zat eerst bij Ing!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahha, serieus hè, Greys had m toen op de arm dus ik denk even aaien, maar die kans kreeg ik nietGreys ging gelijk op de hobbel met hem
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat eerst bij Ing!
Maar laten we even in de SC verder leuteren.
Ik ga het niet kunnen verdragen als ik A_A gelijk moet gaan geven straks anders![]()
Ongetwijfeld! Ik ga strakjes wel even de dozen uit de kast sleuren!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Eliesss, hebbie er ook een met een varkentje of een pandabeer?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Ik ga strakjes wel even de dozen uit de kast sleuren!
Ach welnee, je moet het lot niet zo tartenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik alles heb, behalve dat
IK WIL DE KAT!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks krijg je de schoonmoeder van ElisaB met een strikkie erom
Tuurlijk! Of daarvoor nog, hoe laat moet je werken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:49 schreef Muis006 het volgende:
Ook hier even: ik moet morgenmiddag werken (en daarna avondeten), dus is het toegestaan dat ik mijn kraam ergens aan het begin van de avond open gooi?
11 uur! Maar ik ben er dan de hele middag niet om bijv. vragen te beantwoorden, is dat niet erg?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk! Of daarvoor nog, hoe laat moet je werken?
14.00 uur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Offff.... je opent 'm eerder en vraagt een V&A mod 'm direct te sluiten (en om 12:00 weer open te gooien). Dan posten wij wel even dat je om x-uur er weer bent om vragen te beantwoorden!
De markt loopt een week, zal toch geen probleem zijn? Het is juist goed, kan iedereen die middag als een gek tegen elkaar opbieden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
11 uur! Maar ik ben er dan de hele middag niet om bijv. vragen te beantwoorden, is dat niet erg?
Ja, puik plan Elies! Doen wequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
14.00 uur!
Speciaal voor MissBliss
En dat vind ik wel een goeie Muis!
30!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De markt loopt een week, zal toch geen probleem zijn? Het is juist goed, kan iedereen die middag als een gek tegen elkaar opbieden.![]()
Grom, ik wil net foto's maken van mijn handelswaar, is de accu van de camera leeg. Duurt een paar uur voor die opgeladen is.
Ik heb zo'n 30 artikelen!Niet dat ik ervan uitga dat alles verkocht wordt.
Tja, ik kan op de bank zitten sippen of juist wat afleiding zoeken. Voor zover de rest van het nest me die niet geeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Cat, wat veel!
(En staat je hoofd er wel naar nu?)
quote:
Doe er drie van 10 danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Alles in één kraampje. Maar ik heb de spullen wel genummerd.
V&A mods, hou je vast voor - hopelijk- veel TT changes.
Is dat handiger? Kan ik ook wel doen hoor.quote:
Dan moet ik maar een beroep doen op admiraal anaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet eens zeker of ik er wel ben morgen om 2 uur
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat handiger? Kan ik ook wel doen hoor.
Eentje met boeken, eentje met Lush en eentje met... zooi.
die heb ik hier al genoeg staanquote:
Ja! ik ga zo even een modje PM'enquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Drie van tien vind ik ook wel een goed plan Cat!
Ik heb maar heel weinig spulletjesMaar ik ga vanavond verder zoeken!
Muizel, doe je het zoals Elies zei? Dus eerst openen eerder, dan meteen dicht en om 14.00 uur weer open?
Zetten wij er wel in dat je 's avonds terug bent!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
14.00 uur!
Speciaal voor MissBliss [afbeelding]
En dat vind ik wel een goeie Muis!
Gewoon net zoals in andere V%A topics denk ik. Je hebt de (verplichte) vraagprijs mensen gaan bieden en beginnen vaak veel lager. Als jij op een gegeven moment vind dat dat voldoende is dan verkoop je het aan die persoon. Het gebeurd dus ook wel dat de biedingen over de vraagprijs heengaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
ik zat me net af te vragen bij het maken van een kraampje
hoe zit het nu, we hebben een prijs, die prijs word geboden is t dan verkocht?
dus de eerste die bied wint? of gaat t om t open laten staan van bv n week en degene die t hoogste bied heeft gewonnen?
De mijne ook al, maar dan in word. Ik heb hem ook al geproefdraaid door op preview te klikken bij 'nieuw topic'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:02 schreef MissBliss het volgende:
Zo, de kraampjes van mij en Re staan klaar in kladblok
ff kijken of alle codes en tags werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne ook al, maar dan in word. Ik heb hem ook al geproefdraaid door op preview te klikken bij 'nieuw topic'
Ja ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne ook al, maar dan in word. Ik heb hem ook al geproefdraaid door op preview te klikken bij 'nieuw topic'
Ik zie luid en duidelijk een euroteken staan hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik ook
Dan staan er ineens rare enters in, dus ik moet hem morgen wel nog even aanpassenEn het ¤ teken komt ook niet mee
Huh, hierboven staat het ook al niet, waarom kan ik geen eurotekens posten?
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb bij mijn kraampje gezet dat de prijzen 'vanaf' zijn. Hoger bieden mag altijd.![]()
Als mensen lager bieden kijk ik per artikel of ik dat het geld waard vind. Ik ga mijn spullen ook niet voor een prikkie verkopen natuurlijk.
Ik ook! Maar niet in de preview dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie luid en duidelijk een euroteken staan hoor.
vanaf prijs dus...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon net zoals in andere V%A topics denk ik. Je hebt de (verplichte) vraagprijs mensen gaan bieden en beginnen vaak veel lager. Als jij op een gegeven moment vind dat dat voldoende is dan verkoop je het aan die persoon. Het gebeurd dus ook wel dat de biedingen over de vraagprijs heengaan.
Hier is het echter wel na een week gebeurd dus.
verrek hier doet ie t in de preview ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook! Maar niet in de preview dus [ afbeelding ]
nee, vraagprijsquote:
ja ok, maar wanneer beslis je dan nu of iemand het heeft, is dat bij de eerste die de vraagprijs bied?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, vraagprijs
het staat mensen vrij om te bieden, of zelfs te overbieden, maar zet gewoon een vraagprijs neer, anders wordt het 1 grote rotzooi
kan, of je zegt ik wacht tot [datum en tijd], degene met het hoogste bedrag krijgt 'm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar wanneer beslis je dan nu of iemand het heeft, is dat bij de eerste die de vraagprijs bied?
en dat zou ik niet al te lang laten duren btw, ervaring leert dat potentiele kopers dan alsnog afhakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan, of je zegt ik wacht tot [datum en tijd], degene met het hoogste bedrag krijgt 'm.
Goed dat je het zegt, ff editten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag dat trouwens? Dat bieden vanaf? Ik dacht dat er een vraagprijs moest zijn? Of word dit pretty much als hetzelfde gezien?
Dat mag toch he?quote:Vraagprijzen zijn vanaf... en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!
De groenen met kind kunnen bij mij terecht want ik heb o.a. een lief kinderjasje te kaufquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mjijn F5 knop al afgestoft voor morgen.![]()
Zul je zien dat er alleen maar groen bij groen komt kopen.
Daarom pleur ik de vraagprijs ook altijd wat hoger. Dan kan er nog afgedingt wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
bieden vanaf niet, een echte vraagprijs.
V&A is geen ebay
je zou kunnen zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga deze tekst in al mijn kraampjes zetten:
[..]
Dat mag toch he?
quote:Vraagprijzen zijn ... en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!
+1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom pleur ik de vraagprijs ook altijd wat hoger. Dan kan er nog afgedingt worden
Een beetje goeie mooie taart is al snel 20 euro volgens mij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me echt een afzetster met mijn taarten. Hoe duur is een taart bij de banketbakker?
Heul duur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me echt een afzetster met mijn taarten. Hoe duur is een taart bij de banketbakker?
Ik betaal voor een echte Friesche Oranjekoekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Bij mij zijn ze geresized naar 610quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
pssst cat, t ziet er net even netter uit als je je foto's max 610 pixels breed maakt
ja, maar hij laad de hele foto wel, en dan ga je gebruik maken van de fokresizer die t niet zo netjes doet als wanneer je het zelf doetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze geresized naar 610
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat nou de befaamde Lush?![]()
Ik dacht dat het souvenirs voor in de vensterbank oid waren
Aangepast! Normaal laat ik Fok resizen maar voor de verkoop moet het uiteraard iets netter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
pssst cat, t ziet er net even netter uit als je je foto's max 610 pixels breed maakt
Snel mijn prijzen aanpassenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Pagan;
Ik aas op iets uit jouw kraampje,.
Maar daar kom je misschien morgen wel achter,
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Pagan, je kraampje ziet er super uit!
quote:
dat tekstje kun je zelf toevoegen bij de optie: Reden van wijziging:(Optioneel)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Even heul offtopic maar;
Dit heb ik nou nooit gesnapt.
Pagan heeft haar kraampjespost geedit en dan staat erbij;
Bericht 30% gewijzigd door Pagan op 08-08-2009 17:47 (Pagan's kraampje is de betaversie voorbij...) ]
Hoe, wie, waar, wat heeft dat tekstje daar gezet, over pagans kraampje.
Kun je zelf doen hoor. Staat volgens mij onder het bericht, reden van wijziging oid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Even heul offtopic maar;
Pagan heeft haar kraampjespost geedit en dan staat erbij;
Bericht 30% gewijzigd door Pagan op 08-08-2009 17:47 (Pagan's kraampje is de betaversie voorbij...) ]
Goh!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat tekstje kun je zelf toevoegen bij de optie: Reden van wijziging:(Optioneel)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goh!
Dat is me nou nooit opgevallen,![]()
Serieus niet.
Altijd een mysterie voor mij geweest,.
Wat een opluchting voor mij.
Ik, je kunt de reden van editten aangeven ik een klein veldje onderaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Even heul offtopic maar;
Pagan heeft zijn kraampjespost geedit en dan staat erbij;
Sorry, meneerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik, je kunt de reden van editten aangeven ik een klein veldje onderaan.
Alles werkt, en morgen gaat het kraampje online.
Enne, de laatste keer dat ik keek was ik nog steeds een jongetje...
*gaat zich oud zitten voelen*quote:
Weer sorry,quote:
Scheelt misschien weer portokosten, toch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weer sorry,![]()
.
& ik zie per toeval dat je ook uit Groningen komt,
Geinig!
Is al eerder iets over gezegd:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:54 schreef Pagan het volgende:
Nog even een vraagje van mijn kant:
Als iemand de richtprijs wil betalen, en iemand anders wil meer betalen, hoe ga ik daar dan mee om?
Nog even een opmerking van mijn kant:![]()
![]()
![]()
Voor de mensen die deze actie hebben gestart en er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken.
![]()
![]()
![]()
quote:Je zou kunnen zetten:
Vraagprijzen zijn ... en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!
True!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Scheelt misschien weer portokosten, toch.
Anders vul je het met de dingen die je nu hebt en waar je bij kunt-durft? Voeg je later nog zaken toen. Een wisselend assortiment doet het altijd goed bij de klanten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zit het maken van mijn kraampje maar voor me uit te schuiven
Moet lampen van zolder gaan trekken en het is al zo warmEn dan op de foto en dan weer naar boven.
En ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet zal verkopen en ik durf de schuur niet in want daar barst het van de spinnen en Heer G is er niet. Het is niet helemaal mijn moment geloof ik, misschien dat ik het morgenochtend maar doe dan
wijf!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Moet lampen van zolder gaan trekken en het is al zo warmEn dan op de foto en dan weer naar boven.
En ik weet niet zo goed wat ik nou wel of niet zal verkopen en ik durf de schuur niet in want daar barst het van de spinnen en Heer G is er niet. Het is niet helemaal mijn moment geloof ik, misschien dat ik het morgenochtend maar doe dan
Wat ben je toch een zalig wijffiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Check!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Muis006 het volgende:
Niet quasi-nuttig maar heel nuttig:
Ik wil een pandabeer en/of varkenshorloge van Elies!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |