1 2 | Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de [url=www.dierenthuis.nl]Stichting Dierenthuis[/url], waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je [url=www.asielactie.nl]HIER[/url]. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.[/i] |
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enne tip: als het uitverkocht is of je wil iets aan je openingspost veranderen probeer dat dan dmv een TR (gele driehoekje bovenaan het topic) of een berichtje achterlaten in V&A Feedback
Verder verwelkomen we iedereen en hopen dat het een geslaagde actie wordt
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien voor in de OP
Even de tarieven voor TNT mochten jullie prijzen willen weten.
Briefpost of alles wat dor de brievenbus kan: zoals boeken bijv.
# Minimumformaat: 14 x 9 cm
# Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
Gewicht EUR
0-20 g. EUR 0,44
20-50 g. EUR 0,88
50-100 g. EUR 1,32
100-250 g. EUR 1,76
250-500 g. EUR 2,20
500 gr.-3 kg. EUR 2,64
Let op, dit is niet verzekerd opsturen dan, dus ook geen track&trace code om je pakket te achterhalen
Wil je hem verzekerd opsture en/of je pakket is te groot voor de brievenbus of zwaarder dan 3 kilo dan geldt het volgende:
Soort pakket Gewicht BTW-vrij
Basis Pakket
0 - 10 kg ¤ 6,75 Incl. Btw
Hierbij wordt er aan de deur een pakket afgeleverd, krijg je een volgcode (3s code) maar ben je nog niet verzekerd in geval van vermissing of beschadiging
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Hierbij wordt ook een pakket afgeleverd, handtekening vereist en pakket is verzekerd tot max 500 euro
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Hierbij moet er dus bij aflevering direct aan de bezorger betaald worden
Meer info: http://www.tntpost.nl/voo(...)even/afmetingen.aspx
Ja, kan wel. Ik zou tinypic.com gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Mag ik even schaamteloos vragen waar ik het beste m'n foto's kan uploaden?![]()
Ik zag in het vorige deel als voorbeeld iemand met Imageshack, ik dacht dat dat (vroeger) niet toegestaan was op Fok, maar ik kan het dus gebruiken?
Ik gebruik Photobucket; rete-traag, maar het doet het verder welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag in het vorige deel als voorbeeld iemand met Imageshack, ik dacht dat dat (vroeger) niet toegestaan was op Fok, maar ik kan het dus gebruiken?
Ik gebruik photobucket!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat later kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:35 schreef Hukkie het volgende:
Weet niet of ik het morgen ga redden, maar wat later kan ook nog wel toch?
Denk niet dat de kans groot is dat iemand 20 boeken afneemt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat later kan natuurlijk ook
Het leek ons alleen leuk om er zoveel mogelijk tegelijk te openen, zodat het echt een soort markt-idee wordt
Dus probeer het te halen en als het echt niet kan, dan wat later gewoon!
Hoe zal ik het doen met mijn wijvenboeken?
Gewoon 1 pakket van maken? Stuk of 20 zijn het er.
Als ik ze per stuk ga verkopen worden de verzendkosten weer zo hoog en kan men ze beter nieuw kopen
Dan maak ik er vier pakketjes van vijf boeken van. Of vijf van vierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk niet dat de kans groot is dat iemand 20 boeken afneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |