Ach welnee, je moet het lot niet zo tartenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik alles heb, behalve dat
IK WIL DE KAT!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks krijg je de schoonmoeder van ElisaB met een strikkie erom
Tuurlijk! Of daarvoor nog, hoe laat moet je werken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:49 schreef Muis006 het volgende:
Ook hier even: ik moet morgenmiddag werken (en daarna avondeten), dus is het toegestaan dat ik mijn kraam ergens aan het begin van de avond open gooi?
11 uur! Maar ik ben er dan de hele middag niet om bijv. vragen te beantwoorden, is dat niet erg?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk! Of daarvoor nog, hoe laat moet je werken?
14.00 uur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Offff.... je opent 'm eerder en vraagt een V&A mod 'm direct te sluiten (en om 12:00 weer open te gooien). Dan posten wij wel even dat je om x-uur er weer bent om vragen te beantwoorden!
De markt loopt een week, zal toch geen probleem zijn? Het is juist goed, kan iedereen die middag als een gek tegen elkaar opbieden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
11 uur! Maar ik ben er dan de hele middag niet om bijv. vragen te beantwoorden, is dat niet erg?
Ja, puik plan Elies! Doen wequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
14.00 uur!
Speciaal voor MissBliss
En dat vind ik wel een goeie Muis!
30!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De markt loopt een week, zal toch geen probleem zijn? Het is juist goed, kan iedereen die middag als een gek tegen elkaar opbieden.![]()
Grom, ik wil net foto's maken van mijn handelswaar, is de accu van de camera leeg. Duurt een paar uur voor die opgeladen is.
Ik heb zo'n 30 artikelen!Niet dat ik ervan uitga dat alles verkocht wordt.
Tja, ik kan op de bank zitten sippen of juist wat afleiding zoeken. Voor zover de rest van het nest me die niet geeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Cat, wat veel!
(En staat je hoofd er wel naar nu?)
quote:
Doe er drie van 10 danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Alles in één kraampje. Maar ik heb de spullen wel genummerd.
V&A mods, hou je vast voor - hopelijk- veel TT changes.
Is dat handiger? Kan ik ook wel doen hoor.quote:
Dan moet ik maar een beroep doen op admiraal anaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet eens zeker of ik er wel ben morgen om 2 uur
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat handiger? Kan ik ook wel doen hoor.
Eentje met boeken, eentje met Lush en eentje met... zooi.
die heb ik hier al genoeg staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |