Ah, dat filmpje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef kloink het volgende:
Deze
heeeliee
is ook wel leuk.....weer nieuwe generaties "speelgoed" heli's. Jammer dat je in het filmpje niks meer ziet dan een beetje hooveren..gaat juist om vooruit en eventueel achteruit.
Ik hoop dat jack de maker van ze filmpjes niet teveel betaald
die watergun hebben vrienden en ik al eens cadeau gegeven aan iemandquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, wie heeft deze gekocht?![]()
Ik vind dit zo verschrikkelijk smerig dat het begint te fascineren![]()
Erg verleidelijk om met shampoo the vullen en op mensen te schieten![]()
Leeftijd 3+![]()
[ afbeelding ]
Met AIDS erbij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
die watergun hebben vrienden en ik al eens cadeau gegeven aan iemand![]()
later kreeg ik hem op m'n eigen verjaardag wel weer terug van die persoon (als cadeau)
WOW!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, wie heeft deze gekocht?![]()
Ik vind dit zo verschrikkelijk smerig dat het begint te fascineren![]()
Erg verleidelijk om met shampoo the vullen en op mensen te schieten![]()
Leeftijd 3+![]()
[ afbeelding ]
Jack im still waiting on a reply about the ipod earbudsquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
WOW!!
Now dealperfect has youtube Channel,should I must make some video for the adult gadget ?
Nee dat is een horlogequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:58 schreef raaavi het volgende:
een REE-BEN en http://shop.dealperfect.com/detail.dp/sku.22052 besteld.
had gewoon zin om geld uit te geven
explosieven komen ook zeker langs de douanequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef Semmm het volgende:
Zou DP ook vuurwerk kunnen verkopen?
Zou wel leuk zijn! maar zou wel te gevaarlijk zijn denk ik?
Ja. lasers, en Ree-Bens toch ook?:Pquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:02 schreef raaavi het volgende:
[..]
explosieven komen ook zeker langs de douane
Ja en verboden droplul.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef Semmm het volgende:
Zou DP ook vuurwerk kunnen verkopen?
Zou wel leuk zijn! maar zou wel te gevaarlijk zijn denk ik?
Leesers ruiken naar metaal, vuurwerk naar kruid/explosief. denk is na.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja. lasers, en Ree-Bens toch ook?:P
Met al dat tape wat jack erom heen doet ruik je niks meer hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
Leesers ruiken naar metaal, vuurwerk naar kruid/explosief. denk is na.
waar denk je dat diehonden op getraind worden.... ?
Dus ik mag hier niet om info vragen als ik geen eens merk namen noem? Wat een gestapo topic zeg. Ik noem het beestje gewoon bij de naam hoe het op DP staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lees de op, geen nep spul en geen pm gedoe. Moeilijk hè lezen? Verkloot dit topic nou niet...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:34 schreef BrandX het volgende:
Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.
Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}
In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
Zo moeiljk lijkt me dat toch niet. En het is voor iedereen heeeeeel goed te weten, zelfs voor de meeste n00bs, dat het nepnikes zijn. Alleen je benoemt het niet.
Goeie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig over de kwaliteit van de horloges, daar mag Jack weleens wat duidelijke filmpjes van maken. Volgens mij kloppen de aangegeven maten ook niet, alles is 35mm terwijl het zeker minstens 40mm moet zijn.
Nogmaals, de moderator heeft prima uitgelegd dat je erover mag praten zolang je maar geen merknamen noemt of over nep begintMisschien moet die uitleg in de OP
![]()
[..]
In suriname zie ik veel van die mensen lopen met van die chinezen meuk. ik vond ze maar bagger.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
Heeft er iemand eens een mobiel van DX ofzo besteld? Wat is de kwaliteit ervan?
m'kayquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:49 schreef raaavi het volgende:
[..]
In suriname zie ik veel van die mensen lopen met van die chinezen meuk. ik vond ze maar bagger.
en ook vooral gewoon GROOT. onhandig etc.
Waarschijnlijk heb je meerdere producten in je order. Dan is misschien 1 product al verzonden en de andere is nog Waiting for Suplierquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
Kreeg trouwens wel een mailtje dat hij geshipped is, dus er zal wel een chineesje een typfout gemaakt hebben.
voor mij niet, ik heb nu een verfrommeld printje hier liggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Dealextreme heeft nieuwe briefjes voor producten die ontbreken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk net, je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je meerdere producten in je order. Dan is misschien 1 product al verzonden en de andere is nog Waiting for Suplier
hebben ze al sinds deel 25 van de vorige reeks al ongeveeerquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef GuitarJJ het volgende:
echt nieuw niet, had ze een hele tijd geleden al een keerquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef GuitarJJ het volgende:
vreemd, ik heb juist goede ervaringen met focalprice...qua levertijd iig. Kapotte dingen heb ik nog nergens gehad...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:12 schreef Chuphinh het volgende:
Een tijdje terug dingen bestelt bij focalprices. Van dealextreme heb ik alles netjes binnen na 1 a 2 weken na verzending. Bij focalprices is het al bijna 3,5 week na verzending. Ik blijf toch bij DP en DX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |