quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Via de reclame rechts van dit topic weer een webshop ontdekt: www.yotang.com
ook blauwe lasers daar (50 euro)
[ afbeelding ]
Ik koop niksquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt een paarse laser gekocht die gevaarlijke hoeveelheden infrarood-straling rond strooit :banaan:
Ojaquote:
Okeee...quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja.
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar het is een bloem die heen en weer beweegt op zonlicht. Leuk prulletje voor op m'n bureau
.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik koop niks![]()
Denk je dat het zo'n blueraylaser is?
Daar zal een hoop plakband voor nodig zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan wil ik nu een electrische fiets met 28 inch wielen![]()
![]()
![]()
Jack heeft verzoek al in de mail gehad
![]()
![]()
later
En dan 100 dollar verzendkosten ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan wil ik nu een electrische fiets met 28 inch wielen![]()
![]()
![]()
Jack heeft verzoek al in de mail gehad
![]()
![]()
later
Ik hoop dan ook dat ik de blauwe of dequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee...
Dat vind ik dan weer het geld niet waar, maarja, jij bent dan ook een vrouw
Als je echt denkt dat het de echte zijn doe je je naam wel eer aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
mag dat ook al niet
![]()
Enfin ik wou dus melden dat Jack voor mij een paar **** sportschoenen heeft gevonden modeljaar 2009 en van het type *** voor 55$ = 38 Eur maat 46![]()
Kosten hier tussen de 129 en 169 euri![]()
![]()
Schijnt errug lekker te lopen de hele zool is gemaakt van luchtgeen schuimkussentjes meer die na 200 km uitgeveerd zijn
![]()
![]()
nu nog even achter de brievenbus blijven liggen
Ze hebben dan wel weer een grappige art categorie die andere sites weer niet hebben tot dusver.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Via de reclame rechts van dit topic weer een webshop ontdekt: www.yotang.com
ook blauwe lasers daar (50 euro)
[ afbeelding ]
en let vooral op de verzendkosten van die sitequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ze hebben dan wel weer een grappige art categorie die andere sites weer niet hebben tot dusver.
Ja dat is dan jammer, ze hebben daar de iPod remote die ik zoek voor een paar dollar, maar jammer van de verzendkostenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
en let vooral op de verzendkosten van die site
So whatquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]Daar zal een hoop plakband voor nodig zijn.
En dan 100 dollar verzendkosten ofzo?
Heerlijk en dan de invoerkosten...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
So whatdie dingen kosten hier tussen de 1500 en 2200 euri's
![]()
![]()
wat kan mij die rollen tape en 70 euri verzendkosten dan schelen![]()
Ah, dat filmpje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef kloink het volgende:
Deze
heeeliee
is ook wel leuk.....weer nieuwe generaties "speelgoed" heli's. Jammer dat je in het filmpje niks meer ziet dan een beetje hooveren..gaat juist om vooruit en eventueel achteruit.
Ik hoop dat jack de maker van ze filmpjes niet teveel betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |