Eigenlijk moeten ze ook niet 1500 zeggen maar 1800 zo hebben ze gewoon wat marge en bitched de community ook een stuk minderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ik had eigenlijk verwacht dat Blizzard zich nu wel had voorbereid. Maar helaas.
Ik zit ook op Skullcrusher, Alliance. Wat is de naam van je char?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:18 schreef RoosterBrood het volgende:
Vet ! WoW op FOK!nog best veel spelers
ik speel op Skullcrushers (A) Heb een lvl 80 lock, half t7 half heroic gear nog maar niet al te goed, toch nog 3k dmg met 0/41/30
Hoefde ik vandaag pas 5 uur te beginnen met werk, denk ik s'ochtends lekker te wowen en smiddags strand, was ik vergeten dat er patch kwam, dan maar ff strand geweest. Kom ik thuis om half 3, wil ik inloggen, dat gezeur weer dat je moet wachten tot 15:00 en nu kan ik nog steeds niet inloggenik wil gewoon ff lekker gamen, maar nee
Vanavond dan maar
![]()
Ow ja en wat zijn de reqs voor Ulduar ? ik heb nu wel Naxx 25 en EoE 25 gedaan, dat ging best, maar is Ulduar echt zo veel moeilijker?
Welkom welkom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:18 schreef RoosterBrood het volgende:
Vet ! WoW op FOK!nog best veel spelers
ik speel op Skullcrushers (A) Heb een lvl 80 lock, half t7 half heroic gear nog maar niet al te goed, toch nog 3k dmg met 0/41/30
Hoefde ik vandaag pas 5 uur te beginnen met werk, denk ik s'ochtends lekker te wowen en smiddags strand, was ik vergeten dat er patch kwam, dan maar ff strand geweest. Kom ik thuis om half 3, wil ik inloggen, dat gezeur weer dat je moet wachten tot 15:00 en nu kan ik nog steeds niet inloggenik wil gewoon ff lekker gamen, maar nee
Vanavond dan maar
![]()
Ow ja en wat zijn de reqs voor Ulduar ? ik heb nu wel Naxx 25 en EoE 25 gedaan, dat ging best, maar is Ulduar echt zo veel moeilijker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee, je moet vuurtjes ontwijken ! En 2 aan 2 (in 10 man) staan. Dan gaat nog uitermate lastig worden voor sommige mensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef R-Mon het volgende:
Die nieuwe VoA boss ziet er wel grappig uit, alleen lijken de tactics veel simpeler dan Emalon. Tank&spank + aoe heal spam?
Gotta love Patchdayquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:35 schreef jagga het volgende:
echt hé...
hij zegt 34 ms, maar een lag man niet te filmen gewoon.
addons dood, wil reloggen. gebeurd niets.
Iemand zegt iets in guildchat, ik wil iets terugzeggen >> you are not in a guild!
WTF
gaat lekker hoor
Ik ga dit nú proberenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:03 schreef jagga het volgende:
vliegend zwemmen
ging net van dalaran naar storm peaks, heb de hele weg in de lucht gezwommen
En de flightpathbeest was ineens enorm en toen weer klein
Had eigenlijk screens moeten maken, maar ben ik vergeten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Gezellig zoals altijd bij de alliance
[ link | afbeelding ]
Met een beetje geluk zo'n 50 euro.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef burger het volgende:
Ik wil mn account verkopen.
1 x 80 mage
1 x 39 rogue (twink)
1 x 39 mage (semi-twink)
1 x 19 hunter
1 x 19 priest
1 x 55 Death Knight
Wat kan ik daar voor vragen zon beetje ?
Wij zijn nog niet begonnen, de meeste casters kwamen er laat achter dat hun meta-gem niet meer werktequote:
Haha inderdaad, wat een fail. Dit gaat vanaf week 1 gepugged worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:23 schreef Blistering het volgende:
Die 1ste baas. Oneshot ofcourse, wat een trieste bedoeling zeg..
Zo straks al een PUG die bij de portal stond te claimen dat ze Realms First! warenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wat een fail. Dit gaat vanaf week 1 gepugged worden.
Nick: LocknRollaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik zit ook op Skullcrusher, Alliance. Wat is de naam van je char?
50 seals voor een Argent Crusade tabard met een gele randquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik zag dat ik niet gesaved werd nadat ik Trial had gedaan (5 man normal), klopt dat? Helaas geen loot voor mij, alles was plate of cloth. Verder een paar van de nieuwe dailies gedaan, beetje same old, same old.
Wel de Eenhoorn mount, de nieuwe flying mount, de tabard (heel handig, portal naar Tournament) en de nieuwe pet, de Whyrmling gekocht.
Morgen kijken of ik een 10 man Trial kan doen.
Hoe afrm je snel van die seals?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik zag dat ik niet gesaved werd nadat ik Trial had gedaan (5 man normal), klopt dat? Helaas geen loot voor mij, alles was plate of cloth. Verder een paar van de nieuwe dailies gedaan, beetje same old, same old.
Wel de Eenhoorn mount, de nieuwe flying mount, de tabard (heel handig, portal naar Tournament) en de nieuwe pet, de Whyrmling gekocht.
Morgen kijken of ik een 10 man Trial kan doen.
Ligt eraan, als ik eerst de fishing quest doe en die is bijvoorbeeld in Sholazar, dan is het wel handig als ik daarna meteen door kan naar Tournament.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
50 seals voor een Argent Crusade tabard met een gele randIk vlieg die 30 seconden dan wel
Nog niet live, gister na de update VOA gedaan, gang was er wel al waar de baas zou moeten zijn maar hij was er nog niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:28 schreef Silmarwen het volgende:
Nieuwe VOA baas? Een ander vervangen of nu drie?
Wyri en ik zitten ook op Skullcrusher, maar dan Hordequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik zit ook op Skullcrusher, Alliance. Wat is de naam van je char?
Aantal guildies hebben die nieuwe dungeon al gedaan, zelf heb ik Cooking naar 450 gewerkt, laat de drukte ff aan me voorbij gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:17 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren van 6uur ingelogd op darkspear. Kon gelijk spelen en weinig lag, wel wat in dalaran, maar hoefde ik toch niet te zijn. De nieuw 5man is makkelijk. En als mage geen cloth gekregen
Ik ben ook een hunter, en ik zag vanochtend ook dat ik m'n talents opnieuw moest indelen.quote:
Ben zelf pvper, maar nog geen tijd om het uit te proberen. Maar mijn pvp guildies vinden het een vette bg. En die zijn best kritisch. Dus moet goed komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe BG uitgeprobeerd? Ik had er gisteren geen tijd voor helaas.
ik heb vooral gemerkt dat een zwaardere videokaart het verschil maakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef Reneuh het volgende:
Ben onlangs voor het eerst in Dalaran geweest en, zoals ik al had verwacht n.a.v. eerdere posts hier, lagged de boel nogal daar. Laggen in de zin van, mijn computer kan het niet aan. Ik heb een oudere pc met een Radeon 9800 pro en 1,5 gb ram geheugen. Heeft het nu om hier 2gb van te maken of zal dat niet veel uitmaken? Waarschijnlijk hebben jullie meer ervaring hiermee en is het antwoord hier het snelst te krijgen
Mijne zijn Athelia (Human Priest) en Valae (Draenei DK)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Draz het volgende:
[..]
Wyri en ik zitten ook op Skullcrusher, maar dan Horde
Mijn chars: Salena (BE Mage), Mortui (Troll Priest), Caden (Orc Warrior), Laraine (BE DK), Panette (BE Hunter)
Wat zijn jullie chars? Misschien zien we elkaar dan wel 's in Dala ofzo
Ik heb niets gemerkt gisteravond, wel dat mijn pet erg snel dood ging, misschien maar eens bij haar talents kijken, misschien zijn die wel weg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben ook een hunter, en ik zag vanochtend ook dat ik m'n talents opnieuw moest indelen.
Zoveel grote veranderingen waren er toch niet voor hunters ?
Ok nice. Ja AV is mooi. Maar bij mij op Darkspear is tegenwoordig alleen maar Drek rushen, dus duurt het maar 6minuten ongeveer. Ik vind just die stalemate gevechten erg leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niets gemerkt gisteravond, wel dat mijn pet erg snel dood ging, misschien maar eens bij haar talents kijken, misschien zijn die wel weg.
@Ulreazj: ik ben ook een PvP fan, vooral van AV, volgens mij lijkt de nieuwe BG er wel een beetje op, dus ik denk dat ik deze wel leuk ga vinden dan.
XT fix? Leg uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:57 schreef Blistering het volgende:
Haha, epic whine in /1 Ulduar over XT ''buff'' terwijl die gewoon gefixed is. Hardmode 2 shot alsnog, zo lastig was het niet.
En tevens 245iLvl Bracers gewonnen van 1ste baas Trial of the Crusader \0/
Neu helemaal net.. net even op m'n armory gekeken, maar ik ben nog gewoon vol talents op m'n hunter... terwijl mijn DK leeg was...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben ook een hunter, en ik zag vanochtend ook dat ik m'n talents opnieuw moest indelen.
Zoveel grote veranderingen waren er toch niet voor hunters ?
Raar, bij mij is echt alles weg. En ik weet 1000% zeker dat ik geen respec gekocht heb :Squote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Neu helemaal net.. net even op m'n armory gekeken, maar ik ben nog gewoon vol talents op m'n hunter... terwijl mijn DK leeg was...
Iemand trouwens een betere unholy dps spec?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |