Welk level?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef SharQueDo het volgende:
* lekker op Karazhan gaat spelen op Blood-Elf DK![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben het hier over vrouwelijke belfs, neem ik aan?
quote:
Idd prutsers bij blizzardquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef SharQueDo het volgende:
Ahhh patchday. Alsof we allemaal verwachtten dat de servers om 1500 open en werkend waren.![]()
En natuurlijk is nu Cyclone weer als enige down.![]()
* lekker op Karazhan gaat spelen op Blood-Elf DK![]()
Ik ben bij "authenticating"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
Nou laat maar, ik kom geen enkele server op. Blijft gewoon vast op 'Connecting'.
Eigenlijk moeten ze ook niet 1500 zeggen maar 1800 zo hebben ze gewoon wat marge en bitched de community ook een stuk minderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ik had eigenlijk verwacht dat Blizzard zich nu wel had voorbereid. Maar helaas.
Ik zit ook op Skullcrusher, Alliance. Wat is de naam van je char?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:18 schreef RoosterBrood het volgende:
Vet ! WoW op FOK!nog best veel spelers
ik speel op Skullcrushers (A) Heb een lvl 80 lock, half t7 half heroic gear nog maar niet al te goed, toch nog 3k dmg met 0/41/30
Hoefde ik vandaag pas 5 uur te beginnen met werk, denk ik s'ochtends lekker te wowen en smiddags strand, was ik vergeten dat er patch kwam, dan maar ff strand geweest. Kom ik thuis om half 3, wil ik inloggen, dat gezeur weer dat je moet wachten tot 15:00 en nu kan ik nog steeds niet inloggenik wil gewoon ff lekker gamen, maar nee
Vanavond dan maar
![]()
Ow ja en wat zijn de reqs voor Ulduar ? ik heb nu wel Naxx 25 en EoE 25 gedaan, dat ging best, maar is Ulduar echt zo veel moeilijker?
Welkom welkom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:18 schreef RoosterBrood het volgende:
Vet ! WoW op FOK!nog best veel spelers
ik speel op Skullcrushers (A) Heb een lvl 80 lock, half t7 half heroic gear nog maar niet al te goed, toch nog 3k dmg met 0/41/30
Hoefde ik vandaag pas 5 uur te beginnen met werk, denk ik s'ochtends lekker te wowen en smiddags strand, was ik vergeten dat er patch kwam, dan maar ff strand geweest. Kom ik thuis om half 3, wil ik inloggen, dat gezeur weer dat je moet wachten tot 15:00 en nu kan ik nog steeds niet inloggenik wil gewoon ff lekker gamen, maar nee
Vanavond dan maar
![]()
Ow ja en wat zijn de reqs voor Ulduar ? ik heb nu wel Naxx 25 en EoE 25 gedaan, dat ging best, maar is Ulduar echt zo veel moeilijker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee, je moet vuurtjes ontwijken ! En 2 aan 2 (in 10 man) staan. Dan gaat nog uitermate lastig worden voor sommige mensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef R-Mon het volgende:
Die nieuwe VoA boss ziet er wel grappig uit, alleen lijken de tactics veel simpeler dan Emalon. Tank&spank + aoe heal spam?
Gotta love Patchdayquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:35 schreef jagga het volgende:
echt hé...
hij zegt 34 ms, maar een lag man niet te filmen gewoon.
addons dood, wil reloggen. gebeurd niets.
Iemand zegt iets in guildchat, ik wil iets terugzeggen >> you are not in a guild!
WTF
gaat lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |