Bedankt voor het welkomquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:46 schreef vahmpcat het volgende:
Bento: Welkom in ieder geval!![]()
En leuke site, ze hebben veel interessante doosjes inderdaad, maar tja ik kan verder zelf weinig wijs uit de site. De prijzen daar zijn ook wel ok, bij j-list gaat het op het gewicht van het pakje en op e-bay meestal ookHet is ook maar net wat je wilt en prefereert. Doosjes die je gelinked hebt zijn leuk trouwens, staat er ook bij hoeveel ml er in kan ergens?
Kvind die in piggy-shape wel![]()
Nouja, ik mag toch van mezelf op het moment niet bestellen daar niet van. Hard bezig met rijbewijs dus gaat voor een auto in de spaarpot op moment ^.^ En er staan er best veel inderdaad, en tja eggmolds een must... Het is natuurlijk geen officiële must... maar wel leukquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef bento het volgende:
[..]
Bedankt voor het welkom![]()
De site kun je door google translate laten vertalen, vaak staat er dan wel het aantal ml bij.
Ik kan zelf nog niet kiezen tussen de honderden (of zijn het duizenden) doosjes die er op staan.
De egg molds zijn daar ook te bestellen zag ik net, die zijn wel een must, toch?
en dan al zo vroeg op... ik moet vandaag eerder naar mn werk om correcties en een foto-dvd in ontvangst te nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:23 schreef Amthezia het volgende:
Hmm ja lekker! Moet ik weer eens makengoed idee zaailand! Maar dat zijn snelle pickles heh, niet de pikes die eerst een maand moeten "rijpen"
Geen bento vandaag, ik werk vanuit thuis! Misschien wel nog een foto van mijn lunch
Das toch geen kiwi?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef zaailand het volgende:
Hier mijn bento van gisteren.
Salamirolletjes met roomkaas.
Fruit en bakje worst.
Eierdoosje met gekookt ei![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier die voor morgen![]()
Beefsalade met peultjes tomaat in zwartebonensaus.
Fruit, kaasje, komkommersalade en bakje sojasaus.
Kiwi met lepeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O die bovenste is leuk bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:58 schreef bento het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld
Het konijntje selecteer ik altijd een iets kleiner uitgevallen en smal ei voorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef Amthezia het volgende:
Het sterretje en het hartje zijn voor de grotere eitjes in de L categorie. Terwijl juist het visje en het konijntje meer voor de kleinere zijn! Dus uiteindelijk wel allemaal L, maar die paar gram maakt toch verschil uit!
@vahmp, ik weet hetis hopelijk niet erg toch
ik vind het zo'n lief doorkijkdoosje!!!!
Je hebt gewoon een goeie smaakquote:En nouja, kvinnet niet erg, maar kvinnet wel toevallig @ doosjes.
Khad hello kitty rode doosje besteld, nu ook 3 ofzo anderen ofzo? Khad dat totoro 1 laags doosje (zijn meerdere versies van, stuk of 3) en nu weer 2 alweer met zelfde doosje in zelfde uitvoering zelfsBegin bij sommige doosjes een patroon te zien
![]()
Toeval waarschijnlijk, maar wel opmerkelijk aangezien er meerdere versies van zijn en we straks dus veel dezelfde doosjes terug gaan zien komen in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |