abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71687865
Voedsel is er juist wel om mee te spelen!! Ik denk trouwens echt niet na over of mijn lunch mijn promoties beinvloed Wel heb ik trouwens sinds deze week een nieuwe baan, en zij vinden bento's erg cool

Maar goe, ik ben weer thuis!!! Vanaf maandag ga ik weer lekker bento-en, ik heb het echt gemist in Oostenrijk!!!!
@Vahmp, waar heb je dat lieve bakje gekocht??
pi_71703224
Leuk dat de bento's daar hip gevonden worden! Ik zou er niet tegen kunnen als iemand tegenover me heerlijk zit te lunchen uit een bento en zelf me bammetje hebben Denk dat ik dan ook steeds meer richting bento zou gaan alleen al omdat ik anders zo hunkerend blijf kijken naar andermans lunch

En ik heb hem gekocht bij een grote toko hier in Tilburg

Bento's maken mis ik trouwens ook best wel, maar ja zo in vakantie met alle drukte nu nog komt et niet echt handig uit. Dat is dan weer fijn puntje als school weer begint
pi_71704886
ik heb sommige collega's ook aan de sort of bento gekregen op mijn afstudeer stage/onderzoeks plek
er kwamen geen complete kawai dingen tevoorschijn, maar er werd wel gezonder gesnackt.

ook kwamen ze kijken wat ik mee had. had ik een keer niets mee dan was het bijna een teleurstelling
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:17:20 #54
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71743064
Ik heb voor morgen een bento gemaakt. De doos is van IKEA (lunchebox Raritet), hij is wel wat groot, de grote bak is 1,1L dus heb ik er ook maar een pakje drinken bij in gestopt. De bakken zijn nu trouwens 50% afgeprijst en deze was nu maar €3,-.

Inhoud:
-pakje drinken
-tomaten-basilicum-spiesje
-sugar snaps
-hartige haaien snacks
-babybel kaasje
-dierensnoepjes
-chocolade lollie
-ei
-zoete pepertjes gevuld met kaas
-lychees (na de foto er bij in gepropt)
-mini salamiworstjes (op de bodem)
-pinda's (op de bodum)
-elandpasta salade
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:08:01 #55
58921 Day
You can fly!
pi_71746881
Oh wat grappig, Maok! Ik heb toevallig 1,5 week hetzelfde bakje gehaald voor mijn vriend.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_71751633
Ik heb me ook maar eens geregistreerd, ben nog een echte beginner.
Wat voor bakje raden jullie aan? Een stapelbare of zo eentje als maok heeft?
Ik vind zelf de stapelbare praktischer om mee te nemen denk ik.

Ik zag dat jullie de meeste inkopen doen via jbox en ebay, ik vond via taobao.com ook een heleboel bakjes, zie: http://snipurl.com/pkb9h

http://snipurl.com/pkbat deze is dan bijv 6.49$ including shipping cost
http://snipurl.com/pkbd2 11.59$ including shipping cost
http://snipurl.com/pkbej 11.59$ including shipping cost
http://snipurl.com/pkbge 8.38$ including shipping cost
maar ze hebben er nog bizar veel meer. Ook bijv. de Snoopy die Day heeft.

Is dit goedkoop genoeg of kan ik beter via jbox kopen? Daar zie ik namelijk geen verzendkosten staan
pi_71752013
@maok: Zo dat is een fikse bento ziet er wel jummie uit!! Alleen deze dozen sluiten niet helemaal goed af toch??

@bento: Jbox heeft ook verzendkosten en deze gaan per gram. Ik vind ze heel redelijk en vergelijkbaar met de ebay-ers. Tis maar net wat je allemaal wilt hebben heh
Wel grappige boxen, maar van de site snap ik echt niks hahaha

Vandaag ben ik weer lekker aan het werk, en dus ook een bento bij me:

Links: Aardbeien, champignons, courgette en een eitje (die ik snel had gekookt, dus niet echt mooi geworden!). Rechts: Tomaten, pasta, rucola, kiprolletjes, babybellkaasje en een penguin met dressing erin.
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:58:55 #58
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71752255
Geen idee of de doos goed afsluit, hij is iig goed op mijn werk aan gekomen, gewoon rechtop vervoerd.
pi_71753321
Ah okee dat klinkt goed in iedergeval!! Die elandpasta ziet er leuk uit trouwens! Waar heb je die gekocht?
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:28:12 #60
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71753711
Ook IKEA. Ik heb er een beetje een dierenthema aan gegeven omdat we misschien naar de dierentuin zouden gaan afgelopen weekend, maar omdat we niet zijn geweest heb ik hem maar voor mijn werk gemaakt.
pi_71754148
Maok: Ziet er lekker uit! En je hebt wel nuttig gebruik gemaakt van de ruimte. Goed verzonnen ook dat pakje drinken als vulling erin, en gelijk ook weer kleurrijk!

Bento: Welkom in ieder geval!
En leuke site, ze hebben veel interessante doosjes inderdaad, maar tja ik kan verder zelf weinig wijs uit de site. De prijzen daar zijn ook wel ok, bij j-list gaat het op het gewicht van het pakje en op e-bay meestal ook Het is ook maar net wat je wilt en prefereert. Doosjes die je gelinked hebt zijn leuk trouwens, staat er ook bij hoeveel ml er in kan ergens?
Kvind die in piggy-shape wel

Amthezia: Ziet er weer lekker uit

Dat is toch wel weer leuke kant o.a van nog maar 2 weken vakantie, straks weer (meer) bento's maken
Mis het stiekem toch echt wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door vahmpcat op 10-08-2009 10:59:40 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:14:09 #62
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71754789
Nu ik ga samenwonen lijkt het mij heel leuk om voor mijn vriendje zulke lunchpakketjes klaar te maken. Altijd al gewild, om zo voor iemand te kunnen zorgen.

Prachtige lunchpakketjes zeg Heel kleurrijk, vrolijk en smakelijk.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71755475
Ja dat is ook leuk hoor om zo voor iemand te zorgen mijn man is dan ook altijd errug gelukkig met me als hij een lekker pakket meekrijgt!
pi_71757302
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:46 schreef vahmpcat het volgende:
Bento: Welkom in ieder geval!
En leuke site, ze hebben veel interessante doosjes inderdaad, maar tja ik kan verder zelf weinig wijs uit de site. De prijzen daar zijn ook wel ok, bij j-list gaat het op het gewicht van het pakje en op e-bay meestal ook Het is ook maar net wat je wilt en prefereert. Doosjes die je gelinked hebt zijn leuk trouwens, staat er ook bij hoeveel ml er in kan ergens?
Kvind die in piggy-shape wel
Bedankt voor het welkom
De site kun je door google translate laten vertalen, vaak staat er dan wel het aantal ml bij.
Ik kan zelf nog niet kiezen tussen de honderden (of zijn het duizenden) doosjes die er op staan .
De egg molds zijn daar ook te bestellen zag ik net, die zijn wel een must, toch?
pi_71759119
Verlicht: Het is leuk om iemand een pakketje mee te kunnen geven
Vriendlief hier kan dan bijna niet wachten tot lunchtijd met het opeten. En hij zit er vaak veel beter mee vol dan snel een boterham.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef bento het volgende:

[..]

Bedankt voor het welkom
De site kun je door google translate laten vertalen, vaak staat er dan wel het aantal ml bij.
Ik kan zelf nog niet kiezen tussen de honderden (of zijn het duizenden) doosjes die er op staan .
De egg molds zijn daar ook te bestellen zag ik net, die zijn wel een must, toch?
Nouja, ik mag toch van mezelf op het moment niet bestellen daar niet van. Hard bezig met rijbewijs dus gaat voor een auto in de spaarpot op moment ^.^ En er staan er best veel inderdaad, en tja eggmolds een must... Het is natuurlijk geen officiële must... maar wel leuk
pi_71764754
Hier mijn bento van gisteren.
Salamirolletjes met roomkaas.
Fruit en bakje worst.
Eierdoosje met gekookt ei

En hier die voor morgen
Beefsalade met peultjes tomaat in zwartebonensaus.
Fruit, kaasje, komkommersalade en bakje sojasaus.
Kiwi met lepeltje

pi_71764929
Hier nog een foto van mijn Bentoboeken!

pi_71767529
Een supersnelle bento voor morgen, waarbij ik eigenlijk maar 1 vraag heb: hoe kun je je quiche zo aankleden dat ie er niet uitziet alsof ie zojuist is uitgespuugd? Hij zal prima smaken, maar het oog wil ook wat...

@Zaailand: ieeeeh, pickles. Sinds Japan weet ik waar 't woord 'zuurpruim' vandaan komt, mijn hele gezicht kromp samen en bleef de rest van de dag zo staan...
pi_71769646
Hmm misschien kan je een plukje basilicum erop leggen? Of de quiche beleggen met plakjes courgette en dan niet teveel kaas bovenop doen (of plakjes courgette afwisselen met dunne plakjes rode ui, is een mooi kleureffect). Zo ziet hij er mooier uit maar ach, een bento zal er niet minder om smaken toch
pi_71771043
Ha, ha, ik weet ook niet of ik een grote fan van pickles word hoor Arual maar de Japanse komkommersalade (b.v. ook die op de site van Amthezia staat) vind ik dan wel weer erg lekker
pi_71780607
Hmm ja lekker! Moet ik weer eens maken goed idee zaailand! Maar dat zijn snelle pickles heh, niet de pikes die eerst een maand moeten "rijpen"

Geen bento vandaag, ik werk vanuit thuis! Misschien wel nog een foto van mijn lunch
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 06:26:14 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_71780620
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 06:23 schreef Amthezia het volgende:
Hmm ja lekker! Moet ik weer eens maken goed idee zaailand! Maar dat zijn snelle pickles heh, niet de pikes die eerst een maand moeten "rijpen"

Geen bento vandaag, ik werk vanuit thuis! Misschien wel nog een foto van mijn lunch
en dan al zo vroeg op... ik moet vandaag eerder naar mn werk om correcties en een foto-dvd in ontvangst te nemen en het regent ook nog
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71780647
Ook een goedemorgen
Ga snel mijn bento in mn tas gooien
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:44:45 #74
58921 Day
You can fly!
pi_71785021
@Arual, die quiche ziet er, wat mij betreft, lekker uit, hoor. Afgelopen zaterdag een heerlijk spinaziequiche bij mijn schoonmmoeder gegeten. Recept heb ik meegenomen, binnenkort maar eens uitproberen en natuurlijk gaat er de volgende dag een stukje mee in mijn bento.

Geen foto's (moet batterij opladen, vergeet dat steeds), maar nog wel braaf aan het bentoën, vandaag weer soba noedels mee!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 11-08-2009 14:44:01 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_71785852
Dat onderste plaatje van _Arual_ is bij deze op.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')