Ik ben idd veel met matlab bezig jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
Veel met matlab bezig wrs? Ik ga me bezig houden met biomechanical engineering.
Time to play with the big guys.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ben idd veel met matlab bezig jaGeweldig programma. Kan je met een beetje inzicht en creativiteit hele mooie dingen mee maken.
Ik bedacht me trouwens net dat ik in de oren van sommigen dan wel helemaal onderdeel ga zijn van het Grote ComplotAan de slag bij 1 van de grote onderzoeks instituten van Nederland.
Geniaal stukquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Time to play with the big guys.Doet me een beetje denken aan dit verhaal:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601039&sid=a2X3hNaWcbeg
Veel succes met je stage en afstuderen. Hopelijk kan ik volgend jaar iets soortgelijks zeggen over mijn persoontje.
Ik blijf het komende jaar nog in Delft. Mijn stage wil (en moet) ik in het buitenland doen, liefst buiten Europa. Als me dat bevalt zie ik mijn afstuderen daar ook wel plaatsvinden. Ik wil me vooralsnog gaan richten op intelligent mechanical systems, dwz het onderzoeken en ontwikkelen van functies/ontwerpen/fabricagemethodes etc voor onconventionele mechanische systemen. Klinkt een beetje wollig, maar het is dan ook behoorlijk abstract.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geniaal stuk
Ik kan ook niet ontkennen dat Donders een zekere naam heeft in die wetenschappelijke wereldMaar valt verder best mee.
Jij ook veel suc6 met BMEWaar ga je dat doen? En welke stroming of kant ga je op?
*omhooghaalt*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef Cerbie het volgende:
Voel je vrij om deze verder aan te vullen met posts die je tegenkomt
Farmaceutische industrie verdient er veel geld aan
Die Desiree Röver hè, waarom geloven mensen haar?
Griep vaccin gemaakt van kankercellen.....
Maar een paar maanden getest
Lange termijn effecten
-
Gekweekt op "kankercellen"
Is dit een vrijbrief om je vogeltje als Fok!-trofee te claimen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef Cerbie het volgende:
Ik ook nietMaar iemand die heeft dat een paar keer gemeld een aantal topics terug
Ander onderwerp
Net de laatste hand/spuitbus aan mijn fietswrak voor in Nijmegen gelegdAls je een groen/rood gedrocht met nepvogeltje op het stuur gelijmd ziet fietsen, ben ik het
![]()
Als je een mes meeneemt om hem los te snijden, zit een dikke laag bisonkit onderquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is dit een vrijbrief om je vogeltje als Fok!-trofee te claimen?
Je hebt je gulp nog open staan?quote:
Lang verhaal, mijn vriend. Lang verhaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt je gulp nog open staan?
Voor vanwelleer moet je niet bang zijn hoorDie bedoelt het juist niet kwaad.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Lang verhaal, mijn vriend. Lang verhaal.
Nay, er is geen interesse voor een lang verhaal. De woorden waren misschien wat onvoorzichtig gekozen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:32 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
er komt een lang verhaal ....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef ChungLingSoo het volgende:
Je bent een supertroll, en dat is jammer voor het forum.
Grappig wachtwoord heb je zeg!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef vanwelleer het volgende:ik ben weer terug...
Heb ik nog iets spannends gemist ?
owww, Drago en Tot, jullie hebben beide een mail met bevestiging password aanvraag... sorry,..
ff testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is eerder een joker dan een troll!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nay, er is geen interesse voor een lang verhaal. De woorden waren misschien wat onvoorzichtig gekozen.
Jongens, opletten nu, straks ondergaan we gezichtsverliesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is eerder een joker dan een troll!
Da's wel een coole opmerking, op zich.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is eerder een joker dan een troll!
editquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:16 schreef ToT het volgende:
Dat we best lief zijn?Mwoah, een trol een joker noemen is toch best lief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
En het is alleen maar goed dat je daar trots op bent!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:21 schreef ToT het volgende:En anders krijgt-ie gewoon weer een tik over z'n neus he!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
hey! jij bent al mijn seksdwerg
Dat vindt jij. Ik vind dat niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nay, er is geen interesse voor een lang verhaal. De woorden waren misschien wat onvoorzichtig gekozen.
Nee, da's teamlead!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
hey! jij bent al mijn seksdwerg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind dat niet.
Naar mijn mening is de vorm van regelmatig stiekem toch serieuze bijdragen die tot nadenken stemmen er een die niet door iedereen begrepen wordt. Maw, mensen hebben vaak moeite om door de vorm heen te kijken. Dan kun je iemands vormgebruik verwijten, of je kunt jezelf onbegrip, kortzichtigheid en humorloosheid verwijten
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
nokje.....
Go girl,.... you tell them...
Hoe krijg je het voor elkaar...quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar...
ongelooflijk
[ afbeelding ]
dombo!!
twee woorden!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
wegen verkeerwet,.... pas op fietspad !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |