quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef ToT het volgende:
Mja het is gewoon jammer dat het nodig is...
Ik hoop gewoon dat de sfeer hier snel hersteld zal zijn, dat mensen hier goed door blijven posten en dat de users het geen probleem meer vinden dat de moderators gewoon neutrale personen zijn en dat we ons niet keer op keer hoeven te verantwoorden over waarom wij hier zijn.
Laatst was er al iets gezegd over een toekomstige TRU & BNW meeting. Lijkt me gewoon geweldig om het ijs een beetje te breken, maar aan de andere kant zit ik ook weer niet te wachten op dit soort gedoe in real life.Ja klopt, dat was zeker jammer dat het zo moest gaan. Zat er al wel even aan te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keer met wat BNW lui een biertje drinken lijkt me wel een goed idee
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
IRL meet met Lambiekjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was zeker jammer dat het zo moest gaan. Zat er al wel even aan te komen.
Hey, als jij dat in je fotoboek bent, dan ben jij zojuist gestegen op de ladderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was zeker jammer dat het zo moest gaan. Zat er al wel even aan te komen.
Nou... dat is voor mij waarschijnlijk al reden genoeg om te komen.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef Dragorius het volgende:
dan gaan alle complottisten mij irl lynchen
Jupquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, als jij dat in je fotoboek bent, dan ben jij zojuist gestegen op de ladder
ATuin-hek kan dansen!
Nahquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef Dragorius het volgende:
dan gaan alle complottisten mij irl lynchen
quote:
Mjah... helaas gaan lui als Lambiekje ook daarheen om hun BNW dingen daar te spuien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Dragorius het volgende:
dus daar zijn ze allemaal heen! hier was t al zo stil-...good plan cerbie!
Och jee, Tong80 z'n PC is gerepareerd en on top of it all heb je HEM hier ook weer!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jee, Tong80 z'n PC is gerepareerd en on top of it all heb je HEM hier ook weer!
Hey dude, alles goed?
Ik ga eens glurenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:26 schreef Dragorius het volgende:
ik word schijtziek van de bassos met zijn god complex check tru maarsorry hoor
Hmm ik zie het ja... en ben pas met het eerste topic bezigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:33 schreef Dragorius het volgende:
pretenderen
alles te weten, janken, vaag zijn, eisen denken te kunnen stellen god complex all over
Hij denkt wel heel wat te zijn hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Lees net een stukje van zijn topic, van welk gesticht heb je de deur nou weer open laten staan
Ohquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef ToT het volgende:
Okee okee laten we er geen user-bash-topic van maken he!
Nou kom op dan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik wil weer dansen! De vakantie is nu wel lang genoeg bezig.
Oh dat is wel zonde... Helaas heb je ook zulke mensen daarbij rondlopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Nou kom op dan!
er is altijd wel een plaats waar gedanst kan worden.
Ik heb al lang niet meer gedanst, na een paar jaar was ik genezen.
Mijn danspartner werd een beetje té vriendelijk en was ietwat oost-indisch doof.
Van pure ellende heb ik er toen een punt achter gezet en ik ben nooit meer op zoek gegaan naar een andere danspartner.
Mjah dat is wel een soort fase waar je even doorheen moet jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef ToT het volgende:Ik ben vroeger maar op dansles gegaan omdat iedereen het deed. Ik vond het geen fuck aan: ingestudeerde pasjes reproduceren, nou joepie!
Ik had geen vaste danspartner, maar 1 meid kwam wel elke keer op me af. Uiteindelijk is ze toen mijn vriendin geworden. (Jaren geleden, ook al in gen jaren meer gezien trouwens.)
Dat is toch logischquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef ToT het volgende:
Whehehe nee ik moest een gaatje van buiten naar binnen boren. Binnen de hoogte van het vensterbank tot aan de grond gemeten, buiten datzelfde getal minus wat speling aangehouden, en nog ging het mis!
Ik weet niet eens wat je bedoeltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef Dragorius het volgende:
Ik kom hier even sorry zeggen voor mijn ietwat buitensporige gedrag gisteravond, maar na die opmerking over kankerpatienten die het "zelf in de hand hebben" werd het ietwat zwart voor mijn ogen
Ik heb erover nagedacht (*), en ik denk dat jij een moedercomplex hebt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef Dragorius het volgende:
Ik kom hier even sorry zeggen voor mijn ietwat buitensporige gedrag gisteravond, maar na die opmerking over kankerpatienten die het "zelf in de hand hebben" werd het ietwat zwart voor mijn ogen
Nee ik heb het juist vanaf de vensterbank naar beneden gemeten he, niet vanaf de vloer omhoog!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch logisch![]()
Je tuin zal wel hoger of lager zijn dan binnen,.. dan is 10 cm omhoog binnen ineens 15 cm omhoog misschien
Oh ok, dan snap ik het ook nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik heb het juist vanaf de vensterbank naar beneden gemeten he, niet vanaf de vloer omhoog!
Je huis bewoog tussen het meten door!quote:
Het heeft een redenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:12 schreef ToT het volgende:Dat zal 'm zijn!
Of ik heb toch gewoon een fout gemaakt wat het uiteraard moet zijn, maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |