abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71836796
Okee okee laten we er geen user-bash-topic van maken he!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:27:24 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71836837
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Lees net een stukje van zijn topic, van welk gesticht heb je de deur nou weer open laten staan
Hij denkt wel heel wat te zijn he
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:28:05 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71836859
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef ToT het volgende:
Okee okee laten we er geen user-bash-topic van maken he!
Oh Maar het is in dit geval zo makkelijk. Moet je voor de gein dat topic van hem maar eens lezen.
Onikaan ni ov dovah
pi_71840909
Ik heb al wel een paar topics van hem doorgesnuffeld en hij plaatst idd nogal opvallende posts, maar ik vind het gewoon niet zo netjes om dat te doen.
pi_71845268
zie!

ToT is een grote stoere man mod
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71846360
*Bestudeert z'n voeten heel aandachtig*

donderdag 13 augustus 2009 @ 13:23:41 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71846611
Ik wil weer dansen! De vakantie is nu wel lang genoeg bezig.
Onikaan ni ov dovah
pi_71846982
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik wil weer dansen! De vakantie is nu wel lang genoeg bezig.
Nou kom op dan!

er is altijd wel een plaats waar gedanst kan worden.

Ik heb al lang niet meer gedanst, na een paar jaar was ik genezen.

Mijn danspartner werd een beetje té vriendelijk en was ietwat oost-indisch doof.
Van pure ellende heb ik er toen een punt achter gezet en ik ben nooit meer op zoek gegaan naar een andere danspartner.

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:43:06 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71847178
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Nou kom op dan!

er is altijd wel een plaats waar gedanst kan worden.

Ik heb al lang niet meer gedanst, na een paar jaar was ik genezen.

Mijn danspartner werd een beetje té vriendelijk en was ietwat oost-indisch doof.
Van pure ellende heb ik er toen een punt achter gezet en ik ben nooit meer op zoek gegaan naar een andere danspartner.

Oh dat is wel zonde... Helaas heb je ook zulke mensen daarbij rondlopen.
Volgende week vrijdag kan ik weer Dan is er weer vrijdansen en is een aanzienlijk deel van de dansgroep weer terug van de diversen vakanties.
Onikaan ni ov dovah
pi_71847201
Ik ben vroeger maar op dansles gegaan omdat iedereen het deed. Ik vond het geen fuck aan: ingestudeerde pasjes reproduceren, nou joepie!

Ik had geen vaste danspartner, maar 1 meid kwam wel elke keer op me af. Uiteindelijk is ze toen mijn vriendin geworden. (Jaren geleden, ook al in gen jaren meer gezien trouwens.)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:49:35 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71847389
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef ToT het volgende:
Ik ben vroeger maar op dansles gegaan omdat iedereen het deed. Ik vond het geen fuck aan: ingestudeerde pasjes reproduceren, nou joepie!

Ik had geen vaste danspartner, maar 1 meid kwam wel elke keer op me af. Uiteindelijk is ze toen mijn vriendin geworden. (Jaren geleden, ook al in gen jaren meer gezien trouwens.)
Mjah dat is wel een soort fase waar je even doorheen moet ja Vanaf een bepaald punt kreeg ik het zelf iig langzaamaan door en begon het meer beweging te worden ipv pasjes en figuren. Tegenwoordig denk ik al nauwelijks meer bewust na over wat ik met m'n voeten etc moet doen of welk figuur ik ga dansen. Gewoon lekker op gevoel Behalve als ik iets aan het trainen ben natuurlijk.
Onikaan ni ov dovah
pi_71849258
Godverdomme zeg! Ben aan het klussen in mijn huis. Er moet geboord worden. Eerst alles viervoudig op alle mogelijke manieren nagemeten voor ik een gat in een muur boor, en NOG kom ik in de isolatiemateriaal onder het laminaat aan de andere kant van de muur uit! Hoe krijg je het fucking voor elkaar? Zelfs naderhand heb ik alles nog nagemeten (waterpas enzo er bij) en ik zou verdorie zelfs 10 cm speling over moeten hebben! Het spookt hier!

(Of is dit meer iets voor TRU? )
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:02:58 #138
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71851105
Heb jij laminaat aan de muur hangen dan of gewoon op de grond?
Want als jij een gat in de muur boort en vervolgens bijna door het laminaat gaat... ja dan hoort dit topic wel in TRU
The truth was in here.
pi_71852652
Whehehe nee ik moest een gaatje van buiten naar binnen boren. Binnen de hoogte van het vensterbank tot aan de grond gemeten, buiten datzelfde getal minus wat speling aangehouden, en nog ging het mis!
pi_71853817
Ik kom hier even sorry zeggen voor mijn ietwat buitensporige gedrag gisteravond, maar na die opmerking over kankerpatienten die het "zelf in de hand hebben" werd het ietwat zwart voor mijn ogen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:30:02 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71856342
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef ToT het volgende:
Whehehe nee ik moest een gaatje van buiten naar binnen boren. Binnen de hoogte van het vensterbank tot aan de grond gemeten, buiten datzelfde getal minus wat speling aangehouden, en nog ging het mis!
Dat is toch logisch

Je tuin zal wel hoger of lager zijn dan binnen,.. dan is 10 cm omhoog binnen ineens 15 cm omhoog misschien
The truth was in here.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:30:25 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71856356
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef Dragorius het volgende:
Ik kom hier even sorry zeggen voor mijn ietwat buitensporige gedrag gisteravond, maar na die opmerking over kankerpatienten die het "zelf in de hand hebben" werd het ietwat zwart voor mijn ogen
Ik weet niet eens wat je bedoelt
The truth was in here.
pi_71856674
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb erover nagedacht (*), en ik denk dat jij een moedercomplex hebt!

* je avatar hè...
pi_71856922
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is toch logisch

Je tuin zal wel hoger of lager zijn dan binnen,.. dan is 10 cm omhoog binnen ineens 15 cm omhoog misschien
Nee ik heb het juist vanaf de vensterbank naar beneden gemeten he, niet vanaf de vloer omhoog!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:55:15 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71857006
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee ik heb het juist vanaf de vensterbank naar beneden gemeten he, niet vanaf de vloer omhoog!
Oh ok, dan snap ik het ook niet
The truth was in here.
pi_71857076
Twilight zone shit!
pi_71857087
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef ToT het volgende:
Twilight zone shit!
Je huis bewoog tussen het meten door!
pi_71857469
Dat zal 'm zijn!

Of ik heb toch gewoon een fout gemaakt wat het uiteraard moet zijn, maar wat?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:15:03 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71857530
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
Dat zal 'm zijn!

Of ik heb toch gewoon een fout gemaakt wat het uiteraard moet zijn, maar wat?
Het heeft een reden
The truth was in here.
pi_71857879
Ik heb zin om zo even weg te gaan,
maar wat ga ik doen.. ga ik bij iemand lthuis langs of bel ik iemand om samen even naar de kroeg te gaan?

Twijfel twijfel...... en als ik wegga moet ik nog even snel opvang regelen en het zou verstandig zijn om mij even om te kleden... en dat kost ook weer tijd (én geld )

Ik zou natuurlijk ook nog even achter economie kunnen gaan zitten,

of ik kan ervoor kiezen om een lading was weg te strijken..

hmmm.....

BAGGER !! ik kan niet kiezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')