SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
En het is alleen maar goed dat je daar trots op bent!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:21 schreef ToT het volgende:En anders krijgt-ie gewoon weer een tik over z'n neus he!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
hey! jij bent al mijn seksdwerg
Dat vindt jij. Ik vind dat niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nay, er is geen interesse voor een lang verhaal. De woorden waren misschien wat onvoorzichtig gekozen.
Je bent een supertroll, en dat is jammer voor het forum.
Nee, da's teamlead!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
hey! jij bent al mijn seksdwerg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind dat niet.
Naar mijn mening is de vorm van regelmatig stiekem toch serieuze bijdragen die tot nadenken stemmen er een die niet door iedereen begrepen wordt. Maw, mensen hebben vaak moeite om door de vorm heen te kijken. Dan kun je iemands vormgebruik verwijten, of je kunt jezelf onbegrip, kortzichtigheid en humorloosheid verwijten
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
nokje.....
Go girl,.... you tell them...
Hoe krijg je het voor elkaar...quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar...
ongelooflijk
[ afbeelding ]
dombo!!
twee woorden!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
wegen verkeerwet,.... pas op fietspad !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |