En nu lekker in je MyAtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:37 schreef Lort het volgende:
Kut serie.
Rot voor je.quote:
Damn, wist niet wat we nu tot januari moeten wachtenquote:
Ja, ik ken het gevoel, ik zet hem meestal aan en ga daarna pas een biertje of zo pakken (van Sam krijg ik toch altijd dorstquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:08 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Damn, wist niet wat we nu tot januari moeten wachten
Btw, ben ik de enige die de intro nu wel uit zijn hoofd kent en skipt ?
"My name is Micheal Westen....."
Ja, morgen nog als het goed is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef TheZapster het volgende:
Donderdag toch nog een afleveringen dan inderdaad wachten tot januari dacht ik
Vrijdag pas.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef rene90 het volgende:
Leuk, hoelaat is die aflevering in de groepjes te vinden ongeveer?
Gewoon verder kijken, ik zeg niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
Stomme vraag misschien. Krijgen Michael en Fiona nog wat met elkaar? Of blijft het bij een paren dans?
Zit nu in S02E04, en ben ongeduldig
Ze krijgen zelfs kinderenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:27 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken, ik zeg niks
Je hebt nu 2 opties genoemd, maar je bent nog een 3e vergeten.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat ze uit elkaar gaan.
En Sam wordt de suiker oom van de kinderenquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Jegorex het volgende:
[..]
En Sam wordt de suiker oom van de kinderen
Je bent fan of je bent het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef Mavro het volgende:
Spannend hoorJammer van de break. Nou heb ik helemaal geen serie voor anderhalve week
(dan begint mad men weer)
@hierboven: iedereen? Ik vind het een hoop geld voor een niet al te mooie zonnebril :p
Ik heb nog 5 afleveringen uit seizoen 2 en de gehele seizoen 3 tegoedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef Rnnz het volgende:
Supergave aflevering weer.![]()
Dit was dus echt de laatste voor de break?
300 dollar is me toch teveel aangezien ik 2 maanden geleden nog een ray-ban á 170 euro heb gekochtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:30 schreef Rnnz het volgende:
Hm, januari komen ze dus pas met nieuwe afleveringen, 7 in totaal.
Ondertussen kan iedereen een vette Michael Westen zonnebril kopen:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/Oliver-Peoples-VICTORY-Sunglasses-Photochromic/dp/B001TFMM1A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=apparel&qid=1249644253&sr=1-1
She's a woman to die for.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef MikeyMo het volgende:
wel tof dat Michael nu eens zonder blikken of blozen 2 in iemand stopt
Ik ben sinds een tijdje fan van house, hoewel dat totaal niet in het verlengde van burn notice ligt maar wie weet. Verder kijk ik wel whale wars/cops als dat langs komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Januari pas weer nieuwe afleveringen? Iemand nog suggesties voor leuke series ter vervanging van BN?
Haha,ik ook!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
Was even bang dat er een to be continued zou komen
Dat vond ik toch wel zo een bout film!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef pberends het volgende:
Wie nog een versnapering a la Burn Notice zoekt in een film moet deze bekijken:
http://en.wikipedia.org/wiki/12_Rounds_(film)
Gewoon een ouderwets goede actiefilm, waar het vandaag gejat is interesseert me geen flikker. Je moet bij dit soort films niet teveel nadenken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel zo een bout film!
Verhaal was volgens mij gejat,want deze film deed me sterk aan een andere denken,weet alleen de naam niet meer.
En Taken met Liam Neesonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef pberends het volgende:
Wie nog een versnapering a la Burn Notice zoekt in een film moet deze bekijken:
http://en.wikipedia.org/wiki/12_Rounds_(film)
Intellectueel gejank, terwijl je gewoon hersenloos de film moet bekijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
12 rounds is een kopie van Die Hard: with a Vengeance. Zie ook mijn artikel erover:
http://mikeymo.nl/index.p(...)ritage.html?start=28
Kan het redelijk op zichzelf staand volgen, hoewel er wel een onderliggende lijn ligt. (Hij is zijn baan kwijt en probeert die terug te krijgen). Dus je kan het gewoon kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef pleeborstel het volgende:
Pilot net gezien, leuke serie.
Zijn het verder allemaal op zichzelf staande afleveringen of moet ik alles volgen a la Lost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Sam zonder bier, dat zou pas een spoiler zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef Jegorex het volgende:
Je ziet ook niet echt dingen die iets over het verhaal kunnen vertellen.
Tenzij Sam aan het bier een spoiler is
Leveragequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Januari pas weer nieuwe afleveringen? Iemand nog suggesties voor leuke series ter vervanging van BN?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef pberends het volgende:
[DVD] Taken
Geweldige aanrader deze film voor alle Burn Notice-fans! Film lijkt op een Burn Notice-missie.
Meneer gaat op een missie met veel actie, dat is de overeenkomstquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:29 schreef 85 het volgende:
[..]
![]()
Hier snap ik vrij weinig van, kun je mij de overeenkomsten eens voorleggen?
Volgens mij is Taken gewoon een harde actief film met weinig dialoog maar binnenstormen afknallen en verder gaan.
Burn Notice is all about dialoog en tactiek, gadgets whatever.
Ik zie vrijwel geen overeenkomsten
Ja, op die manier zie ik ook overeenkomsten met Stargatequote:Op zondag 23 augustus 2009 11:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Meneer gaat op een missie met veel actie, dat is de overeenkomst.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, op die manier zie ik ook overeenkomsten met Stargate.
om de kick toch enigzins nuttig te makenquote:Op zondag 15 november 2009 18:33 schreef Mister1977 het volgende:
Had op z'n minst een plaatje van Gabrielle gepost.
quote:2010 premiere dates: WHITE COLLAR moves to TUESDAYS, Jan 19th. PSYCH moves to WEDNESDAYS, Jan 27. BURN NOTICE stays on THURSDAYS, Jan 21st.
Oh, die had ik even gemist! Dankquote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Rainesz het volgende:
[..]
om de kick toch enigzins nuttig te maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, keek al naar de daaropvolgende ep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |