abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65823223
Net Taken gezien, met o.a. Liam Neeson en Famke Janssen. Ik was niet zo onder de indruk van de previews, dacht dat Neeson een miscast was, maar de film vond ik echt de moeite waard. Goed verhaal, heel behoorlijk acteerwerk. De enige keer dat het qua acteren echt fout gaat, is op het eind van de film, als een stel Arabische bodyguards wel heel erg verbaasd doen.

Liam Neeson zet een erg geloofwaardige ex-CIAer neer, die meedogenloos de slechterikken uit de weg ruimt. Het verhaal zit lekker in elkaar, waardoor je geen enkele moeite hebt met het hoge gehalte "van dik hout zaagt men planken". Sommige scenes deden me denken aan de vechtpartij in "Once were warriors" tussen de vader van het verkrachte meisje en haar oom.

Minnetjes: de wel heel erg opzichte reclame voor Audi...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_66007630
Heerlijke cliché film. Ik heb er zonder enige verwachtingen naar gekeken en me 93 minuten prima vermaakt. Vooral de vechtscenes waren goed, leken wel een beetje op die in The Bourne x films.
pi_66690066
idd, een puike film voor een vrijdag avond. Verstand op nul en gaan met die banaan Al had ik soms wel een soort van rambo gevoel bij Liam.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:46:51 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66873282
"I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you."

Puike film was dat.

Er zaten echt geweldige Quotes in die film
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 9 maart 2009 @ 20:51:26 #5
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66873480

[ Bericht 100% gewijzigd door Zapper op 09-03-2009 20:51:52 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_68973979
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:23 schreef sitting_elfling het volgende:
idd, een puike film voor een vrijdag avond. Verstand op nul en gaan met die banaan Al had ik soms wel een soort van rambo gevoel bij Liam.
Voor op een woensdagochtend is die ook zeker niet verkeerd! Heb me prima vermaakt!
pi_72093657
Geweldige film! Lekkere harde no-nonsense actie!

Trailer overigens:

pi_72093778
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
"I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you."

Puike film was dat.

Er zaten echt geweldige Quotes in die film
Fragment in die criminelenflat was geweldig; als hij zegt tegen die baardaap die zijn dochter ontvoerd heeft:

"You don't reminder me... we spoke on the phone two days ago... I told you I would find you" even pauze en daarna... *BAF*

.

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 22-08-2009 16:41:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')