Nee, maar wel over de overdreven manier van reageren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef cheqy het volgende:
Wordt er nou nog steeds gejankt over mensen die het geen reet kan boeien dat Twente verloren heeft?
Je doet net of dat nieuw is op Fok!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar wel over de overdreven manier van reageren.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:18 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kom net thuis van avondje chillen en zie wat twente heeft gedaan, weg funny mood: nu sacherijnig all the way
Dat is Oud- Zaans.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens was ik de variant sacherijnig nog niet eerder tegengekomen...
Sinds gisteravond kwart voor 11 ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef sportinguista het volgende:
gaan we weer?
Gewoon groen bloed, meer niet.
Registratie is idd sinds gister.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sinds gisteravond kwart voor 11 ja.![]()
Zielige vertoning.
Trollen zijn idd groen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:52 schreef sportinguista het volgende:
[..]
Registratie is idd sinds gister.
Maar het groene bloed stroomt al vanaf mijn geboorte door mijn lijf.
Wat ik begreep krijgen ze een niet zo sterke tegenstander in de 4e ronde. Maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef TheJanitor het volgende:
Volgens mij is Twente niet 'geplaatst', toch? Krijgen ze nu niet een zware loting in the Europa League?
Zal ik niet doen, ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat ik begreep krijgen ze een niet zo sterke tegenstander in de 4e ronde. Maar pin me er niet op vast.
Hoezo "gaan we weer?"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef sportinguista het volgende:
gaan we weer?
Gewoon groen bloed, meer niet.
Wel jammer dat "Helemaal niets in Amsterdam" je zo veel pijn doet dat je het prima vindt dat het voor Ajax ook steeds lastiger wordt om Europa in te gaan. En daardoor zal "Helemaal niets in Amsterdam" des te vaker gezongen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Precies Suijk.
Als fanatieke clubsupporter voert de emotie vaak de boventoon over het verstand. Ook al WEET ik dat het voor het nederlandse voetbal slecht is, het kan me niet boeien.
Het enige waar ik aan denk is die zingende Twentesupporters in de Arena vorig seizoen en die uitgestreken harses van Munsterman.
DAAROM vind ik het geweldig dat ze eruit zijn....verders zijn die Portugezen natuurlijk gewoon zwijnen (die wel bleven voetballen trouwens)
Er vallen dus alleen prijzen te halen in Europa? Volgens jou dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wel jammer dat "Helemaal niets in Amsterdam" je zo veel pijn doet dat je het prima vindt dat het voor Ajax ook steeds lastiger wordt om Europa in te gaan. En daardoor zal "Helemaal niets in Amsterdam" des te vaker gezongen worden.
Nee, maar dat is wel een voornaam doel van elke club die in het linkerrijtje kan eindigen. Oke, voor Ajax is het landskampioenschap op het moment al heel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Er vallen dus alleen prijzen te halen in Europa? Volgens jou dan.
ja, want voor andere clubs is dat een troostprijsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een voornaam doel van elke club die in het linkerrijtje kan eindigen. Oke, voor Ajax is het landskampioenschap op het moment al heel wat natuurlijk.
Als Ajax gewoon kampioen wordt zoals het hoort spelen we CL. Dat andere toernooi kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wel jammer dat "Helemaal niets in Amsterdam" je zo veel pijn doet dat je het prima vindt dat het voor Ajax ook steeds lastiger wordt om Europa in te gaan. En daardoor zal "Helemaal niets in Amsterdam" des te vaker gezongen worden.
Helaas gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Marseille uit speelde ze vorig jaar ook goed, thuis één dood spelmoment en meteen een dure tegengoal; zoiets vrees ik ook voor vanavond.
Klopt wel hoor, net als Ajax o.a. geplaatst, krijg je zo'n baggerteam uit Wit-Rusland ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, ik hoop dat je gelijk hebt
Zitten ook clubs als PAOK, Rode Ster, Racing Genk bij. Dan kan je het nog best lastig krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, net als Ajax o.a. geplaatst, krijg je zo'n baggerteam uit Wit-Rusland ofzo
Ja je hebt gelijk, zat deels bij een andere lijst te kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zitten ook clubs als PAOK, Rode Ster, Racing Genk bij. Dan kan je het nog best lastig krijgen.
Niet eens de moeite eigenlijk om hier nog op te reageren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo "gaan we weer?"
Ben je met een ander account ook al wel eens uitgemaakt voor kloon?
Die kan ik me ook nog herinneren. En nu was het dus de beurt van "mijn" FC Twente. Pijnlijk hoor. Kan iemand niet eens iets doen tegen die Portugezen. Geert Wilders? Alle Portugezen terug naar Marokko wat mij betreft...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
5-5-05 komt me weer helemaal te boven, toen AZ door dezelfde sporting ook uit een corner eruit geknikkerd werd.
Failquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog herinneren. En nu was het dus de beurt van "mijn" FC Twente. Pijnlijk hoor. Kan iemand niet eens iets doen tegen die Portugezen. Geert Wilders? Alle Portugezen terug naar Marokko wat mij betreft...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want voor andere clubs is dat een troostprijs.
Ja, en als Ajax een keer 2e wordt kunnen ze ook CL spelen. Als de rest het een beetje goed doet. Snap het dan eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon kampioen wordt zoals het hoort spelen we CL. Dat andere toernooi kan me gestolen worden.
WIJ hebben dat geld niet nodig, kijken hoe het clubs zoals psv vergaat als ze een paar jaar geen CL spelen
Ja, ik snap ook niet dat ze dat niet deden. Mijn eerste reactie in dit topic was: "Op naar de 2-0". Niet dat ik er zoveel verstand van heb, maar dat is gewoon logischquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef Kriegel het volgende:
Twente moet dus simpelweg meer en langer druk naar voren zetten als ze de tegenstander in de tang hebben, niet achterover gaan leunen bij een fragiele voorsprong zoals gisteren. Het is met Twente altijd net door het oog van de naald (1-0 tegen Rennes, 2-1 tegen Schalke) of net te weinig (Marseille en nu ook Sporting).
Die oude en trage Nkufo vervangen door een jonge aanvaller die wél in een 4-3-3 past zou ze voorin al veel meer dreiging geven, nu zijn ze niet gevaarlijk genoeg voor de goal en de opbouw door het midden loopt ook vaak vast.
Misschien moet je de moeite om te reageren maar helemaal niet meer nemen, stakker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:19 schreef sportinguista het volgende:
[..]
Niet eens de moeite eigenlijk om hier nog op te reageren.
Maarja... om toch maar even deze utrechter het een en ander duidelijk te maken. Als je opgelet had in vorige topics (over deze wedstrijd) dan was er al iemand die mij een 'kloon' noemde. Dus vandaar de opmerking: 'gaan we weer?'.
En wat heb ‘jij’ nu ook al weer, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Skreeuwde jij niet een paar maanden lekker hard 'helemaal niets'?
![]()
Hoewel het me geen reet boeit: WIJ zitten al in de Europa-Leaguequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heb ‘jij’ nu ook al weer, of heb ik iets gemist?
Oh je doet 'm zo'n pijjjjjjjnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoewel het me geen reet boeit: WIJ zitten al in de Europa-League
Precies evenveel als Twente dus, maar zonder de extra inkomsten van de CL-kwalificatie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoewel het me geen reet boeit: WIJ zitten al in de Europa-League
Ach, je moet toch wat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Parafernalia het volgende:
Als jullie niks beters kunnen vinden om elkaar dwars te zitten
Euuuhhh, ik denk dat je je nog even inlezen moet...Twente moet eerst nog een wedstrijdje winnen anders hebben ze inderdaad HELEMAAL nietsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies evenveel als Twente dus, maar zonder de extra inkomsten van de CL-kwalificatie.
Eens...en dat onder het mom van "jullie" deden dat bij ons ook. "Jullie"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat.Ik vind het gewoon lachwekkend en zielig te zien hoe je iemand of een team kunt ‘uitlachen’ die meer bereikt heeft dat je eigen team. Dan heb je wat mij betreft wel een reality check nodig.
Bal kaatsen en hem terug verwachten hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat.Ik vind het gewoon lachwekkend en zielig te zien hoe je iemand of een team kunt ‘uitlachen’ die meer bereikt heeft dat je eigen team. Dan heb je wat mij betreft wel een reality check nodig.
De Teletoeters zijn inderdaad erg intelligentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eens...en dat onder het mom van "jullie" deden dat bij ons ook. "Jullie"Clubsupporters zijn echt dom
Jullie ook hoor droeftoeterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Euuuhhh, ik denk dat je je nog even inlezen moet...Twente moet eerst nog een wedstrijdje winnen anders hebben ze inderdaad HELEMAAL niets![]()
Eeuuh, Twente en Ajax (en Heerenveen) zitten in dezelfde ronde, pannenkoek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Euuuhhh, ik denk dat je je nog even inlezen moet...Twente moet eerst nog een wedstrijdje winnen anders hebben ze inderdaad HELEMAAL niets![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |