Het leven is hard voor een teletekstsupporter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:18 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kom net thuis van avondje chillen en zie wat twente heeft gedaan, weg funny mood: nu sacherijnig all the way
Der komen nog wel een wedstrijd of 10 Europees aan dit seizoen gok ik zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:12 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik d'r al weer overheen. Even een kwartier lang alles aan elkaar gevloekt. Nog een half uurtje chagrijnig, en daarna was het over. Nu die wedstrijd zo snel mogelijk vergeten en focussen op wat nog wel kan.
8 extra wedstrijden behoort in ieder geval tot de mogelijkheden. In die poule is het even afwachten. Zijn we nu geplaatst trouwens bij de loting?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Der komen nog wel een wedstrijd of 10 Europees aan dit seizoen gok ik zo
Ja, geloof het wel ja. En dan krijg je echt zo'n kutteam uit Armenië of Litouwen oid. In die groepfases krijg je pas weer interessante wedstrijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
8 extra wedstrijden behoort in ieder geval tot de mogelijkheden. In die poule is het even afwachten. Zijn we nu geplaatst trouwens bij de loting?
In ieder geval geweldig om na met de twente is van ons sfeeractie(periode faillissement) tegen de Graafschap nu meegedaan te hebben aan de voorronde CL sfeeractie. Ook belangrijk om nooit te vergeten waar we vandaan komen. Maakt het niet minder kut als we verliezen, maar wel extra trots wanneer we winnen.
Moeten ze daar wel eerst inkomen hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Zuur inderdaad, maar in de Europa League kun je verder komen.
Zondag meteen 3 graagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:35 schreef Suijk het volgende:
Ik heb niet eens gekeken, omdat het me gewoon niet zo heel veel kon boeien. Vind het wel zuur voor Twente, ze hadden wmb best door mogen gaan. Nu hoop ik gewoon dat dit ook puntverlies in de competitie gaat opleveren.
Je weet dat je nu nog triester bent dan de personen die je in je bovenstaande post aanhaalt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Precies Suijk.
Als fanatieke clubsupporter voert de emotie vaak de boventoon over het verstand. Ook al WEET ik dat het voor het nederlandse voetbal slecht is, het kan me niet boeien.
Het enige waar ik aan denk is die zingende Twentesupporters in de Arena vorig seizoen en die uitgestreken harses van Munsterman.
DAAROM vind ik het geweldig dat ze eruit zijn....verders zijn die Portugezen natuurlijk gewoon zwijnen (die wel bleven voetballen trouwens)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog triester bent dan de personen die je in je bovenstaande post aanhaalt?
Het is precies hoe ik er over denk, ben ik nu ook triestquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog triester bent dan de personen die je in je bovenstaande post aanhaalt?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is precies hoe ik er over denk, ben ik nu ook triest?
Met die zin geeft hij al aan dat emotie de boventoon voert. Ook Twente fans hebben emotie, dus ga er maar van uit dan een groot deel van het uitvak anti-Ajax liederen zingt zonder een gruwelijke hekel aan die club te hebben. In the heat of the moment doe je dat, tenminste als je in het stadion zit ipv voor de buis.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Als fanatieke clubsupporter voert de emotie vaak de boventoon over het verstand. Ook al WEET ik dat het voor het nederlandse voetbal slecht is, het kan me niet boeien.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is precies hoe ik er over denk, ben ik nu ook triest?
Nee, maar wel over de overdreven manier van reageren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef cheqy het volgende:
Wordt er nou nog steeds gejankt over mensen die het geen reet kan boeien dat Twente verloren heeft?
Je doet net of dat nieuw is op Fok!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar wel over de overdreven manier van reageren.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:18 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kom net thuis van avondje chillen en zie wat twente heeft gedaan, weg funny mood: nu sacherijnig all the way
Dat is Oud- Zaans.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens was ik de variant sacherijnig nog niet eerder tegengekomen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |