Voor mij geldt dat waarschijnlijk nog veel meer omdat ik nog maar 19 ben en vrijwel alleen maar een kutperiode van Ajax heb mee mogen makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:56 schreef Parafernalia het volgende:
Bovendien heb ik Oranje veel vaker een memorabele wedstrijd zien spelen dan de clubteams. Het is lastig vergelijken, dat geef ik ook meteen toe.
Inderdaad. Over 20 jaar weet 99% niet dat die club leuk speelde maar iedereen kan zo opzoeken wie toen de CL ofzo heeft gewonnen. Daar gaat t om. Alsof Ajax zo groot zou zijn als ze in de jaren 70 geweldig speelden maar nooit de EC hadden gewonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Laatst hoorde ik een Nederlandse commentator zeggen: "Belangrijkste conclusie van vandaag is dat Willem II terecht gewonnen heeft". Sommigen betrekken het gezegde: "it's not whether you win or lose, it's how you play the game' echt overal bij.
Willem II wint altijd terecht, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Laatst hoorde ik een Nederlandse commentator zeggen: "Belangrijkste conclusie van vandaag is dat Willem II terecht gewonnen heeft". Sommigen betrekken het gezegde: "it's not whether you win or lose, it's how you play the game' echt overal bij.
Ajax in '95.. je hebt wat gemist!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat waarschijnlijk nog veel meer omdat ik nog maar 19 ben en vrijwel alleen maar een kutperiode van Ajax heb mee mogen maken, maar het is het wachten waard
Hoewel CL 2003 ook wel erg mooi was.
Wrijf t even inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ajax in '95.. je hebt wat gemist!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef Ritmo het volgende:
Overigens is het allemaal de schuld van Ajax. Door hen moest Twente een extra voorronde spelen en zij kochten Wielaert waardoor Twente Wisgerhof moest halen.
Ajax.
kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig ben ik geen 'gast'
Je was als Ajacied anders gewoon te gast in het Diekman hoor..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig ben ik geen 'gast'
Of ja..hoe heet dat stadion tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je was als Ajacied anders gewoon te gast in het Diekman hoor..
Och verrek ja...jeetje..ik lijkt Tong welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg ook nog wel eens het Arke stadion, maar nog net geen Diekman
Slaap lekker mensen. Het was een wedstrijd vol emotie.. Pfoeh!
Ik weet het ook nietquote:
Gek genoeg ben ik d'r al weer overheen. Even een kwartier lang alles aan elkaar gevloekt. Nog een half uurtje chagrijnig, en daarna was het over. Nu die wedstrijd zo snel mogelijk vergeten en focussen op wat nog wel kan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:24 schreef o.us het volgende:
Echt heel zuur dit, zeker omdat als Twente, Ajax, PSV, Heerenveen en NAC niet hun best doen in de EL, het de komende jaren steeds slechter zal gaan met het Nederlandse voetbal. Ik heb zo mijn twijfels over Heerenveen..of zij de groepsfase EL gaan halen zal mij een raadsel wezen maar na donderdag weten we wie tegen wie moet.
Kom net thuis van avondje chillen en zie wat twente heeft gedaan, weg funny mood: nu sacherijnig all the wayquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |