Sinds gisteravond kwart voor 11 ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef sportinguista het volgende:
gaan we weer?
Gewoon groen bloed, meer niet.
Registratie is idd sinds gister.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sinds gisteravond kwart voor 11 ja.![]()
Zielige vertoning.
Trollen zijn idd groen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:52 schreef sportinguista het volgende:
[..]
Registratie is idd sinds gister.
Maar het groene bloed stroomt al vanaf mijn geboorte door mijn lijf.
Wat ik begreep krijgen ze een niet zo sterke tegenstander in de 4e ronde. Maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef TheJanitor het volgende:
Volgens mij is Twente niet 'geplaatst', toch? Krijgen ze nu niet een zware loting in the Europa League?
Zal ik niet doen, ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat ik begreep krijgen ze een niet zo sterke tegenstander in de 4e ronde. Maar pin me er niet op vast.
Hoezo "gaan we weer?"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef sportinguista het volgende:
gaan we weer?
Gewoon groen bloed, meer niet.
Wel jammer dat "Helemaal niets in Amsterdam" je zo veel pijn doet dat je het prima vindt dat het voor Ajax ook steeds lastiger wordt om Europa in te gaan. En daardoor zal "Helemaal niets in Amsterdam" des te vaker gezongen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Precies Suijk.
Als fanatieke clubsupporter voert de emotie vaak de boventoon over het verstand. Ook al WEET ik dat het voor het nederlandse voetbal slecht is, het kan me niet boeien.
Het enige waar ik aan denk is die zingende Twentesupporters in de Arena vorig seizoen en die uitgestreken harses van Munsterman.
DAAROM vind ik het geweldig dat ze eruit zijn....verders zijn die Portugezen natuurlijk gewoon zwijnen (die wel bleven voetballen trouwens)
Er vallen dus alleen prijzen te halen in Europa? Volgens jou dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wel jammer dat "Helemaal niets in Amsterdam" je zo veel pijn doet dat je het prima vindt dat het voor Ajax ook steeds lastiger wordt om Europa in te gaan. En daardoor zal "Helemaal niets in Amsterdam" des te vaker gezongen worden.
Nee, maar dat is wel een voornaam doel van elke club die in het linkerrijtje kan eindigen. Oke, voor Ajax is het landskampioenschap op het moment al heel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Er vallen dus alleen prijzen te halen in Europa? Volgens jou dan.
ja, want voor andere clubs is dat een troostprijsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een voornaam doel van elke club die in het linkerrijtje kan eindigen. Oke, voor Ajax is het landskampioenschap op het moment al heel wat natuurlijk.
Als Ajax gewoon kampioen wordt zoals het hoort spelen we CL. Dat andere toernooi kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wel jammer dat "Helemaal niets in Amsterdam" je zo veel pijn doet dat je het prima vindt dat het voor Ajax ook steeds lastiger wordt om Europa in te gaan. En daardoor zal "Helemaal niets in Amsterdam" des te vaker gezongen worden.
Helaas gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Marseille uit speelde ze vorig jaar ook goed, thuis één dood spelmoment en meteen een dure tegengoal; zoiets vrees ik ook voor vanavond.
Klopt wel hoor, net als Ajax o.a. geplaatst, krijg je zo'n baggerteam uit Wit-Rusland ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, ik hoop dat je gelijk hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |