eigenlijk moet je de serie minimaal 2 keer zien jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de herhaling van vandaag zat een flashback naar Marshall die dacht dat ie de sprong naar het andere gebouw wel kon maken. In de laatste aflevering wordt dat verder uitgediept. Kleine dingetjes komen zo vaak weer terug in HIMYM.
Waarom denk je dat ik de herhalingen kijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
eigenlijk moet je de serie minimaal 2 keer zien ja
Dat zal vast een Aston Martin geweest zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zag vandaag ook nog een leuk sportwagentje. Bram Moskowicz stapte er uit.
Dat soort gedachten heb ik ook altijd als ik Miss Montreal heb gehoord, dus ik vind het wel passend!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het voorprogramma van Coldplay op 10 september een erg vreemde combinatie.
Nadat Miss Montreal haar vrolijke top40-pop heeft losgelaten op het Goffertpark, komt White Lies gezellig buurten met Death en To Lose My Life...
Dan kan Coldplay er lekker achter aan met Clocks. Gewoon omdat het kan...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het voorprogramma van Coldplay op 10 september een erg vreemde combinatie.
Nadat Miss Montreal haar vrolijke top40-pop heeft losgelaten op het Goffertpark, komt White Lies gezellig buurten met Death en To Lose My Life...
Ik kon het zo snel niet zien. Hij stapte uit de auto aan een drukke straat toen ik er aan kwam fietsen, maar ik kreeg van de voorbijrijdende auto nauwelijks de ruimte om langs em heen te gaan. Moest dus ff op wat andere dingen letten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Best' ja.
Ik zou alleen al failliet gaan aan de verzekeringspremie, denk ik.
als die auto kan betalen, dan moet de verzekering ook kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Best' ja.
Ik zou alleen al failliet gaan aan de verzekeringspremie, denk ik.
Daar ben ik niet zeker van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als die auto kan betalen, dan moet de verzekering ook kunnen.
Ah, jammer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kon het zo snel niet zien. Hij stapte uit de auto aan een drukke straat toen ik er aan kwam fietsen, maar ik kreeg van de voorbijrijdende auto nauwelijks de ruimte om langs em heen te gaan. Moest dus ff op wat andere dingen letten.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die stem is echt afschuwelijk en de muziek is om depressief van te worden
Tenzij hij een nieuwe heeft die er behoorlijk op lijkt, denk ik dat ie nog steeds die Aston Martin Vanquish S heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Volgens mij rijdt meneer Moszkowicz een Aston Martin DBS![]()
![]()
![]()
!! Zie bijvoorbeeld hier.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
This phone call is useless without pics
Die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tenzij hij een nieuwe heeft die er behoorlijk op lijkt, denk ik dat ie nog steeds die Aston Martin Vanquish S heeft.
zou daar niet mee durven rijden, veels te bang dat hij door anderen beschadigd wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Volgens mij rijdt meneer Moszkowicz een Aston Martin DBS![]()
![]()
![]()
Wow, I didn't know it was possible photographing phone calls.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
This phone call is useless without pics
Dus die man rijd al meer dan 2 jaar in dezelfde auto?! Zaken gaan zeker niet goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Volgens mij rijdt meneer Moszkowicz een Aston Martin DBS Aston Martin Vanquish S![]()
![]()
![]()
Hehe, als ik nog minder ruimte had gekregen vanmiddag was dat misschien wel gebeurd. Mn remmen werken namelijk niet heel erg goed meer...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou daar niet mee durven rijden, veels te bang dat hij door anderen beschadigd wordt.
Tja... crisis he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus die man rijd al meer dan 2 jaar in dezelfde auto?! Zaken gaan zeker niet goed
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus die man rijd al meer dan 2 jaar in dezelfde auto?! Zaken gaan zeker niet goed
Komt denk ik omdat het letterlijk genomen niet je eigen huis isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Ik loop ook nooit naakt door mn eigen huis..
Heb ik totaal geen moeite mee, in andermans DB9's rijden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou daar niet mee durven rijden, veels te bang dat hij door anderen beschadigd wordt.
Nog immer de Vanquish. Bij Le Garage tenminste.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zie edit van vorige post
. Heeft volgens mij nu een DBS
.
Jij mag niet meer meedoen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen moeite mee, in andermans DB9's rijden.
niet eens van je kamer naar de badkamer, preutsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Ik loop ook nooit naakt door mn eigen huis..
Hoezo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meedoen.
* Roel_Jewel jaloers is op chique chauffeursdiensten van betreffende dame.
Kun je geen genoeg van krijgen. En ik heb e zoveel nog niet geredenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, jij hebt reeds het genoeg gehad om in zo'n mooie bolide plaats te nemen.
Ik nog helemaal niet (in zo'n mooie A.M. that is).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Kun je geen genoeg van krijgen. En ik heb zoveel nog niet gereden.
Kan je geen controller worden bij een grote dure auto importquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niet (in zo'n mooie A.M. that is).
Valt weinig te controllen op het moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je geen controller worden bij een grote dure auto import
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef on_air het volgende:
Dit, deze clip, kippevel, zelfs op de wangen. De auto, het geluid, de V12...
Heaven.
Om een in het vorige topic gedane opmerking te herhalen: ik moet 'em naar beneden drukken...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]
Lekvlekken.
Note to self: voor maandag geen nieuwsberichten selecteren die gaan over sportwagens...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]
Lekvlekken.
Jammer dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Note to self: voor maandag geen nieuwsberichten selecteren die gaan over sportwagens...
Mijn vrouwelijke variant daarop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om een in het vorige topic gedane opmerking te herhalen: ik moet 'em naar beneden drukken...
Zijn er nog over?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je geen controller worden bij een grote dure auto import
Aston Martin mag altijd en overal, ongelimiteerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Is het nu hier omgedoopt tot auto topic?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil niet uitglijden wanneer ik van de studio auto naar de redactie loop.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was je toilet bezoek vandaag , was er nog papier
Nee hoor, dat gebeurd bij ons in het ziekenhuis ook. Niet per se alleen oude mensen, maar daar verdwijnen de handdoekjes en de plee rollen ook met pallets het ziekenhuis uit....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou wat aso van dat ouwe wief.
voor de mensen die het niet weten: vandaag kwam er n oud mensje in de winkel en ze vroeg of ze ajb naar de plee mocht. Dus ik de wc wijzen, mevrouw was vrij rap klaar, bedankte netjes en ging weer. Altijd als klanten naar de plee zijn geweest sjek ik even oftie wel netjes is achtergelaten. De pleerol die in het houdertje zat, was er nog, maar drie gloedjenieuwe die op de spoelbak stonden waren weg![]()
![]()
![]()
is dit nieuw? oude mensen die zo een klein pensioentje hebben dat ze zelfs pleerollen uit je winkel stelen![]()
Ik heb er foto's van gezien, ziet er fantastisch uit.quote:
Tja die mensen hebben de oorlog meegemaakt, die graaien nog steeds alles wat ze te pakken kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou wat aso van dat ouwe wief.
voor de mensen die het niet weten: vandaag kwam er n oud mensje in de winkel en ze vroeg of ze ajb naar de plee mocht. Dus ik de wc wijzen, mevrouw was vrij rap klaar, bedankte netjes en ging weer. Altijd als klanten naar de plee zijn geweest sjek ik even oftie wel netjes is achtergelaten. De pleerol die in het houdertje zat, was er nog, maar drie gloedjenieuwe die op de spoelbak stonden waren weg![]()
![]()
![]()
is dit nieuw? oude mensen die zo een klein pensioentje hebben dat ze zelfs pleerollen uit je winkel stelen![]()
quote:Today, I was at my girlfriends house with just me and her. Things began to get heated and we started doing it on the living room couch. Near the end of it I decided to whisper in her ear, "Who's your daddy?" I hear behind me, "I am." FML
och t kan in mn top tien asolijstjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurd bij ons in het ziekenhuis ook. Niet per se alleen oude mensen, maar daar verdwijnen de handdoekjes en de plee rollen ook met pallets het ziekenhuis uit....
niet eens pennen ? en printpapier ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Meest gestolen van kantoor: plee rollen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik hou van http://www.fmylife.com...
[..]
en die dingen kosten al geen reetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Meest gestolen van kantoor: plee rollen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
3. kind wat in de vissenkom zat te graaien naar Brillie (onze goudvis). Ik zei er wat van, en die moeder werd zo kwaad dat ik dat had gedaan (soort van vrije opvoeding-verhaal kan ik me nog vaag herinneren) dat ze stampvoetend de winkel uitliep en een klacht indiende op het hoofdkantoor.
ook geen drol, volgens mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en die dingen kosten al geen reet
Ik zou heel hard gaan lachen bij zo'n klacht op het hoofdkantoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! dat is wel heel erg. nooit meer wat van gehoord, zeker?
ik kreeg telefoon van het hoofdkantoor dat er een klacht was ingedient en of ik ook mijn verhaal even wou doen. Ik sloeg steil achterover toen ik het liegebeest verhaal van die vrouw hoorde. Na mijn uitleg heeft de dame aan de telefoon beloofd dat ze het verder op het hoofdkantoor zouden oplossen met die mevrouw. Ik heb er idd ook nooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! dat is wel heel erg. nooit meer wat van gehoord, zeker?
Valt me alweer meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kreeg telefoon van het hoofdkantoor dat er een klacht was ingedient en of ik ook mijn verhaal even wou doen. Ik sloeg steil achterover toen ik het liegebeest verhaal van die vrouw hoorde. Na mijn uitleg heeft de dame aan de telefoon beloofd dat ze het verder op het hoofdkantoor zouden oplossen met die mevrouw. Ik heb er idd ook nooit meer wat van gehoord
Sommige mensen hebben een paar corrigerende tikken nodig om die vrije opvoeding-crap er uit te slaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
3. kind wat in de vissenkom zat te graaien naar Brillie (onze goudvis). Ik zei er wat van, en die moeder werd zo kwaad dat ik dat had gedaan (soort van vrije opvoeding-verhaal kan ik me nog vaag herinneren) dat ze stampvoetend de winkel uitliep en een klacht indiende op het hoofdkantoor.
Hear, hear!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een paar corrigerende tikken nodig om die vrije opvoeding-crap er uit te slaan.
Wel met de vuist he.Met de vlakke hand is voor mietjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een paar corrigerende tikken nodig om die vrije opvoeding-crap er uit te slaan.
Nou dat. Tijd geleden!quote:
En een doos perenijsjes om hier uit te delen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb met m'n broer de afspraak dat als een van ons zo'n megaprijs wint, hij twee Aston Martin DB9's koopt.
Zou ik even met broer moeten checken, maar dat kan er dan ook wel van af, denk ik zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En een doos perenijsjes om hier uit te delen?
Zeeeeer goed bezigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik even met broer moeten checken, maar dat kan er dan ook wel van af, denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |