niet eens pennen ? en printpapier ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Meest gestolen van kantoor: plee rollen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik hou van http://www.fmylife.com...
[..]
en die dingen kosten al geen reetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Meest gestolen van kantoor: plee rollen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
3. kind wat in de vissenkom zat te graaien naar Brillie (onze goudvis). Ik zei er wat van, en die moeder werd zo kwaad dat ik dat had gedaan (soort van vrije opvoeding-verhaal kan ik me nog vaag herinneren) dat ze stampvoetend de winkel uitliep en een klacht indiende op het hoofdkantoor.
ook geen drol, volgens mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en die dingen kosten al geen reet
Ik zou heel hard gaan lachen bij zo'n klacht op het hoofdkantoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! dat is wel heel erg. nooit meer wat van gehoord, zeker?
ik kreeg telefoon van het hoofdkantoor dat er een klacht was ingedient en of ik ook mijn verhaal even wou doen. Ik sloeg steil achterover toen ik het liegebeest verhaal van die vrouw hoorde. Na mijn uitleg heeft de dame aan de telefoon beloofd dat ze het verder op het hoofdkantoor zouden oplossen met die mevrouw. Ik heb er idd ook nooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! dat is wel heel erg. nooit meer wat van gehoord, zeker?
Valt me alweer meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kreeg telefoon van het hoofdkantoor dat er een klacht was ingedient en of ik ook mijn verhaal even wou doen. Ik sloeg steil achterover toen ik het liegebeest verhaal van die vrouw hoorde. Na mijn uitleg heeft de dame aan de telefoon beloofd dat ze het verder op het hoofdkantoor zouden oplossen met die mevrouw. Ik heb er idd ook nooit meer wat van gehoord
Sommige mensen hebben een paar corrigerende tikken nodig om die vrije opvoeding-crap er uit te slaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
3. kind wat in de vissenkom zat te graaien naar Brillie (onze goudvis). Ik zei er wat van, en die moeder werd zo kwaad dat ik dat had gedaan (soort van vrije opvoeding-verhaal kan ik me nog vaag herinneren) dat ze stampvoetend de winkel uitliep en een klacht indiende op het hoofdkantoor.
Hear, hear!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een paar corrigerende tikken nodig om die vrije opvoeding-crap er uit te slaan.
Wel met de vuist he.Met de vlakke hand is voor mietjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een paar corrigerende tikken nodig om die vrije opvoeding-crap er uit te slaan.
Nou dat. Tijd geleden!quote:
En een doos perenijsjes om hier uit te delen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb met m'n broer de afspraak dat als een van ons zo'n megaprijs wint, hij twee Aston Martin DB9's koopt.
Zou ik even met broer moeten checken, maar dat kan er dan ook wel van af, denk ik zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En een doos perenijsjes om hier uit te delen?
Zeeeeer goed bezigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik even met broer moeten checken, maar dat kan er dan ook wel van af, denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |