Mijn vrouwelijke variant daarop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om een in het vorige topic gedane opmerking te herhalen: ik moet 'em naar beneden drukken...
Zijn er nog over?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je geen controller worden bij een grote dure auto import
Aston Martin mag altijd en overal, ongelimiteerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Is het nu hier omgedoopt tot auto topic?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil niet uitglijden wanneer ik van de studio auto naar de redactie loop.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was je toilet bezoek vandaag , was er nog papier
Nee hoor, dat gebeurd bij ons in het ziekenhuis ook. Niet per se alleen oude mensen, maar daar verdwijnen de handdoekjes en de plee rollen ook met pallets het ziekenhuis uit....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou wat aso van dat ouwe wief.
voor de mensen die het niet weten: vandaag kwam er n oud mensje in de winkel en ze vroeg of ze ajb naar de plee mocht. Dus ik de wc wijzen, mevrouw was vrij rap klaar, bedankte netjes en ging weer. Altijd als klanten naar de plee zijn geweest sjek ik even oftie wel netjes is achtergelaten. De pleerol die in het houdertje zat, was er nog, maar drie gloedjenieuwe die op de spoelbak stonden waren weg![]()
![]()
![]()
is dit nieuw? oude mensen die zo een klein pensioentje hebben dat ze zelfs pleerollen uit je winkel stelen![]()
Ik heb er foto's van gezien, ziet er fantastisch uit.quote:
Tja die mensen hebben de oorlog meegemaakt, die graaien nog steeds alles wat ze te pakken kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou wat aso van dat ouwe wief.
voor de mensen die het niet weten: vandaag kwam er n oud mensje in de winkel en ze vroeg of ze ajb naar de plee mocht. Dus ik de wc wijzen, mevrouw was vrij rap klaar, bedankte netjes en ging weer. Altijd als klanten naar de plee zijn geweest sjek ik even oftie wel netjes is achtergelaten. De pleerol die in het houdertje zat, was er nog, maar drie gloedjenieuwe die op de spoelbak stonden waren weg![]()
![]()
![]()
is dit nieuw? oude mensen die zo een klein pensioentje hebben dat ze zelfs pleerollen uit je winkel stelen![]()
quote:Today, I was at my girlfriends house with just me and her. Things began to get heated and we started doing it on the living room couch. Near the end of it I decided to whisper in her ear, "Who's your daddy?" I hear behind me, "I am." FML
och t kan in mn top tien asolijstjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurd bij ons in het ziekenhuis ook. Niet per se alleen oude mensen, maar daar verdwijnen de handdoekjes en de plee rollen ook met pallets het ziekenhuis uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |