Tja... crisis he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus die man rijd al meer dan 2 jaar in dezelfde auto?! Zaken gaan zeker niet goed
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus die man rijd al meer dan 2 jaar in dezelfde auto?! Zaken gaan zeker niet goed
Komt denk ik omdat het letterlijk genomen niet je eigen huis isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Ik loop ook nooit naakt door mn eigen huis..
Heb ik totaal geen moeite mee, in andermans DB9's rijden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou daar niet mee durven rijden, veels te bang dat hij door anderen beschadigd wordt.
Nog immer de Vanquish. Bij Le Garage tenminste.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zie edit van vorige post
. Heeft volgens mij nu een DBS
.
Jij mag niet meer meedoen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen moeite mee, in andermans DB9's rijden.
niet eens van je kamer naar de badkamer, preutsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Ik loop ook nooit naakt door mn eigen huis..
Hoezo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meedoen.
* Roel_Jewel jaloers is op chique chauffeursdiensten van betreffende dame.
Kun je geen genoeg van krijgen. En ik heb e zoveel nog niet geredenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, jij hebt reeds het genoeg gehad om in zo'n mooie bolide plaats te nemen.
Ik nog helemaal niet (in zo'n mooie A.M. that is).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Kun je geen genoeg van krijgen. En ik heb zoveel nog niet gereden.
Kan je geen controller worden bij een grote dure auto importquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niet (in zo'n mooie A.M. that is).
Valt weinig te controllen op het moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je geen controller worden bij een grote dure auto import
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef on_air het volgende:
Dit, deze clip, kippevel, zelfs op de wangen. De auto, het geluid, de V12...
Heaven.
Om een in het vorige topic gedane opmerking te herhalen: ik moet 'em naar beneden drukken...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]
Lekvlekken.
Note to self: voor maandag geen nieuwsberichten selecteren die gaan over sportwagens...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]
Lekvlekken.
Jammer dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Note to self: voor maandag geen nieuwsberichten selecteren die gaan over sportwagens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |