Ik vind dat ze Portugezen moeten afschaffen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef koningdavid het volgende:
Weer op het nippertje winnen die klojo's. Ik vind dat ze voetbal moeten afschaffen in Portugal.
Als het Nederland-Duitsland was geweest was je ook kwaad geweest. 'T is gewoon een kutgevoel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen helemaal over de zeik als een club in de laatste fase van de wedstrijd gewoon enorm sterk kan zijn.
Ik kan tenminste tegen mijn verlies. Jij, ook al ben je niet eens een twente fan, blijkbaar niet.quote:
Ik vind dat we Portugal moeten binnenvallen! En dan iedereen afknallen daar.quote:
Ach, Twente scoorde zelf de 1-1quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef KirkLazarus het volgende:
Damnit Twente... jullie hebben AZ - Sporting toen toch ook gezien? Was te verwachten dat ze het in de blessuretijd met een corner zouden doen.
Ze waren niet sterk, ze speelden echt kansloos. Die 1-1 is pure mazzel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen helemaal over de zeik als een club in de laatste fase van de wedstrijd gewoon enorm sterk kan zijn.
Ik kan wel tegen m'n verlies. Als ze Twente met 4-0 weggespeeld hadden dan was dat zo, maar deze klootzakken doen het erom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan tenminste tegen mijn verlies. Jij, ook al ben je niet eens een twente fan, blijkbaar niet.
en ik speel geen WoW
Dan had ik inderdaad een kutavond hebben gehad. Maar dan nog zou ik niet met opmerkingen komen dat alle Duitsers zouden moeten sterven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef am1b het volgende:
[..]
Als het Nederland-Duitsland was geweest was je ook kwaad geweest. 'T is gewoon een kutgevoel!
gefrustreerdquote:
Idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Ze kunnen beter verliezen afschaffen in Nederland. Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook liever een goed voetballende ploeg. Maar aan het eind van de rit heb ik toch liever de winst dan het feit dat 'het beste voetbal is gespeeld'. De winst is uiteindelijk waar het om draait.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef koningdavid het volgende:
Nee, maar serieus. Die Portugezen waren echt belachelijk slecht, dat is nog het meest irritante.
Precies. Echt een die-hard FC Twente speler. Hij heeft het echt verdient!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
InderdaadTotaal onverdiend doorgaan, kon het Nederlands elftal dat maar.
Hmmquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Precies. Echt een die-hard FC Twente speler. Hij heeft het echt verdient!
Misschien kan hij nog snel even weer een andere club kiezen waar ze wel hoog Europees voetbal spelen.
Dat is ook zo verrot he. Nederlandse ploegen hebben dit nooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
InderdaadTotaal onverdiend doorgaan, kon het Nederlands elftal dat maar.
Een enkele keer wel ja. Maar ze staan er om bekend om fantastisch voetbal te spelen, en er vervolgens op één of andere kut manier uit te gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want het Nederlands elftal heeft nog nooit mazzel gehad?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een enkele keer wel ja. Maar ze staan er om bekend om fantastisch voetbal te spelen, en er vervolgens op één of andere kut manier uit te gaan
Dus ze missen toch een bepaalde kwaliteit. Waarschijnlijk een killers-mentaliteit. Spijtig, maar die mentaliteit brengt in veel gevallen wel de winst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook zo verrot he. Nederlandse ploegen hebben dit nooit.
Man, dat was een troostprijsje na alle extreme pech op de WK's ervoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet soms een beetje mazzel hebben om te winnen. Anders hadden we in '88 ook nooit het EK gewonnen.
Toen we niet eens mee mochten doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Man, dat was een troostprijsje na alle extreme pech op de WK's ervoor.
idd. Ze begonnen al een grote snavel te krijgen. Nu mogen ze weer een tijdje stil zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef The_Verve het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg voor onze Tukkerse vrienden...
Was jij niet die jongen die anderhalf jaar lang de 1-5 uit bij PSV boven zijn naam had staan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd. Ze begonnen al een grote snavel te krijgen. Nu mogen ze weer een tijdje stil zijn.
Blijkbaar wel, ze waren 2e van Nederland..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kut Twente. Boerenclubje dat helemaal NIETS in Europa te zoeken heeft.
Ja, en AZ was landskampioenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef am1b het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ze waren 2e van Nederland..?
Maar ze spelen wel voor het tweede jaar op rij voorronde championsleague, en boeken in de eredivisie ook prima resultaten. Zijn hard groeiende en financieel zeer gezond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kut Twente. Boerenclubje dat helemaal NIETS in Europa te zoeken heeft.
Ik hoor ze nog zingen:
"OOOOOOOHOOOOOH TWENTE, TWENTE ENSCHEDEEEE".
Nu is het heerlijk stil
Zij mochten tenminste om een CL plek spelen.Dat kan je van onze club niet zeggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd. Ze begonnen al een grote snavel te krijgen. Nu mogen ze weer een tijdje stil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |