bronquote:Hooggesloten polo’s, coltruitjes en dichtgeknoopte boorden zijn zo passé. De moderne man van nu draagt shirtjes met een diep uitgesneden decolleté.
Ooit was een decolleté met uitzicht op een voluptueuze boezem alleen voorbehouden aan de vrouw. Maar modieuze mannen laten maar wat graag hun al dan niet gespierde borstkas zien. De trend werd ingezet in de homoscene en wordt inmiddels ook omarmd door heteroseksuele mannen. En met dank aan de Amerikaanse kledingwinkel American Apparel die de V-halsshirtjes in Nederland introduceerde en waar ze sinds een jaar of wat over de toonbank vliegen, werd het kledingstuk een succes. Andere hippe modemerken hebben het shirtje nu ook in de collectie opgenomen. Over hoe je zo’n gewaagd stuk draagt verschillen de meningen. Zo scheert man X bij voorkeur zijn borsthaar af, de ander zegt dat een beetje trimmen volstaat, terwijl de ruige man graag zijn weelderig tierende haardos etaleert.
Een V-hals in combinatie met een ketting of andere accessoire komt weinig voor, wel is het hip om twee shirtjes over elkaar aan te trekken. Model Doutzen Kroes die eregast was tijdens de Björn Borg modeshow die onlangs in Amsterdam werd gehouden, vindt de V-truitjes leuk. „Het staat sexy.” Actrice Anna Drijver schrok zich wild toen ze een vriend in zo’n shirt zag. „Draag je een vrouwenshirt?,” vroeg ik hem. „Nu ben ik er aan gewend en vind ik het er leuk uitzien.”
Dat het er erg gay uitziet. Of metro dan. Mij niet gezien in die dingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Vreselijk zeg.
Wat vinden jullie?
Houden zo...!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ooit was een decolleté met uitzicht op een voluptueuze boezem alleen voorbehouden aan de vrouw
Wat is er mis met een mannendecollete? Mogen mannen dat niet ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:32 schreef Guess. het volgende:
Een kleine V-hals kan wel leuk zijn maar die plaatjes zoals in de OP vind ik echt 3x niks!
Er is niks mis mee; op het strand of in een club ofzo. Op het werk of bij een begrafenis vind ik het wat anders, maar dat vind ik ook van vrouwendecolletés.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mannendecollete? Mogen mannen dat niet ofzo?
Redactie vrouw Telegraaf ja, geschreven door Michou Basu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef teknomist het volgende:
Volgens wie is dit passé? De Telegraaf?
De Telegraaf is ook passe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Redactie vrouw Telegraaf ja, geschreven door Michou Basu.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:58 schreef -Jean- het volgende:
[ afbeelding ]
Michou Basu (bron: http://fashion.blog.nl/du(...)-s-top-100-modelijst )
Dit moet ons vertellen wat mode is?
Waarom draagt zij geen vhals?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:58 schreef -Jean- het volgende:
[ afbeelding ]
Michou Basu (bron: http://fashion.blog.nl/du(...)-s-top-100-modelijst )
Dit moet ons vertellen wat mode is?
Natuurlijk mogen ze dat wel,ik vind het alleen niet mooiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mannendecollete? Mogen mannen dat niet ofzo?
maarquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef waht het volgende:
Jep, gay. Maar als iemand dat wil dragen.... tis een vrij land hè.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Soempie het volgende:Hooggesloten shirts voor mannen.
![]()
En ik moest hier aan denken.
nadenken over wat je aantrekt =/= erbij lopen als doorgeslagen metro-geval met geharste borstkas...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ach je moet maar zo denken, die mannen in de OP denken tenminste na bij wat ze sochtends aantrekken. Kan je van een hoop nederlandse mannen niet zeggen....
Dus mannen zouden niet moeten nadenken over wat ze aantrekken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nadenken over wat je aantrekt =/= erbij lopen als doorgeslagen metro-geval met geharste borstkas...
Ik vind het geen gezicht en van mij hoeft het niet zo. Over het algemeen ziet het er ook niet uit, te gezocht en overdreven enzo. Maar goed, ieder zn meug.
dat bedoel ik dus juist nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dus mannen zouden niet moeten nadenken over wat ze aantrekken?Nee laat ze lekker in een shirt en joggingsbroek rondlopen joh
Ah okay, zo kwam het namelijk bij mij overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus juist niet![]()
ik bedoel meer dat nadenken over wat je aantrekt niet gelijk betekent dat je maar naar dit soort shirtjes grijpt enzo. Ik ken genoeg mannen die nadenken over wat ze aandoen (verreweg de meesten) en die lopen er heul niet zo bij.
hier, de tweede + uitleg, dat maakt mn post wsl duidelijkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ah okay, zo kwam het namelijk bij mij overMaar ik vind het wel tof als mannen juist wat extra moeite doen voor hun uiterlijk, maar die heel erg diep uitgesneden v-halzen vind ik ook niets
quote:
Qua prijs valt het best mee en de kwaliteit is echt wel goed, dus vergeet je zeeman kwaliteit maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers, American Apparel, het merk dat volgens het artikel de V-halsshirtjes in Nederland introduceerde en waar ze over de toonbank zouden vliegen. Eigenlijk is American Apparel gewoon een veredelde Zeeman. Een beetje duur is het allemaal wel.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit gaat net zo'n succes worden als Uggggggs voor mannen. Is mijn voorspelling dan hè.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hoop het.
'Mannen' met UGGS, skinny jeans, een V-hals T-shirt en manscara.
Ik heb er altijd zes over elkaar aan! Dan weet ik tenminste zeker dat ik drie keer zo hip ben!quote:wel is het hip om twee shirtjes over elkaar aan te trekken
Gerard Joling in het bruin (die trekt ook altijd zo'n gezicht)quote:
Heh zeeman? American Apparel vind ik anders heel fijn hoor, niets zeemanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers, American Apparel, het merk dat volgens het artikel de V-halsshirtjes in Nederland introduceerde en waar ze over de toonbank zouden vliegen. Eigenlijk is American Apparel gewoon een veredelde Zeeman. Een beetje duur is het allemaal wel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook van dit merk:
[ afbeelding ]
ik denk dat hij bedoelt dat het heeeel basic is bij aaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heh zeeman? American Apparel vind ik anders heel fijn hoor, niets zeeman
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zes over elkaar aan! Dan weet ik tenminste zeker dat ik drie keer zo hip ben!
Je bent gewoon lesbo en nog niet uit de kast.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef PolkaDots het volgende:
Ik val op jongens die er gay uitzien
Enne... hoe is dat dan precies?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef PolkaDots het volgende:
Ik val op jongens die er gay uitzien
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:28 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag er zo een met een kleinere v hals.
Kan dit of is dit ook fout volgens jullie?
daar ga je al... HET IS NÓÓIT LEUK. ook niet zwart en ook zeker niet wit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef Suisse het volgende:
Mwah, 1 keertje ooit zo'n shirt is wel leuk.
Maar dan zwart of wit, maar niet paars ofzo.
Hoe bedoel je?quote:
Joe Cocker had het dan blijkbaar wel begrepen (in de jaren '60)quote:Op zondag 6 september 2009 20:07 schreef karoltje het volgende:
Klein V-halsje is wel leuk. Met borsthaar.
Zo'n V-hals tot je tepels met een kale borst vind ik echt alles behalve mannelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |