Ik heb er altijd zes over elkaar aan! Dan weet ik tenminste zeker dat ik drie keer zo hip ben!quote:wel is het hip om twee shirtjes over elkaar aan te trekken
Gerard Joling in het bruin (die trekt ook altijd zo'n gezicht)quote:
Heh zeeman? American Apparel vind ik anders heel fijn hoor, niets zeemanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers, American Apparel, het merk dat volgens het artikel de V-halsshirtjes in Nederland introduceerde en waar ze over de toonbank zouden vliegen. Eigenlijk is American Apparel gewoon een veredelde Zeeman. Een beetje duur is het allemaal wel.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook van dit merk:
[ afbeelding ]
ik denk dat hij bedoelt dat het heeeel basic is bij aaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heh zeeman? American Apparel vind ik anders heel fijn hoor, niets zeeman
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zes over elkaar aan! Dan weet ik tenminste zeker dat ik drie keer zo hip ben!
Je bent gewoon lesbo en nog niet uit de kast.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef PolkaDots het volgende:
Ik val op jongens die er gay uitzien
Enne... hoe is dat dan precies?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef PolkaDots het volgende:
Ik val op jongens die er gay uitzien
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:28 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag er zo een met een kleinere v hals.
Kan dit of is dit ook fout volgens jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |