nadenken over wat je aantrekt =/= erbij lopen als doorgeslagen metro-geval met geharste borstkas...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ach je moet maar zo denken, die mannen in de OP denken tenminste na bij wat ze sochtends aantrekken. Kan je van een hoop nederlandse mannen niet zeggen....
Dus mannen zouden niet moeten nadenken over wat ze aantrekken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nadenken over wat je aantrekt =/= erbij lopen als doorgeslagen metro-geval met geharste borstkas...
Ik vind het geen gezicht en van mij hoeft het niet zo. Over het algemeen ziet het er ook niet uit, te gezocht en overdreven enzo. Maar goed, ieder zn meug.
dat bedoel ik dus juist nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dus mannen zouden niet moeten nadenken over wat ze aantrekken?Nee laat ze lekker in een shirt en joggingsbroek rondlopen joh
Ah okay, zo kwam het namelijk bij mij overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus juist niet![]()
ik bedoel meer dat nadenken over wat je aantrekt niet gelijk betekent dat je maar naar dit soort shirtjes grijpt enzo. Ik ken genoeg mannen die nadenken over wat ze aandoen (verreweg de meesten) en die lopen er heul niet zo bij.
hier, de tweede + uitleg, dat maakt mn post wsl duidelijkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ah okay, zo kwam het namelijk bij mij overMaar ik vind het wel tof als mannen juist wat extra moeite doen voor hun uiterlijk, maar die heel erg diep uitgesneden v-halzen vind ik ook niets
quote:
Qua prijs valt het best mee en de kwaliteit is echt wel goed, dus vergeet je zeeman kwaliteit maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers, American Apparel, het merk dat volgens het artikel de V-halsshirtjes in Nederland introduceerde en waar ze over de toonbank zouden vliegen. Eigenlijk is American Apparel gewoon een veredelde Zeeman. Een beetje duur is het allemaal wel.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit gaat net zo'n succes worden als Uggggggs voor mannen. Is mijn voorspelling dan hè.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hoop het.
'Mannen' met UGGS, skinny jeans, een V-hals T-shirt en manscara.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |